Brak zwrotu środków/wprowadzanie w błąd8 kwietnia zamówiłam biurko ze strony Newood (Kraft Sp. zo.o.) Na stronie była informacja, że dostawa odbędzie się w ciągu 3-4 dni roboczych. 16 kwietnia, gdy nie otrzymałam zamówienia, skontaktowałam się z firmą i dostałam informację, że biuro będzie dostępne w maju. 20 maja znów skontaktowałam się z firmą, ponieważ nadal nie otrzymałam zamówienia ani żadnych informacji. Poinformowano mnie, że mogę anulować zamówienie wysyłając maila, co też zrobiłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Gdy kontaktuje się w formą ciągle dostaje zapewnienie, że środki bezzwłocznie zostaną zwrócone. Proszę o pomoc.
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieDnia 9.06 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts na kwotę 847,80zł.
17.07. ze względu na przedłużający się czas realizacji zamówienia (o czym dowiadywałam się dopiero po zapytaniach mailowych) zrezygnowałam z zamówienia i poprosiłam o zwrot środków.
Zwrot powinien być zrealizowany w ciągu 14 dni zgodnie z przepisami prawa. Wielokrotnie kontaktowałam się z działem obsługi klienta, jednak moje prośby o zwrot pieniędzy są zbywane wiadomościami z informacją, że zwrot środków jest przekazany do działu księgowości.
Oczekuję, aby sklep oddał należne mi środki.
Brak zwrotu należności za zwrot zamówienia Paczka zwrotna została dostarczona do sklepu 05.08.2024. Zgodnie z regulaminem termin zwrotu minął po 14 dniach czyli 19.08.2024. Pisałem pare emaili do firmy i nie otrzymałem żadnego odzewu kiedy pieniądze zostaną zwrocie tylko odpowiedz automatyczna typu: „odpowiemy max do 24 godzin” - teraz już nawet takiego powiadomienia nie otrzymuje czyli najprawdopodobniej wrzucili mnie do spamu. Aktualnie wysyłam codziennie emaile do firmy z prośba o zwrot należności. Oczekuje pilnego zwrotu pieniędzy, które nielegalnie przetrzymują.
brak zwrotu pieniędzyCatalina 24 lipca br., otrzymała ode mnie zwrot zamówienia, który wcześniej im zgłosiłam. Od tego czasu, mimo moich maili z żądaniem zwrotu kwoty odesłanych zamówień, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Telefon jest nieaktywny, na maile odpisują, że w ciągu kilku dni nastąpi zwrot, albo proponują voucher na dwukrotnie większa kwotę niż kwota zwrotu. Po tym jak umieściłam negatywny komentarz zablokowali mnie na fb. Oczekuję od tej firmy natychmiastowego zwrotu środków, aby obyło się bez drogi sądowej.
Brak zwrotu środkówDnia 31.07 stone skirts odebrała ode mnie przesyłkę zwrotną.
Od tamtej pory czekam na zwrot pieniędzy. Na moją prośbę mailową w tej sprawie przychodzi autoresponder.
Oszukana przez Stone SkirtsDzień dobry,
Dnia 23.06.2024r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts. Czekam 3 tygodnie na zamówienie- paczki nie otrzymałam. Napisałam wiadomość e-mail, na adres kontakt@stoneskirts.pl z zapytaniem, kiedy wyślą do mnie zamówienie. W kolejnym e-mailu dostałam wiadomość zwrotną, że firma potrzebuje jeszcze 8dni roboczych. Po upływie tego okresu także napisałam e-maila i dostałam wiadomość,że mają bardzo dużo zamówień i mogą wysłać mi tylko część zamówienia albo mogę odstąpić od umowy i anulować zamówienie. Poprosiłam o anulowanie i zwrot środków w kwocie 1125zł. Czekałam 14dni dni i po upływie tego czasu ponownie napisałam do sklepu Stone Skirts o przelew. Pani odpisała, że jej przykro i daje zlecenie do księgowości. Niestety zwrot się nie pojawił na koncie. Po upływie kolejnych kilku dni napisałam do sklepu, że mnie oszukali i proszę aby zwrócili mi pieniądze. Kontakt ze sklepem się urwał. Wysyłam wciąż e-maile przypominające o moim zwrocie ale bez odzewu.
Zamówienie ma status anulowane ale wciąż brak zwrotu. Oczekuję aby sklep oddał mi pieniądze.
Oszuści Od 8 sierpnia nie otrzymałam zamówienia za które zapłaciłam i nie można skontaktować się że sprzedawcą
Brak zwrotu środków Zamówiłam sukienkę w dn. 14 lipca 2024 r. Na zamówienie miałam czekać 14 dni roboczych. Sukienka nie dotarła , więc napisałam e-maila do sklepu z zapytaniem. W odpowiedzi dostałam informację, że czas oczekiwania się wydłuży o 7-9 dni roboczych. Anulowałam zamówienie w dniu 2 sierpnia 2024 r. Niestety nie otrzymałam zwrotu środków.
Zakupy i dalszą sprzedaż Zakupiony dres medyczny, posiadam założone konto w sklepie. Niestety nie pomyślałam żeby sprawdzić komentarze w internecie. Zapłaciłam 151 zł. Niestety zero kontaktu z firmą. Telefon nie działa, na maile nie odpowiadaja. Wysłane kilkanaście maili Na Facebooku mnie zablokowano. Mam potwierdzenie wpłaty i widok transakcji i zamówienia w sklepie. Czy można zrobić coś aby odzyskać pieniądze. Jeszcze nie zgłosiłam sprawy na policję.
Niedostarczone zamówienie i brak kontaktu27 lipca 2024 dokonałam zakupu fotela wiszącego. Dokonałam przelewu kwoty 559 zł (fotel 499zł + wysyłka). Do dziś nie otrzymałam zamówionego towaru i nie mogę w żaden sposób skontaktować się z firmą. Nie mogę dodzwonić się na podany numer telefonu ani sprawdzić statusu zamówienia. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.