Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-11 godz: 16:29Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.B.
Problemy ze zwrotem towaruDnia 28.10.2024 dokonałam zakupu śniegowców UGG za 299 zł w sklepie internetowym Storamore po długim oczekiwaniu tj. 29.11.2024 otrzymałam zamówienie okazało się, że buty spadają mi ze stóp. Napisałam do firmy Storamore maila z prośbą o adres wysłania zwrotu nie otrzymałam odpowiedzi. Znalazłam adres na ich stronie tj. Aleje Jana Pawła II 27, Warszawa, mając prawo do 14 dniowego zwrotu, dokonałam go na podane dane adresowe firmy. Na własny kosz wysłałam zwrot po czym otrzymałam informację od In Postu, że przesyłka nie została odebrana i do mnie wraca . Proszę o pomoc nie wiem co dalej robić.
2024-12-11 godz: 15:58Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Sklep anulował zamówienie 29.11.20024 i do 11.12.2024 nie zwrócił pieniędzy. Brak odpowiedzi na maile. Infolinia powtarza, że zgłosiła sprawę ale nicz tego nie wynika. NIEPOLECA.FIRMA [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
2024-12-11 godz: 14:16Publiczna
Zamknięta
Problem z zamówieniem 5.12024. Zamowilam sweter z kaszmiru i nie mam kontaktu z firmą ani informacji o terminie doręczenia
2024-12-11 godz: 12:56Publiczna
Zamknięta
Sweterek opłacony 6 .12. Zero informacji o wys Sweterek opłacony 6 grudnia. Powiadomienie ma być gdy będzie wysłane. Do dziś zero informacji , czyli jeszcze nie wysłane. Mam pytanie: ponieważ jest to prezent ... to jeśli Państwo widzą, że nie ma możliwości aby do Wigilii doszedł to proszę nie wysyłać tylko odesłać pieniążki.
2024-12-11 godz: 10:48Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia Zamówiony sweter męski 4 grudnia, zamówienie opłacone. Otrzymałam informacje na meila że zamówienie przyjęte, do tej pory żadnych informacji brak. Nie wysłane zamówienie, brak kontaktu z firmą. Jak mam odzyskać pieniądze, nawet nie mam jak się z nimi skontaktować. Oczekuje zwrotu pieniędzy, lub wysłania zamówionego towaru.
2024-12-11 godz: 10:17Publiczna
Zamknięta
Brak dostarczenia zakupionych rzeczy Dzień dobry, zamówiłem dwa swetry i zapłaciłem kwotę 233.91,- zł. Pisałem do Mokosz- Piotrowska kilka maili ( 3 lub 4 ) brak jakiejkolwiek informacji. Proszę o pomoc w realizacji zamówienia lub zwrot kosztów. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2024-12-11 godz: 09:50Publiczna
Zamknięta
Zwrót środków za anulowane zamówienie W dniu 28.09.2024r. zakupiono komplet dresowy Lisa kakao którego nie otrzymałam i nie zostały zwrócone środki za zamówienie. W mailu z dnia 19.10 z zapytaniem czemu nadal nie ma paczki dostałam odpowiedź że firma nie wyrobiła się z realizacją zamówienia w podanym czasie i max do 7 dni zostanie paczka wysłana o czym zostanę powiadomiona mailowo. W kolejnym mailu który napisałam 5.11. że minęło 14 dni i nadal nie ma paczki poprosiłam o zwrot środków za zamówienie. W odpowiedzi dnia 13.11. zostałam poinformowana o anulacji zamówienia i zlecenia zwrotu środków które miały być zwrócone do około 14 dni. Do dzisiaj t.j. 11.12.2024r. środki nie zostały zwrócone.
2024-12-11 godz: 09:09Publiczna
Zamknięta
realizacja zamówienia Chciałabym się dowiedzieć , kiedy nastąpi dostawa 2 sweterków zamówienie zostało złożone w dniu 26.11.2024r. Do dnia dzisiejszego niestety nie udało się otrzymać zamówienia. Sprawa dotyczy firmy Mokosz-Piotrkowska Poproszę o informację na maila [dane usunięte przez moderatora]
2024-12-11 godz: 08:20Publiczna
Rozwiązana
Nie otrzymanie zamowieniaDostałam informacje, że 4 grudnia wysłano do mnie zamówiony przeze mnie towar jednak do tej pory nie otrzymałam go. Nie mogę się skontaktować z ta firmą, bo nie ma nigdzie ich nr telefonu a na maila nie odpisują. Co z moim zamówieniem? Jeśli nie zostanie zrealizowane to oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-12-11 godz: 06:25Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3520 [tytuł zmieniony przez moderatora]Proszę o zwrot kwoty za zamówienie nr 13619. Zgodnie z prawem w dniu 09.12br. poinformowałam o odstąpieniu od umowy. Otrzymałam informację na e-mail, że zamówienie jest podobno wysłane. Sklep nie poinformował, że przesyłka będzie z Chin oraz że kupujący ponosi dodatkowe koszty- koszty celne. Na moje e-maile odpowiadają jedynie w stylu "przesyłka wysłana", "przesyłka jest w drodze", "nie mogą przekierować przesyłki"(?) - co jest dziwne ponieważ inne firmy robią to bez problemu. Piszą, że po otrzymaniu będę mogła zwrócić paczkę do magazynu w Polsce -skoro tak to sprzedający sam może tę paczkę tam przekierować. Nie odbiorę paczki, nie przebywam w miejscu gdzie przesyłka jest skierowana, prawidłowo poinformowałam o odstąpieniu od umowy i oczekuję zgodnie z prawem przyjęcia mojego odstąpienia od umowy przed dostawą produktu oraz zwrotu kosztów zakupu. Przestrzegam wszystkich przed [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] sprzedawcą jakim jest Snoopy Sklep.