Dostawa Witam. Zamówiłam bazę Psi Patrol. W nocy (1:50) dziś dostałam sms, że przesyłka nadana. Ale niestety brak linku do śledzenia paczki. Zdziwiła mnie pora o której dostałam wiadomości, więc na internecie wyczytałam negatywne opinie. W międzyczasie zaczęłam szukać w firmach kurierskich przesyłki, bo w e-mailu został podany numer przesyłki. Niestety nie znalazłam nigdzie przesyłki o tym numerze. Próbowałam dzwonić, ale bezskutecznie. Żaden numer nie odpowiada. Zaniepokoiło mnie to. Napisałam sms i e-mail. Z racji, że nie wychowuję samotnie dzieci i to miał być prezent dla córki proszę o zwrot środków. Nie chcę ryzykować, że paczka nie dojdzie do świąt i moje dziecko zostanie bez prezentu.
Brak przesyłki Zrobiłam zamówienie w sklepie, które zostało wysłane do paczkomatu w innym mieście.
Zapłaciłam ale nie mogłam go odebrać.
Przesyłka trafiła do nadawcy.
Niestety nie mogę skontaktować się ze sklepem w tej sprawie.
W chwili obecnej nie mam zakupionych rzeczy ani zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu środow za zwrócony twoarWygenerowałem zwrot, odstąpiłam od umowy w dniu 24 listopada 2024 roku. Sklep otrzymał mój zwrot 27 listopada 2024 roku. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu za zakupiony towar, sklep nie wywiązał się z zwrotem pieniędzy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki . Jest to nie zgodne z artykułem 32 ustawy o prawach konsumenta. Dodatkowo na dzień 18 grudnia 2024 nie otrzymałem żadnych środków. sklep nie odpisuje na emaile i nie odbiera telefonów.
Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepuZakupiłem klocki lego w sklepie, po zakupie, ale przed wysłaniem okazało się, że nie są to klocki lego tylk
o podróbka, natychmiast zwróciłem się do sklepu z informacją, że odstępuję od zakupu i proszę o zwrot kwoty
Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji:
Otrzymałem informacje:
Witamy,
Rozumiemy Państwa, prosimy o wypełnienie poniższej instrukcji i przekazanie jej na wskazany adres mailowy.
W celu uzyskania zwrotu środków prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod mailem: reklamacjeecomm@gmail.com
W mailu prosimy podać następujące dane:
- numer konta:
- kwota:
- numer zamówienia:
- nazwę sklepu:
- powód:
ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE
Wysłałem maila o następującej treści na wskazany adres email:
Data transakcji: 2024-12-13 21:29:21
- numer konta: PLxxxxxxxxxxx
- kwota: 314,98
- numer zamówienia: 16657
- nazwę sklepu: pilkomania.pl
- powód: to nie jest oryginalne LEGO
Nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi.
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyDzień dobry, chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 17334. W poniedziałek dokonałam zapłaty za zamówienie, jednak po tym co przeczytałam w internecie napisałam e-maila o rezygnację z zakupu. Sklep jednak nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe zanim produkt zostanie w ogóle wysłany. Prosze o niepisanie, że produkt jest wysłany, ponieważ wciąż widnieje jako „w realizacji”. Wysłałam 3 emaile, więc mają Państwo wszystkie niezbędne informacje. Jeśli nie dostanę informacji zwrotnej, zastosuję odpowiednie środki.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarZamówiłam w sklepie internetowym Kowalski Moda sweter, po czy przeczytałam sporo negatywnych komentarzy o tej firmie i chciałam anulować zamówienie tego samego dnia, niestety był to weekend i w poniedziałek dostałam odpowiedź, że zamówienie jest już skierowane do wysyłki i nie można go anulować. Gdy przesyłka przyszła odmówiłam jej przyjęcia i została zwrócona do nadawcy. Niestety zwrotu pieniędzy nie otrzymałam, a sklep internetowy przestał istnieć. Wysyłałam kilkukrotnie prośby o zwrot pieniędzy, ale nikt nie odpowiada. Nie wiem gdzie jeszcze mogę zgłosić to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], kwota była na tyle mała, że policja się tym nie zajmie.
Towar nie dotarł na czas Żądam rezygnacji z zakupu oraz zwrotu gotówki całej transakcji z wliczoną przesyłką.
Czas wysyłki na stronie to 24h, zamówienie zostało złożone 11.12 i do tej pory paczka nie dotarła. A miał to być prezent pod choinkę.
Inni klienci piszą o braku przesyłki lub czas dostawy jest bardzo wydłużony a na dodatek przy odbiorze trzeba uiścić opłatę pomimo że paczka została wcześniej opłacona i na stronie nie było takiej informacji.
Żądam zwrotu gotówki, nie zgadzam się takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
Brak zwrotu środków 28.11.24 r. sklep odebrał mój zwrot (oswiadczenie wraz z towarem). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego maila w tej sprawie oraz nie zwrócono mi środków. Jutro mijaja 3 tygodnie, w trakcie których zgodnie z informacją zawarta na stronie sklepu, zwrot powinien zostać rozpatrzony, a środki zwrócone. Chodzi o 567,47 zgodnie z fakturą 219/11/2024.
Brak dostawy zamówionego i opłaconego towaru1 grudnia zamówiłam Sweter męski kaszmirowy i opłaciłam BLIKiem 109,95, 2 grudnia dostałam informację, że towar został wysłany (chyba idzie przez Afrykę).
Na meila ponaglającego otrzymałam odpowiedź, że dostawa się opóźnia, ale na późniejsze meile już nikt nie odpowiadał. W chwili obecnej nawet nie mogę wejść go sklepu Mokosz - Piotrkowska. Jako numer śledzenia przesyłki też jest podane coś dziwnego, ponieważ dostaję informację, że jest to strona nibezpieczna. Napisałam rrównież meila z prośbą o zwrot pieniędzy, ale również nie dostałam odpowiedzi.
[dane usunięte przez moderatora]
Proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie Dzień dobry, chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 18012. Dziś dokonałam zapłaty za zamówienie jednak po tym co przeczytałam w internecie bardzo długo czeka sie na wysyłkę, a kontakt ze sprzedawcą jest ograniczony, a zamówienia często w ogóle nie docierają. Nie odpowiada on na maile oraz telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe zanim produkt został w ogóle wysłany