Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 25.09.2024 wysłałem towar do zwrotu, towar nie był w ogóle rozpakowany - po prostu rozmyśliłem się z zakupu. Potwierdzenie dostarczenia zwrotu mam z 27.09. Po wiadomości do sklepu dostałem informacje, że nie mają jeszcze przesyłki na co wysłałem w odpowiedzi link do strony kuriera z numerem przesyłki gdzie widnieje informacja o dostarczeniu. Po tym kontakt się urwał, sprzedawca nie odpowiada na dalsze maile z prośbą o zwrot pieniędzy. Kontakt telefoniczny na podany numer na stronie nie działa lub mój numer został zablokowany - jeden sygnał i od razu rozłącza.
brak zwrotu pieniedzyWitam serdecznie zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od owej firmy.W dniu 17.09.2024 zamówiłam towar,który zaraz został odesłany do firmy.Jedyne co dostałam od firmy to fakturę korygującą FSK-29-10/2024-5. w dniu 2024.10.01 i do dni dzisiejszego cisza.Pisałam mail-e,dzwoniłąm do firmy bez odzewu.Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy
Brak zamówionego towaru.Zamówienie zostało złożone 14 grudnia 2024 roku za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Opłata została uiszczona przelewem bankowym. Tydzień później próbowałem skontaktować się ze sklepem zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową. Niestety, nikt nie odbierał telefonu ani nie odpowiadał na wiadomości.
Po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce „Moje konto” zauważyłem, że status zamówienia widniał jako „Oczekuje na płatność”. Uznałem, że przelew tradycyjny mógł się opóźnić, dlatego 23 grudnia 2024 roku ponownie opłaciłem zamówienie za pomocą BLIK, korzystając z linku na stronie sklepu.
Tego samego dnia, po wielu próbach, udało mi się dodzwonić do sklepu. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że tego dnia ktoś zajmie się realizacją mojego zamówienia, a kwota z pierwszego przelewu zostanie mi zwrócona. Następnego dnia status mojego zamówienia zmienił się na „Przyjęte do realizacji” i pozostaje taki do dziś (10 stycznia 2025 roku).
W międzyczasie strona internetowa sklepu była niedostępna przez około 8 dni. Podjąłem liczne próby nawiązania kontaktu telefonicznie oraz drogą elektroniczną. Niestety, do dzisiaj nie udało mi się skontaktować z firmą, a moje wiadomości i SMS-y pozostały bez odpowiedzi.
Oczekuję od firmy niezwłocznej realizacji zamówienia oraz zwrotu kwoty z tytułu drugiego przelewu.
Problem ze zwrotem towaru30 grudnia otrzymałam zamówione swetry, jakość towaru delikatnie mówiąc poniżej krytyki, od 2 stycznia próbuje uzgodnić zwrot przesyłki. Otrzymałam informację że mam ją odesłać do Chin, ewentualnie firma proponuje mi rabat na kolejne zakupy. Na stronie nie ma informacji, że towar jest wysyłany z Chin, ani że tam trzeba będzie go odesłać. Na moje maila otrzymywalam te sama formułkę żeby odesłać towar do Chin, od kilku dni nie mam żadnej odpowiedzi
Zwrot towaru - brak zwrotu należnosci3 grudnia zamówiłam suplementy na stawy dla psa - zapłacone z góry. Dość długo czekałam na realizację zamówienia i koniec końców 11 grudnia kurier podjął próbę doręczenia paczki. Niestety w międzyczasie firma została powiadomiona przeze mnie mailowo o rezygnacji z zamówienia, ze względu na konieczność uśpienia pupila. Zgodnie z ich zaleceniami paczka nie została przyjęta i już 13 grudnia znów była u nadawcy. Mimo licznych maili nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy, mimo że było porozumienie z firmą i stały kontakt. Ponoć przekazali zlecenie do działu zwrotów ale do chwili obecnej pieniążków na konie nie mam.
Na stronie firma obiecuje zwrot w ciągu 14 dni.
Instalacja wadliwa poprawa spóźniona o 3 miesięceOd 24 stycznia 2024 r. do 31.03.2024 r. nie poprawiono instalacji, w wyniku czego prędkość usługi była zaniżona, a urządzenia zamontowane w szafie, a więc nieregulaminowo. Nie uznano mojej reklamacji, na co posłałem wyjaśnienie. Urządzenie odesłałem w marcu. Do tego czasu płaciłem wciąż czekając na poprawę instalacji. W grudniu 2024 r firma wreszcie kontaktowała się ze mną listownie na adres, pod którym od roku nie mieszkam.
Do dnia dzisiejszego wciąż żąda zapłat za usługi, których nie otrzymuję. Poza licznymi „nagonkami” telefonicznymi trzecich firm windykacyjnych , zostałem wpisany do krajowego rejestru dłużników. Jestem szkalowany. To prawdziwy skandal.
To mój 1szy wpis w portalu publicznym. Od jutra zacznę opowiadać moje doświadczenie z firmą Orang.pl na portalach społecznościowych oraz sądownie zażądam zadośćuczynienia za szkody moralne w wysokości 4200 zł., tj. podwójnej kwoty, jakiej niesłusznie domaga się firma.
Brak zwrotu srodkowFirma nie zrobiła zwrotu środków, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maila. Wszystkie negatywne opinie z fb czy instagrama na bieżąco usuwa.
Brak realizacji zamowieniaZamówienie złożyłam i opłaciłam dnia 14.12.2024 r. Do dnia dzisiejszego tj. 09.01.2025 r. nie otrzymałam przesyłki. Dwukrotnie zgłaszałam reklamację na podany adres mailowy, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Podany nr telefony w zakładce Zwroty i Reklacje również nie odpowiada.
Proszę o zwrot pieniędzy na nr konta z którego został zrobiony przelew.
ReklamacjaDnia 5 grudnia 2024r. zgłosiłam reklamację na rozklejające się buty. Do zgłoszenia załączona została dokumentacja zdjęciowa.
Do dnia dzisiejszego nie ma żadnego odzewu ze strony sklepu jakie jest ich stanowisko. Czy i gdzie odesłać buty , czy zostaną naprawione , wymienione czy może zwrot gotówki.
Zestaw klocków lego Dnia 24.12.2024r. zamówiłam na stronie snoopy zestaw lego kubusia puchatka o wartości 209 zł. Przed chwilą otrzymałam paczkę, a w niej bez pudełka luzem na oko 1kg randomowych klocków, nie firmy lego. Oczywiście opinie głupia sprawdziłam po zamówieniu. Z zaistniałą sytuacją żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], jak nazwać to inaczej. Mogę klocki odesłać bez problemu, nie przydadzą mi się, lecz chciałabym odzyskać zwrot pieniędzy za uzyskanie niewłaściwego towaru.