Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-26 godz: 13:35Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków w regulaminowym terminieFirma wysłała potwierdzenie przyjęcia zwrotu zamówienia 6.02.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie: 279,50 za zamówiony dres oraz kosztów dostarczenia zamówienia do mnie 15,99, ponieważ były najtańsze, razem 295,49, co określa regulamin firmy: W przypadku odstąpienia od umowy STONE SKIRTS niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez STONE SKIRTS , STONE SKIRTS nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 21.02.2025 firma w kontakcie mailowym napisała, że ma opóźnienia w realizacji zwrotów, ale po moich ponagleniach mailowych i pytaniach o przewidywaną datę zwrotu, nie odpowiada na maile. Kontakt jest utrudniony, ponieważ telefon jest podany jedynie w regulaminie, nie można się dodzwonić i zapytać o sprawę, ponieważ abonent jest bez przerwy niedostępny.
2025-02-26 godz: 13:18Publiczna
Rozwiązana
formularz zwrotu /prośba o przesłanie na ten mailZazwyczaj firmy przesyłają formularz zwrotu z zakupionym towarem, córka zakupiła na waszej stronie bluzę za 379,99 zł , która ma stanowczo za długie rękawy. Chcemy zwrócić tą bluzę i zamówić rozmiar mniejszą. Córka oprócz potwierdzenia transakcji nie dostała żadnego innego maila z Państwa strony. Dlatego proszę o odpowiedz zwrotną na mojego maila, z załącznikiem formularza zwrotu. Dziękuję [dane usunięte przez moderatora].
2025-02-26 godz: 09:49Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam. 5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam.
2025-02-26 godz: 08:15Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przy sprzedaży ubrańZamówiłam w sklepie Olaroka Fashion bluzkę w kolorze "wino". Po kilku dniach przeslano mi zamiast niej kurtkę. Napisalam z informacją o błędnej wysylce ale w firmie nikt nie odpisuje na maile (biuro@olaroka.fashion) nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy. Napisalam o tym pod ich postem na FB. Wtedy ktos odezwal sie do mnie na messengerze. Po kilku monitach uzyskalam etykietę do odeslania błędnej przesylki, a Panstwo mieli przeslać zamówioną bluzkę. Odesłalam a firma wysłała do mnie coś co wygladalo jak brązowy rulon. Nie bylo to moje zamówienie. Napisałam, że to niepoważne traktowanie, poprosilam o etykietę do odeslania tego produktu i natychmiastowy zwrot pieniedzy. Od tej chwili Państwo z firmy zamilkli - nie umozliwiają zwrotu towaru i nie zwracają pieniędzy. Po krotkich poszukiwaniach w internecie pod haslem "Olaroka Fashion" znalazlam na profilu "Bezpieczny sklep" wpisy kilkudziesieciu osob [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w podobny sposob przez te firmę. Oczekuję zwrotu pieniedzy, ale po przeczytaniu wpisów innych obawiam sie, że takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi to staly sposób działania tej firmy.
2025-02-26 godz: 08:13Publiczna
Zamknięta
Brak otrzymania zamówienia 25 stycznia zakupiłam w tej firmie przez internet pościele dla moich dzieci, pomimo wielokrotnych ponaglenie i zapytań o datę wysyłki zostałam zwodzi a że już wysłali i nadal nie otrzymałam towaru. Nikt nie odbiera pisanego na stronie telefonu, a jak napisałam sms to otrzymałam informację że jest to osoba głucho niema. To wygląda na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-02-26 godz: 07:46Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków - zamówienie #100097922W dniu 7.02.2025 zwróciłam zakupioną kurtkę w sklepie internetowym jemiol.com (nr zam. #100097922 wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, 10.02.2025 towar został dostarczony do sklepu, czyli minęło już 14 dni na zwrot środków, ja nie otrzymałam do dzisiaj tj. 26.02 przelewu. Kontaktowałam się kilkukrotnie telefonicznie i na czacie sklepu, wysyłałam e-maile gdzie zapewniano mnie, że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot środków. Jako klient zrobiłam co mogłam. Oczekuję zwrotu środków tj. 2105,60 zł
2025-02-26 godz: 07:29Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez GlovoDnia 4 lutego zamówiłem przez aplikację Glovo 3 porcje pierogów z cebulką. Dostałem tylko jedną porcję taką jaką zamówiłem i 2 porcje bez cebulki. Niestety dwie osoby nie zjadły tych pierogów suchych, bo nie takie było zamówienie i musiałem je wyrzucić. Pomijając fakt, że przez tą aplikację nie idzie złożyć reklamacji tylko trzeba napisać maila i czekać 3 dni na odpowiedź tak też zrobiłem. Niestety w aplikacji jest błąd i wysłali do restauracji, że ja chcę jedne pierogi z cebulką i 2 bez. Dlatego restauracja zrobiła dokładnie to co Glovo jej przekazało. Niestety Glovo nie chce wziąć odpowiedzialności za swój błąd i nie chcą mi zwrócić pieniędzy za złe zamówienie. Nie idzie się z nimi w żaden sposób dogadać ich propozycja zwrotu w postaci 4,5 zł jest co najmniej żenująca i obrażająca. Żądam od nich pełnego zwrotu za dwie porcje pierogów i nie chcą tego zwrócić twierdząc, że to ja źle złożyłem, zamówienie mimo iż im wysyłałem dowód zrzutu z aplikacji, że błąd jest po ich stronie. Dalej nie możemy dojść do porozumienia. Uważam, że zostałem przez nich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 45 zł minus 4,5 zł, to w dalszym ciągu powinni mi oddać 40,50 zł i tego zwrotu oczekuję od nich. w załącznikach załączam dyskusję z emaila plus zrzuty ekranu z mojej aplikacji i co wyświetliło się w restauracji.
2025-02-25 godz: 15:35Publiczna
Zamknięta
Brak rzeczowej reakcji na wiadomosci wysyłane do sZamówienie złożone w dniu 01.02.2025. Od poczatku lutego jestem zwodzona, że moje zamówienie jest już w drodze, przy czym ostatnio dostałam wiadomość, że zaszła jakaś pomyłka i zamówienie w drodze nie jest. Link do śledzenia paczki nie działa (paczka o danym numerze nie istnieje). Wymiana maili ze sklepem jest nierzeczowa, mimo kilkukrotnego oświadczenia, że odstępuje od umowy i zadam zwrotu pieniędzy, do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy. Każą mi pisać na jakieś kolejne maile, których w regulaminie sklepu (w zakładce dot. Zwrotu/reklamacji) nie ma - regulamin kieruje na głównego maila sklepu.
2025-02-25 godz: 14:33Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za nierealizowane zamówienieW dniu 23.12.2024 złożyłem wymienione w tytule zamówienie na kwotę 1198 zł. Sklep kilkukrotnie przekładał realizację zamówienia. Finalnie 27.01.2025 złożyłem dyspozycje anulowania zamówienia ze względu na długi czas realizacji. Następnego dnia poinformowano mnie że w przeciągu 14 dni zostanie zrealizowany zwrot środków pieniężnych. Do dziś nie otrzymałem zwrotu a kontakt z sklepem się urwał - nie odpowiadają na maile oraz nie odbierają telefonu.
2025-02-25 godz: 13:27Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy za bubelW dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie