- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
SELSEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zamówiłam meble z firmy Selsey, po otrzymaniu zamówienia, dodam, że były dwa różne zamówienia i w każdym z nich brakowało paczek z częściami, pomimo, że meble były od dwóch różnych producentów, do każdego mebla brakuje mi paczek. Zostałam bez starych mebli, z nowymi, których nie potrafię skręcić, gdyż do każdego mebla brakuje jakiś części, dzwoniąc na infolinię i wysyłając zdjęcia paczek, które otrzymałam a których mi brakuje w dalszym ciągu nie potrafią nic ustalić, co chwilę rozmawiam z kimś innym na infolinii, i każdy nowy konsultant na nowo zapoznaje się że sprawą. Obiecują, że sprawą zostanie załatwiona priorytetowo, lecz minął tydzień i dalej brak ustaleń. Na własną rękę zadzwoniłam do producenta od którego meble zostały wysłane, i Pani po sprawdzeniu mojego zamówienia powiedziała, że meble które zakupiłam wyszły od nich kompletne, że kurier musiał zgubić resztę brakujących paczek. Ponownie zadzwoniłam do Selsey na infolinię informując, czego się dowiedziałam, że powinni ustalić to z firmą przewozową, jednak dalej brak jakichkolwiek informacji z ich strony. Jako klient powinnam otrzymać od nich brakujące paczki a oni powinni jako firna sami wyjaśnić sprawę z firmą przewozową. Zamówienie było na niecałe 3 tysiące złotych. Żądam natychmiast brakujących części lub zabrania towaru oraz zwrotu pieniędzy. Zostałam [słowo usunięte przez moderatora], bez mebli i bez pieniędzy! Chcę również ostrzec innych klientów przed tą firmą. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. (czytaj więcej)
Złożyłam reklamację w sklepie Selsey 21.11.2024 roku, reklamacja pomyślna. Element łóżka miał być wysłany od razu. Do dnia dzisiejszego nie dostałam elementu. Dzwoniłam już wiele razy i zawsze jestem upewniana i przepraszana ale element nie dociera do mnie. Trwa to już zdecydowanie za długo a firma nie szanuje swojego klienta. Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania elementu. (czytaj więcej)
Towar przyszedł z opóźnieniem, łóżko zostało uszkodzone. Ponadto dwa elementy łóżka są w innym kolorze, dwa pozostałe w innym. Co więcej łóżko jest inne niż na zdjęciu w sklepie. Firma bardzo powoli prowadzi proces reklamacji, a Pani, która prowadzi moją reklamację jest ciągle niedostępna. Oczekuję odbioru łóżka na koszt firmy i zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)