Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-14 godz: 20:21Publiczna
Zamknięta
Niedostarczone zamówienieDostaliśmy smsa o dostarczeniu zamówienia, ale przesyłka nigdy do nas nie dotarła, nie możemy wejść przez link prowadzący do danych zamówienia, gdyż przekierowuje on na niebezpieczną stronę. Oczekujemy zwrotów środków na konto lub rzeczywistego dostarczenia zamówienia.
2024-12-14 godz: 09:22Publiczna
Zamknięta
Odstąpienie od umowy sprzedaży Dzień dobry, W związku ze zbyt drugim czasem oczekiwania na przesyłkę niniejszym informuje o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Numer zamówienia 16211. Jednocześnie poproszę o jak najszybsze odesłanie poniesionych kosztów. (Za pomocą tpay - w taki sposób w jaki była dokonana płatność) Do firmy został wysłany e-mail z odstąpieniem od umowy - bez odpowiedzi - następnego dnia został nadany .Umer paczki mimo informacji o rezygnacji z zakupu. Został również wysłany SMS z informacją o odstąpieniu umowy ( na numer telefonu z którego została wysłana wiadomość o nadaniu numeru przesyłki)
2024-12-14 godz: 07:43Publiczna
Zamknięta
Kupiłem sweter i nie dostałem go Witam.Kupiłem sweter i do dzisiaj nie ma żadnego odzewu zapłaciłem blikiem 130 zł.Później przeczytałem że to firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-12-13 godz: 20:19Publiczna
Rozwiązana
Chce zrezygnować Na stronie dopiero po przesunięciu w bok pojawiła się informacja o czasie dostawy , w momencie zamówienia nie widziałam tego, przypadkiem weszłam na forum i okazało się że trzeba jeszcze opłacić cło przy odbiorze o czym też nie było słowa. Dostałam e-mail,że przesyłkę wysłano ale numer przesyłki 304689855060 nie istnieje, informacja ze przesyłki wysyłane z naszych magazynów a okazuje się że idą z Kanady, zwrot chcą do Londynu- koszt to ok 200xl do 20kg. Chce zwrot pieniędzy, nie zamierzam odbierać paczki bo to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Proszę o pomoc
2024-12-13 godz: 19:53Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.M.
Brak środków za nieotrzymane zamówienie22.06.2024 r zamówiłam cztery produkty. Zamówienie opłacone z góry na kwotę 377,50. W przesyłce znalazłam tylko dwie rzeczy. Dzwoniłam, pisałam do firmy. Pani pisała ze sprawą się zajmie, niestety mamy 13.12.2024 i pieniędzy za brakujące przedmioty nadal nie ma. Nie padła żadna propozycja doslania w zamian innych rzeczy. Na prawdę jestem daleka do załatwiania takich rzeczy przez rzecznika praw konsumenta lub policję, ale w tym przypadku firma nie daje mi innej możliwości. Rzecznik konsumenta jest już poinformowany- zostaje mi tylko oficjalne zgłoszenie sprawy, co nastąpi po nowym roku jeśli sprawa nie zostanie rozstrzygnięta.
2024-12-13 godz: 19:12Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków Zamówienie na stronie Joanabutik.pl zlozylam jeszcze w październiku na kwotę ponad tysiąc złotych. Nie zostałam poinformowana, że będzie duże opóźnienie w wysyłce i że przyjdzie ono w kilku partiach. Najpierw przyszła jedna paczka i w tej paczce była sukienka której nie zamawiałam, a kolejna przesylka przyszła po dwóch tygodniach i to jeszcze nie było wszystko. Pisząc do firmy kiedy zostanie wysłana paczka dostawałam odpowiedzi że paczka wyjdzie na drugi dzień ale oczywiście tak nie bylo. Zrezygnowałam z dalszej części zamowienia oraz dokonałam zwrotu całości otrzymanych rzeczy. Formularz o odstąpieniu od umowy wyslalam na firmowego maila 18 listopada, a fizycznie zwrot zostal dostarczony 22 listopada. Firma ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do mojego odstąpienia jednakże była z ich strony cisza. Pisałam do nich monity ponaglajace z prośbą o zwrot kilkukrotnie jednakże z ich strony dostawałam tylko puste obietnice. Żądam od firmy natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy!
2024-12-13 godz: 16:36Publiczna
Zamknięta
ReklamacjaKupiłem 14.02.2024 HDMI 2.0 SWITCH ROZDZIELACZ 2x DO 1 HDMI 4K BI-DIRECTION 2x1 SPLITTER .Ja towar kupiłem w miesiącu lutym w maju uległ awarii napisałem do sprzedawcy i wysłałem zdjęcie przedstawiające awarię równocześnie dwie świecące diody sprzedawca wysłał mi nowy produkt który działał do listopada i nastąpiła podobna awaria w związku z tym wyjąłem z szuflady pierwotny produkt który działał chyba 2 tygodnie i znów awaria wróciłem do drugiego i działał chyba 2 dni i nastąpił całkowity koniec. Odesłałem sprzedawcy 2 niesprawne urządzenia które o dziwo oba zostały uszkodzone mechanicznie nie wiem gdzie i jak bo ja tego nie zrobiłem. Po odrzuceniu reklamacji poprzez allegro zwróciłem się z prośbą o uzasadnienie na czym polega to uszkodzenie mechaniczne sprzedawca odpowiedział lakonicznie że podtrzymuje nie uznanie reklamacji. Ja zwróciłem się do firmy o zwrot pieniędzy za niesprawny sprzęt plus koszty wysyłki do reklamacji do której zresztą podczas wymiany informacji w centrum informacji na Allegro byłem zachęcany.
2024-12-13 godz: 15:09Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Sprawa nr 3567 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówienie internetowe złożone przez stronę internetową SzafaMedyka. Pobrało kwotę zamówienia, otrzymałam email bez żadnych informacji, jedynie, że wysyłka w ciągu 2/3 dni roboczych. Po czym po tygodniu napisałam email gdzie moja przesyłka, kiedy zostanie nadana. Bez rezultatu. Następnie prosiłam o zwrot pieniędzy, bez rezultatu. Okazało się, że dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak mnóstwo innych osób, dopiero po całym fakcie dowiedziałam się, że [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] klientów. Sprawa została zgłoszona wszędzie gdzie się da. Odradzam współpracę z tą firmą.
2024-12-13 godz: 14:59Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.B.
Brak zwrotu pieniędzy Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar. Zamówiłam 3 rzeczy, które jednak nie pasowały więc odesłałam. Dostałam powiadomienie mailem, że przyjętoo na dział zwrotów i cisza. Firma nie reaguje na zapytania kiedy zwrócą pieniądze. Kwota zwrotu to 243,60 zł. Oddajcie moje pieniadze!!!
2024-12-13 godz: 14:22Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od zamówieniaDnia 04 czerwca 2024 r dokonałam zakupów w sklepie internetowym, zielarskim Evita (https://evita.sklep.pl/) na kwotę 104.48 zł. 18 czerwca wysłałam ponaglającego maila, ponieważ do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Telefon podany na stronie milczał. 18 czerwca dostałam maila o treści: 'z powodu nieoczekiwanych okoliczności, które sa od nas niezależne niestety nie jesteśmy w stanie dostarczyć  zamówionego przez Pania suplementu diety. Chcielibysmy serdecznie przeprosić i zwrocic naleznosc na Pani konto'. Pieniądze nie zostały mi zwrócone do tej pory pomimo wysłanych kilku maili z upomnieniem oraz wykonaniu kilku telefonów ( większość połączeń telefonicznych pozostało nieodebranych). Uprzejmię proszę firmę Evita o zwrot moich pieniędzy.