Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie Złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts 20.06.2024 na dwie sukienki o wartości 430,80 zł. Przez kilka tygodni cierpliwie czekałam na realizację, firma Stone Skirts Anna Szczygielska za każdym razem gdy przekroczyła obiecany termin realizacji zamówienia milczała. Osobiście musiałam pilnować tych dat i dopytywać mailowo, aby otrzymać informacje o dalszym opóźnieniu. Z wielu negatywnych komentarzy na temat działań Stone Skirts dowiedziałam się to standardowa praktyka tego sklepu. Działaniom pani [dane usunięte przez moderatora] powinny przyjrzeć się odpowiednie instytucje.
W dniu 03.08.2024 anulowałam zamówienie, które zostało potwierdzone przez sklep w dniu 05.08.2024. Aktualnie minęło już ponad 14 dni a ja nadal nie otrzymała zwrotu pieniędzy. Firma Stone Skirts nie odpowiedziała nawet na mojego maila, którego wysłałam w ramach przypomnienia o zwrocie w dniu 19.08.2024. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.
kooon szarydniax2 sierpnia zamowilam kokon szary z poduszkami do tej pory nie otrzymałam towaru .miało być 10dni.dzwonilam ale niestety nikt nie odbiera ,pisałam maila też nikt nie odpowiada .okłamują ludzi a firma dalej jest w internecie.dlaczego policja za tosię nie weźmie.zadam zwrotu pieniędzy za nie wysłany towar.do tej pory nie mogę się z kontaktować.z firmą
.
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry.
Dnia 12.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe wraz z informacją, że przelew zwrotny zostanie zrealizowany do 14 dni. Dnia 18.07 otrzymałam fakturę korygującą. 10.08 sierpnia wysłałam maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, na którego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zakup był 24.06.2024r. Do tej pory
nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócone sukienki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy za niewyslane i anulowane20 czerwca złożyłam zamówienie na 2 sukienki, których nie otrzymałam mimo wielu wymian e-mail i zapewnień o wysyłce. 2 sierpnia poprosiłam o anulowanie zamówienia i widziałam, że 5 sierpnia zamówienie zostało anulowane, ale zwrotu pieniędzy do dziś nie otrzymałam.
Oczekuję zwrotu i to w tym tygodniu.
Widziałam niestety, że podobnych przypadków do mojego ta firma ma bardzo dużo, i żałuję że nie sprawdziłam tego przed zakupem.
Brak zwrotu w ustawowym terminieZamówienie złożyłam 3.06.2024 - zgodnie z informacją na stronie powinno zostać zrealizowane w terminie 14 dni roboczych. Kilkukrotnie zapewniano mnie, że zostanie zrealizowane tydzień, dwa tygodnie później. Zamówienie zostało wysłane 16.07.2024
Zamówienie zwróciłam 1.08, odebrane przez sklep 5.08. Napisałam wiadomość do firmy, żeby upewnić się, że zwrot zostanie przeprocesowany w terminie, o czym zostałam zapewniona. Zwrot nie został przetworzony, a moje wiadomości pozostają bez odpowiedzi.
Brak towaru, brak pieniędzyDnia 14.07.2024r. złożyłam i oplacilam w sklepie StoneSkirts zamówienie na kwotę 370,99zł. Czas jego realizacji wynosił 14dni roboczych. Po upływie tego czasu przy braku kontaktu ze strony sklepu anulowałam zamówienie prosząc o niezwłoczny zwrot pieniędzy. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot nastąpi w ciągu 14dni. Czas minął, kontaktu ze strony brak, nie otrzymałam również oczywiście zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty z ustawowymi odsetkami.
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieOdradzam zakupy w tym sklepie. Zamówienie złożone 04.07.24r.-nie wysłane po 14 -stu dniach roboczych zgodnie z umową. Zrezygnowałam z zamówienia i do dnia dzisiejszego (21.08.24r.) nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych na konto ( 275,99zł.)
Oczekuję zwrotu środków pieniężnych wraz z odsetkami za zwłokę.
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieDzień dobry,
18.07.2024 złożyłam i oplaciłam zamówienie na kwotę 582,30 zł w sklepie internetowym stoneskirts.pl. Do 29.07.2024 nie otrzymałam żadnej informacji od sklepu ws realizacji zamówienia, w związku z czym zwróciłam się z mailową prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot środków. Zaproponowano mi wysłanie części zamówienia, ale odmówiłam i zamówienie w całości zostało anulowane 1.08.2024 z informacją, że zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni (obraz 1 i 2). Na prośbę o przyśpieszenie zwrotu nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, chociaż na moment anulowania zamówienia moje pieniądze były przetrzymywane przez sklep przez 14 dni kalendarzowych, w trakcie których nie otrzymałam od sklepu żadnych informacji dot. realizacji zamówienia.
Do dnia 19.08.2024 zwrot nie wpłynął na moje konto, więc wysłałam wezwanie do zapłaty (obraz 3), na które również nie otrzymałam odpowiedzi.
Od sklepu oczekuję zwrotu pieniędzy wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę.
Brak zwrotu środków po odesłaniu towaruPo zakupie butów poinformowałam firmę 04/08 na ich stronie internetowej, ze chce je zwrócić. Paczka została wysłana 11/08 i dotarł 13/08. Po 14 dniach odezwałam się do firmy mailowo kiedy pieniądze zostaną zwrócone. W odpowiedzi dostaje jedynie, że zwrot został zatwierdzony, a sprawa została przekazana do księgowości i pieniądze będą niebawem. Chciałabym odzyskać pieniądze od firmy.
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry.
Zrobiłam zwrot towaru 22 lipca 2024. Dostalam email w 26.07. 2024 o treści (zwrot został pozytywnie rozpatrzony i przelew zwrotny na kwotę 184,39 zł zostanie zrealizowany do 14dni).
Tymczasem do dziś tj.20.08.2024 nie mam pieniędzy,telefonu nie odbiera nikt a na email odpowiada robot. Próbowałam kilkadziesiąt razy się w jakikolwiek sposób skontaktować,ale jest cisza.
Chce odzyskać swoje pieniądze....