BRAK WYSYŁKI TOWARUZamówiłam 1 koszulkę, niestety, zanim sprawdziłam i dowiedziałam się, że to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
Zamówiona 8.12.24r., a w zamówieniu czas realizacji to 1 dzień roboczy.
Potrzebuję jej na święta ale wątpię, że dotrze w ogóle!!
Numer telefonu NIEZNANY. Wysłałam kilka maili, na które oczywiście brak odpowiedzi.
Chcę swoją koszulkę maxymalnie do 21.12.2024r lub zwrot pieniędzy(koszt koszulki+ koszt wysyłki paczkomatem)
BRAK WYSYŁKI Towar zakupiony 1 grudnia zabawka dla dziecka pod choinke koszt 189.98. Po zakupie Zostałam poinformowana że termin wysyłki 1 dzień roboczy.
Wysłam maile ale Brak kontaktu.
Proszę o zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie.
Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.
zakupDzień dobry Proszę o poradę, gdyż pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji. Zakupiłam przez internet odzież damską w powyższym sklepie i niestety nie otrzymałam towaru jak również zwrotu środków. Pani nie jest skora do współpracy i nie deklaruje zwrotu pieniędzy. W internecie odszukałam, iż jest wiele osób poszkodowanych przez w/w sklep. Czy jest w ogóle jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy i uniemożliwienie tej pani dalszego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniędzy? https://aleo.com/pl/firma/butik-dajana-oryszewska-oborniki
brak wysyłkiBrak wysyłki zamówienia. Towar zakupiony 6.12 powinien być wysłany w ciągu 24 godzin. Mimo, że minął tydzień nr listu przewozowego nie jest podany. Najgorszy w tym wszystkim jest brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Jeśli już odpiszą na @ to stały tekst, który nie ma nic wspólnego z zadanym pytaniem. Od 10.12 próbuje się doprosić o nr przesyłki. Niestety obawiam się, że paczka nie została wysłana. Proszę o zwrot pieniędzy.
Brak dostawy zamówienia Na stronie pilkomania.pl złożyłem zamówienie DDL-806F6_20240905183655 | Klocki Ideas Biało-Czarny Kot 1710szt | 294,99 zł - 1 szt. plus wysyłka dpd 19,99
Na drugi dzień dostałem maila z nr wysyłki, jednak nie znalazłem takiego wysyłki w dpd, nie odpisują na maila. Skłaniam się ku zwrotowi pieniędzy.
anulacja zamowienia i zwrot środkow na kontodałam się nabrać na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], dopiero po przeczytaniu opinii sobie to uświadomiłam. Chciałam zwrócic zamowienie i odzyskac srodki ktore przelalam na konto w kwocie 119,98.
Wyslalam meila do firmy, ale nikt nie odpowiada. Proszę o pomoc.
Brak zwrotu pieniędzy oraz kontaktu.
Zamówiłam dwie pary legginsów, jedne przyszły w złym rozmiarze, zwróciłam paczkę 28.11. Piszę, dzwonię, pytam i nic, a Pańcia codziennie aktywna w sieci, dodająca milion postów.
Zakupy w sklepie internetowym W dniu 27.09.2024 zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Mokosz Piotrkowska za sumę 215,91 PLN.Przesyłki nie otrzymałam ale sklep twierdzi inaczej,nawet gratulowano mi zakupu. Według moich wiadomości przesyłka została zwrócona do nadawcy. Sklep proponuje mi poszukać paczki w domu, u sąsiadów lub u przewoźnika. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty za towar.
Rezygnacja z zamówieniaOdstępuję od umowy zawartej w dniu 08.12.2024r. W związku z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od zawarcia umowy, bez konieczności podawania przyczyny.
Od firmy oczekuję zwrotu pełnej kwoty za towar zamówiony.