Sprawa nr 3852 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę ChuangHao-pol Z Nowej Wsi ul.Serocka 447.Za przesyłkę zapłaciłam 210zł.Dopiero w domu zorientowałam się,że nic nie zamawiałam z tej firmy .W paczce są jakieś badziewiaste chińskie buty.Pomóżce co mam zrobić,żeby odzyskać pieniądze.Nadmieniam,że w paczce nie ma żadnego dowodu zakupu.
Brak kontaktuPo zakupie kiedy towar przyszedł okazał się uszkodzonym jak i jak i nie adekwatnym do opisu , nie ma kontaktu z sklepem w sprawie zwrotu niewłaściwego towaru . Nie odpowiadają na email jak i telefon taki nie istnieje. Nie ma informacji jak zwrócić i jak otrzymać zwrot gotówki. Sklep nie raczy odpowiadać na jakie kolwiek prośby
Wprowadzenie w błąd i działanie na szkodę klientaDnia 20.12.2024 dokonany został zakup myjki ultradźwiękowej. Zakup miał być prezentem dlatego też w obecności szefowej zapytałem czy będzie możliwość zwrotu gdyby prezent okazał się nie trafiony, bo zauważyłem kartkę wywieszoną o nieprzyjmowaniu zwrotów. Szefowa poinformowała mnie, że z tym sprzętem nie będzie problemu i jak najbardziej przyjmą zwrot. Zaraz po okresie świątecznym udałem się z produktem by go zwrócić i zbywano mnie z informacją, że mam przyjść jak będzie szefowa wskazując kartkę tą którą widziałem poprzednim razem kupując produkt w sklepie. Zalecono bym przyszedł we wtorek jak będzie szefowa bo ona obiecała możliwość zwrotu, jednak szefowej nie było, poszedłem kolejny raz również zostałem odesłany z informacją od pracownic, że jednak szefowa nie zgodziła się na zwrot. Produkt oczywiście jest cały zapakowany, nawet nie był wyciągnięty z opakowania ale odrazu stwierdzono na miejscu, że nie potrafią zidentyfikować czy był używany więc go nie przyjmą. Bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]podejście do klienta, czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bo przed zakupem byłem zapewniony że zwrot będzie przyjęty gdybym jednak nie trafił z prezentem. Także zostałem wprowadzony w błąd. Dobrze, że nie był to zakup na jakąś wyższą kwotę. Żona ma firmę i zaopatruje się również od 2018 roku przez stronę internetową w asortyment ze strony www.vanitysklep.pl i nie miała wcześniej problemów ze zwrotem. Naprawdę dziwna sytuacja także przez takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zachowanie stracą państwo również stałego klienta, bo obsługa ma tutaj jakieś dziwne różnice o których klient widocznie nie jest informowany, a to co mi się przytrafiło to kłamstwo byle zapłacić za sprzęt. Jakbym wiedział to nie przyjeżdżałbym do sklepu kolejne razy z tą myjką i nie tracił czasu.
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Zakupiony towar nie był taki jak w opisie i prezentowany na zdjęciach. Odesłałam wszystko w nienaruszonym stanie. Nawet nie przymierzałam. Dostałam od fasardi fakturę na podstawie której miały być zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam środków. Brak kontaktu z firmą . Nie mam nr klienta
Sprawa nr 3845 [tytuł zmieniony przez moderatora]-chcę zwrot pieniędzy!Zamówiłam kamper auto LOL bo tak też było na zdjęciu. Chwyt, że wysyłka w 24 h a czekałam miesiąc za paczką z Chin, nigdzie o tym nie było informacji. Jeszcze trzeba było ponieść 8.50 zł koszt cła o czym tez nikt nie poinformował. Otrzymałam bubel chińskiej produkcji coś zupełnie innego co nie przypominało kampera ze zdjęcia. Chcę otrzymać całkowity zwrot pieniędzy na moje konto. Pisaliście, że można zwrócić towar i prosić o etykietę zwrotu. Etykiety nie otrzymałam więc jeszcze musiałabym pokryć koszty odsyłki a z jakiej racji? Skoro inaczej piszecie w regulaminie na stronie!!!
Brak pieniędzy za zwrot towaruFirma nie dokonała zwrotu pieniędzy za towar zakupiony 30.10.2024 r., zgłoszenie zwrotu i odesłanie towaru 08.11.2024 r., przesyłka dotarła do sklepu 13.11.2014 r.
Do tej pory, mimo interwencji i zapewnień pracownika, brak zwrotu pieniędzy w kwocie 189 zł.
Oczekuję możliwie najszybszego zwrotu pieniędzy.
Sprawa nr 3843 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem paczkę za 150 złotych prszyszlo mi prszejsciuwka do kabla kamyki do kąpieli i zatyczka do nosa
Te wszystkie prszedmioty nie warte nawet 50 zlt
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i nic więcej zapłacono 165 zlt razem z prszesylka
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ludzi na pieniandze
Brak zwrotu pieniedzyZ powodu długiego czasu oczekiwania na wysylke przesyłka nie została odebrana z paczkomatu.Wrocila do sklepu LR.
Brak kontaktu z firmą.2miesiace czekam na zwrot pieniędzy.
Zwrot produktu Garnitur Otrzymany produkt nie zgodny z zamówieniem. Kontaktowałam się z firmą Szymon Manowski po przez e-mail w celu zwrotu produktu ale nie ma żadnej odpowiedzi. Chciałabym zwrócić przesyłkę i otrzymać zwrot poniesionych kosztów.
Zamówienie złożone 11.12.24 a dostarczone 31.12.24, czas dostawy miał być 8-12 dni.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarW dniu 18.11.2024 złożyłam zamówienie nr ZPL241118-00053459 w sklepie Fasardi na kwotę 281,99 zł, za które zapłaciłam z góry, szybko otrzymałam przesyłkę, jednak towar nie spełnił moich oczekiwań w związku z tym zwróciłam towar.
W dniu 6.12.2024 otrzymałam fakturę korektę na kwotę zamówienia. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu zwrotnego.
Do firmy nie da się dodzwonić, jest cały czas automat, firma również nie odpisuje na maile.
Oczekuje jak najszybszego zwrotu moich pieniędzy.