Zestaw klocków lego Dnia 24.12.2024r. zamówiłam na stronie snoopy zestaw lego kubusia puchatka o wartości 209 zł. Przed chwilą otrzymałam paczkę, a w niej bez pudełka luzem na oko 1kg randomowych klocków, nie firmy lego. Oczywiście opinie głupia sprawdziłam po zamówieniu. Z zaistniałą sytuacją żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], jak nazwać to inaczej. Mogę klocki odesłać bez problemu, nie przydadzą mi się, lecz chciałabym odzyskać zwrot pieniędzy za uzyskanie niewłaściwego towaru.
ReklamacjaZamówiłam klocki i dostałam przesyłkę w worku bez pudełka oryginalnego. Klocki były tylko w foliowym woreczku. Napisałam reklamację do firmy, zaproponowali rekompensatę 50% i po przesłaniu przeze mnie na jaki nr konta mają zwrócić pieniądze kontakt sie urwał, przestali odpisywać na maile.
Zmiana statusu zamówienia nr 1733016 grudnia zamówiłem tam zabawkę.
Od samego początku prosiłem o link do sledzenia nr przesyłki. Ciagle tylko mnie przepraszali bez przesłania linku ani numer listu przewozowego. Wczoraj napisałem, że mam dość i nie mam zamiaru juz się nimi bawić i albo podaja link do śledzenia/nr lp albo rezygnuje i chce zwrotu pieniedzy.
Dziś ponownie napisali ze przepraszaja i tyle.
Prosze o pomoc
Brak zwrotu środków przez sklepDokonałam zwrotu zamówienia, paczka została doręczona do sprzedawcy dn. 18.12.2024 r. Od tamtego dnia nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, jedynie fakturę korygującą w dniu 30.12.2024. Sklep nie odpowiada na wiadomości, nie można się dodzwonić na infolinię.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar8 września 2024r. zakupiłam i zapłaciłam za 8 sztuk sukienek w firmie Moda Catalina z miejscowości Bylew. Jednej sukienki wcale nie dosłano, włożono do paczki karteczkę i informacją, iż zostanie dosłana w najbliższym czasie. Po przymierzeniu produktów pozostawiłam jedną, a pozostałe zostały zwrócone do firmy (formularze zwrotów wypełnione zostały 15 września - w wiadomościach email otrzymałam informację o ich zarejestrowaniu). I do tej pory brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy Moda Catalina, oczywiście nie zwrócono mi pieniędzy za oddany towar.
20 listopada wysłałam email, gdyż telefonu nikt nie odbierał, z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Otrzymałam info zwrotne, aby podać numer zwrotu co zrobiłam. Odpisano, że będzie to zweryfikowane. 20 listopada nadal brak jakiegokolwiek ruchu ze strony Moda Catalina. Po moim kolejnym emailu - 21 XI otrzymałam info, iż zwrot (chyba tylko dwóch produktów- ponieważ podano mi dwa numery zwrotu) został zaakceptowany, że zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. 29 XI zapewniono, iż zwrot będzie zrealizowany w ciągu 2-3 dni roboczych. I od tej pory żadnego kontaktu, żadnego zwrotu ...
Zły numer przesyłki i brak kontaktu Został podany nieprawidłowy numer przesyłki niby wysłana na in post z tym że nigdzie nie ma takiego numeru do śledzenia przesyłki .. brak kontaktu z sprzedacym mimo wysłanych maili
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 03.12 zlozylam zamówienie nr 88701456-01. 13.12.2024 otrzymałam towar, a 17.12.2024 o 9:50 paczka ze zwróconym towarem była u Państwa. Było wysłane to dpd, odebrała paczkę osoba o inicjałach G….K, mimo to dalej mój zwrot nie został zweryfikowany.
Ciągle dostaje tylko odpowiedzi że jest przekazane do weryfikacji i nic z tego nie wynika. Na infolinii też twierdzą że nie mogą nic z tym zrobic.. każdy email od Agaty jest też samej tresci. Czekam na zwrot pieniędzy ponad 3 tygodnie, a paczka dalej nie została znaleziona..
Brak zwrotu pieniędzy po 14 dniach od otrzymania Firma otrzymała mój zwrot za pomocą platformy wygodne zwroty 20grudnia 2024. Minęło 14 dni, a nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W dniu 08.01.2025 wysłałamdo firmy wezwanie do zapłaty wraz z należytymi odsetkami.
sklep szymonmanowski.comWidziałem już czyjś post z 13 listopada 2024 na temat firmy Szymon Manowski.
Była tam propozycja dołączenia do pozwu zbiorowego. chętnie się przyłączę. Za ok. 260 zł przyszła jakaś szmata z Chin bez faktury, bez paragonu, bez formularza zawrotu. Wyczytałem gdzieś na opiniach, że można zwrócić towar wysyłajac do Chin co sprawia, że zwrot jest nieopłacalny. Ktoś sobie wymyślił niezły biznes. Firma zarejestrowana w Holandii, podejrzewam, że nawet przez jakiegoś sprytnego Polaka. Oczekuję zwrotu kosztów poniesionych na ten badziew bez konieczności odsyłania albo akceptowalnego adresu odesłania towaru
Sprawa nr 3852 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę ChuangHao-pol Z Nowej Wsi ul.Serocka 447.Za przesyłkę zapłaciłam 210zł.Dopiero w domu zorientowałam się,że nic nie zamawiałam z tej firmy .W paczce są jakieś badziewiaste chińskie buty.Pomóżce co mam zrobić,żeby odzyskać pieniądze.Nadmieniam,że w paczce nie ma żadnego dowodu zakupu.