Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-19 godz: 09:00Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymanie produktu 1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 2 koszulki na kwotę 115,95 zł dnia 29.11.2024. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30898 otrzymało status: przyjęte do realizacji". Wysłałam zapytanie na email biuro@sferakoszulek.pl o status zamówienia 16.12.2024 ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Telefon podany na stronie jest nieaktywny. Proszę o niezwłoczna realizacje zamówienia lub zwrot kosztów 115,95 zł.
2024-12-19 godz: 08:54Publiczna
Zamknięta
Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepuZrobiłam zamówienie numer 16463, 16.12.2024 o 10:12 i zapłaciłam za to. Póżniej dostałam maila, że przesyłka wysłana, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów. Sklep nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Kupowałam zabawkę dla dziecka. Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji
2024-12-19 godz: 08:48Publiczna
Zamknięta
brak doręczenia w terminiePrzesyłka zamówiona w dniu 10.12.2024r do dnia dzisiejszego( 19.12.2024r) nadal brak doręczenia ani jakichkolwiek informacji ( link do śledzenia przesyłki ). Brak odebrania telefonu pomimo kilku prób z mojej strony. Chcę rozwiązania transakcji i zwrotu środków na konto.
2024-12-19 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony prawidłowo towarFirma Catalina nie zwróciła mi w ciągu 14 dni roboczych pieniążków za sukienkę.Nie można się dodzwonić i nie odpisują. W przypadku braku kontaktu ,zwracam się do Rzecznika Praw Konsumenta ,Urzędu Skarbowego .
2024-12-19 godz: 08:39Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem zamówienia Mimo kilkakrotnych prób kontaktu lekceważenie klienta.
2024-12-19 godz: 08:30Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.D.
Zwrotzakupiony towar w sklepie ozonne i zwrócony dzień po ( towar słabej jakości ) brak zwrotu pieniędzy ani towaru po upływie 14 dni , brak odpowiedzi na maile , brak możliwości kontaktu telefonicznego .
2024-12-19 godz: 08:17Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowe- niezrealizowane zamówienie W dniu 13.09.2024 zamówiłem projektor , który był reklamowany na tik toku przez firmę Vision-hub, który właścicielem jest: [dane usunięte przez moderatora] ul. Wrzosowa 12 36-060 Głogowa Małopolski NIP 5170434421 Ten projektor był opłacony przez blik na sumę 151,98 zł. Do tej pory nie otrzymałem projektora. Po umieszczeniu opłaty dostałem informację że jest opłacony i zamówienie jest realizowane. Po miesiącu napisałem e-maila że nieotrzymałem projektora. W odpowiedzi dostałem że jest opóźnienie w zamówieniach bo jest dużo zamówień i czekać na dalszą wiadomość. Przez kolejne 2 miesiące cisza. Wczoraj napisalememaila znów że nieutrzymanemu projektora i zgłoszę sprawę na policję. To dostałem odpowiedź automatyczną że cena projektora wynosi 499 zł i to zapłaciłem 151zł jest przeplata tego projektora i mogę . Jak niechce zapłacić salszą sume to mogę napisać formularz zwrotu pieniędzy, ale zwrot kasy będzie realizowany będzie tylko po 2 tygodniach zapłaty. A po tym terminie niebedzie realizowany zwrot pieniedzy. A taka wiadomość dostałem po 3 miesiącach od zamówienie . Proszę zwrot pieniedzy
2024-12-19 godz: 08:13Publiczna
Zamknięta
brak opłaconego zamówienia9 grudnia opłaciłem blikiem zamówienie, sweter, nie ma potwierdzenia ani numeru przesyłki
2024-12-19 godz: 06:28Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem/brak kontaktu z firmą Buty USG kupione 7.11 przyszły 20.11 mimo iż zrezygnowałam z zakupu ( czekałam na zwrot pieniędzy w moim mniemaniu) buty przyszły za małe. Od 20.11 próbuje skontaktować się z firmą mailowo bo inny kontakt nie jest udostępniony- zero odzewu. Wysłałam buty na własny koszt inpostem z doręczeniem do siedzimy w Warszawie i przesyłka nie została odebrana. Absurdalna sytuacja bo czas leci a ja ja nie mam jak zrobić zwrotu. Czego oczekuje … chce zwrócić nie dobry na mnie towar, otrzymać zwrot pieniędzy .
2024-12-18 godz: 19:59Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 3659 [tytuł zmieniony przez moderatora]Chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 16194. Dnia 14 grudnia 2024 dokonałem zapłaty za zamówienie, jednak po tym co przeczytałem na forach sprawia, że czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i niebezpiecznie. Sklep jednak nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Sprzedawca twierdzi, że wysłał zamówienie, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów. Jeśli nie dostanę informacji zwrotnej, zastosuję odpowiednie środki.