Nie otrzymanie produktu
1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 2 koszulki na kwotę 115,95 zł dnia 29.11.2024. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30898 otrzymało status: przyjęte do realizacji". Wysłałam zapytanie na email biuro@sferakoszulek.pl o status zamówienia 16.12.2024 ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Telefon podany na stronie jest nieaktywny. Proszę o niezwłoczna realizacje zamówienia lub zwrot kosztów 115,95 zł.
Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepuZrobiłam zamówienie numer 16463, 16.12.2024 o 10:12 i zapłaciłam za to. Póżniej dostałam maila, że przesyłka wysłana, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów.
Sklep nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Kupowałam zabawkę dla dziecka.
Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji
brak doręczenia w terminiePrzesyłka zamówiona w dniu 10.12.2024r do dnia dzisiejszego( 19.12.2024r) nadal brak doręczenia ani jakichkolwiek informacji ( link do śledzenia przesyłki ).
Brak odebrania telefonu pomimo kilku prób z mojej strony.
Chcę rozwiązania transakcji i zwrotu środków na konto.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony prawidłowo towarFirma Catalina nie zwróciła mi w ciągu 14 dni roboczych pieniążków za sukienkę.Nie można się dodzwonić i nie odpisują.
W przypadku braku kontaktu ,zwracam się do Rzecznika Praw Konsumenta ,Urzędu Skarbowego .
Problem ze zwrotem zamówienia Mimo kilkakrotnych prób kontaktu lekceważenie klienta.
Zwrotzakupiony towar w sklepie ozonne i zwrócony dzień po ( towar słabej jakości ) brak zwrotu pieniędzy ani towaru po upływie 14 dni , brak odpowiedzi na maile , brak możliwości kontaktu telefonicznego .
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowe- niezrealizowane zamówienie W dniu 13.09.2024 zamówiłem projektor , który był reklamowany na tik toku przez firmę Vision-hub, który właścicielem jest:
[dane usunięte przez moderatora]
ul. Wrzosowa 12
36-060 Głogowa Małopolski
NIP 5170434421
Ten projektor był opłacony przez blik na sumę 151,98 zł. Do tej pory nie otrzymałem projektora. Po umieszczeniu opłaty dostałem informację że jest opłacony i zamówienie jest realizowane. Po miesiącu napisałem e-maila że nieotrzymałem projektora. W odpowiedzi dostałem że jest opóźnienie w zamówieniach bo jest dużo zamówień i czekać na dalszą wiadomość. Przez kolejne 2 miesiące cisza. Wczoraj napisalememaila znów że nieutrzymanemu projektora i zgłoszę sprawę na policję. To dostałem odpowiedź automatyczną że cena projektora wynosi 499 zł i to zapłaciłem 151zł jest przeplata tego projektora i mogę . Jak niechce zapłacić salszą sume to mogę napisać formularz zwrotu pieniędzy, ale zwrot kasy będzie realizowany będzie tylko po 2 tygodniach zapłaty. A po tym terminie niebedzie realizowany zwrot pieniedzy. A taka wiadomość dostałem po 3 miesiącach od zamówienie . Proszę zwrot pieniedzy
brak opłaconego zamówienia9 grudnia opłaciłem blikiem zamówienie, sweter, nie ma potwierdzenia ani numeru przesyłki
Problem ze zwrotem/brak kontaktu z firmą Buty USG kupione 7.11 przyszły 20.11 mimo iż zrezygnowałam z zakupu ( czekałam na zwrot pieniędzy w moim mniemaniu) buty przyszły za małe. Od 20.11 próbuje skontaktować się z firmą mailowo bo inny kontakt nie jest udostępniony- zero odzewu. Wysłałam buty na własny koszt inpostem z doręczeniem do siedzimy w Warszawie i przesyłka nie została odebrana. Absurdalna sytuacja bo czas leci a ja ja nie mam jak zrobić zwrotu. Czego oczekuje … chce zwrócić nie dobry na mnie towar, otrzymać zwrot pieniędzy .
Sprawa nr 3659 [tytuł zmieniony przez moderatora]Chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 16194. Dnia 14 grudnia 2024 dokonałem zapłaty za zamówienie, jednak po tym co przeczytałem na forach sprawia, że czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i niebezpiecznie. Sklep jednak nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Sprzedawca twierdzi, że wysłał zamówienie, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów. Jeśli nie dostanę informacji zwrotnej, zastosuję odpowiednie środki.