RezygnacjaBrak kontaktu ze sklepem, brak nadchodzącej przesyłki w aplikacji firmy kurierskiej pomimo powiadomiena mailowego o wysłaniu zamówienia z nieprawdziwym numerem przesyłki. Oczekuję anulowania zamówienia i zwrotu poniesionych kosztów
13062Dzień dobry. Miesiąc temu kupiłam na stronie internetowej sklepu snoopy.sklep kosz na śmieci w kwocie 129.99 zł. Na ich stronie było napisane że wysyłka w 24 h.wiec szybko , ale po tygodniu czekania nic ... Zaczęłam sprawdzać dlaczego tak długo nie ma .. zaczełam czytać: okazało się że to idzie z Chin. I dodatkowo dowiedziałam się na forach internetowych dot. tego sklepu że jeszcze jest do zapłaty cło.... Dziś był listonosz z przesyłką. Nie było nikogo w domu. Listonosz zadzwonił do mnie, że ma dla mnie przesyłkę z zagranicy ale muszę jeszcze zapłacić 34 zł. Przez telefon poinformowałam listonosza że nie zapłacę i nie odbieram paczki. Kupując na stronie internetowej w sklepie Snoopy.sklep.pl byłam przekonana że kupuję towar na terenie Polski, a nie z Chin. Poinformowałam o tym sklep internetowy. Od firmy oczekuje zwrot moich pieniędzy 129.99 zł. bez potrącania prowizji.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarPieniądze nie zostały zwrócone, brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Odpisali tylko, że zwrot dotarł do nich. Pomimo wysłania kilkudziesięciu maili i komentarzy na socialach brak efektu.
Sprawa nr 3548 [tytuł zmieniony przez moderatora]Witam. Jest to firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Numer telefonu to nieaktywny numer. W ogóle go nie ma. Numer przesyłki ktory podali a jest on taki 3046523554748265 nie działa. Niby to numer poczty polskiej a w ogóle go się nie da śledzić.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]prawie 180 zł.
Mozna powiedzieć, że firma na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!!
Brak zwrotu pieniędzy 28.10.2024 zakupiłam i anulowalam zamówienie (wydrukowałam i poprawnie wypełniłam formularz odstąpienia dostępny ma stronie firmy).Pomimo przesłania kilku e- maili do dnia dzisiejszego brak zwrotu pieniędzy. Telefon do kontaktu podany na stronie firmy oczywiście jest nieaktywny.
Zgłaszam sprawę na policję. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Zwrot kosztów w ramach odstąpienia od umowyOdstępuję od umowy zawartej w dniu 04.12.2024r. W związku z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od zawarcia umowy, bez konieczności podawania przyczyny.
Od firmy oczekuję zwrotu pełnej kwoty za towar zamówiony, którego termin dostawy przekracza termin 14 dni, w którym to czasie przysługuje mi w/w prawo do odstąpienia.
Brak wysłania przesyłkiKlocki lego stich zamówinone w dniu 9.12.2024 r. Brak wysyłki pomimo otrzymania informacji o wysyłce. Mail jednorazowy kontakt, że podobno w następnej wiadomości zostanie przesłany link do śledzenia przesyłki. Brak takiego maila.
Brak odpowiedzi na maila o odstąpieniu od umowy.
Zakup kurtkiDzień dobry,
20 lutego 2024 kupiłam kurtkę w firmie Klenti, przez internet, za kwotę 329,99 zł.
Czekałam cierpliwie na przesyłkę, wielokrotnie pisałam e-maile o przysłanie towaru, później o zwrot pieniędzy . Odpowiedzi były lakoniczne, początkowo, iż paczka jest w drodze. Następnie, gdy nie otrzymała towaru poinformowano mnie -> " Po zasięgnięciu informacji u dostawcy okazało się, że paczka została anulowana w transporcie. Nie znamy przyczyny anulowania paczki, zapewne została ona uszkodzona lub zaginęła. Niestety nie mamy na takie wypadki wpływu, niemniej bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z zaistniałą sytuacją zleciliśmy ponowne nadanie produktu". Byłam na poczcie z prośbą o informację z numerem paczki, który mi podano ze sklepu Klenti, ale nikt nie zarejestrował takiego numeru. Gdy napisałam ponownie do sklepu odpisano-> "Dzień dobry,
To zamówienie zostało już wysłane. Średni czas dostawy wynosi około 2-3 tygodnie. Czasami jednak z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się nieco wydłużyć 😊". Następnie Sprzedawca twierdził, że z uwagi na to, że nie odebrałam paczki, którą rzekomo wysłano nie mogę odstąpić od umowy. Nigdy nie otrzymałam od przewoźnika żadnej informacji o nadanych do mnie paczkach. Przestałam się upominać o zwrot 2 maja 2024. Dowiedziałam się o tej możliwości dzisiaj, dlatego piszę tak późno. Mam nadzieję, że wasza firma zrobi porządek z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmami. Proszę o zwrot kwoty zakupu.
Pozdrawiam.
Pokrzywdzona
Zwrot pieniędzy 13.08.2024r zwróciłam sukienki. Do tej pory nie dostała zwrotu pieniędzy. Na meile nie dostaje już odpowiedzi. Odpowiada tylko wiadomość wygenerowana. Oczekuję zwrotu pieniędzy
Sprawa nr 3534 [tytuł zmieniony przez moderatora]Proszę o rozwiązanie sytuacji z tą firmą ponieważ [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]już wiele ludzi