zwrot środków 25.08.2024 złożyłam zamówienie na 2 sukienki. Jedną z nich zostawiłam, drugą natomiast zwrocilam. Zamówienie było na kwotę 575,98, a że obydwie sukienki kosztowały dokładnie tyle samo, zwrot powinien wynieść 287,99. 17.09.2024 otrzymałam maila, że mój zwrot dotarł do sklepu. Od tamtej pory wysłałam około 15 maili, minęły 4 miesiące, przez większość czasu był brak odzewu ze strony firmy. 14.12.2024 otrzymałam maila z kolejnymi przeprosinami za „niedogodności” z informacją, że zwrot został już zlecony i środki powinny zaksięgować się w ciągu kilku dni roboczych. Od tego dnia zwrotu nadal nie otrzymała, pomimo wysłania kolejnych kilku maili.
Brak zwrotu pieniędzy przez ponad miesiąc 14.12.2024
Mailowo zrezygnowałem z zamówienia po informacji od innych klientów że są problemy z zamówieniami nawet przez ponad miesiąc a sklep nie informował o niczym.
Następnie dopytywałem mailowo gdzie jest zwrot pieniędzy sklep nie odpisywał oraz nie informował o niczym z własnej inicjatywy zawsze trzeba było słać maile. Za pierwszym razem brak odpowiedzi i zwrotu przez 14 dni potem kolejny mail i dopiero w nim że nie mogą zwrócić bo "awaria" i trzeba podać numer konta po podaniu numeru konta 31.12 dalej nic. Kolejny mail 17.12 że "awaria" i wyślą ale dalej nic.
Niestety do tej pory nie zwrócili pieniędzy.
Zgodnie z art. 481 § 1 kodeksu cywilnego „Jeżeli dłużnik opóźnia się ze spełnieniem świadczenia pieniężnego, wierzyciel może żądać odsetek za czas opóźnienia, chociażby nie poniósł żadnej szkody i chociażby opóźnienie było następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi”.
Footwearstore.pl - brak zwrotu pieniędzyWitam w grudniu 2022 roku do firmy Footwearstore.pl dotarł mój zwrot butów. Do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego upominania się. Nigdy już nic nie odpisali. Sklep mieści się lub mieścił w Warszawie na ul. MARSZAŁKOWSKA 58.
Zwrot pieniędzy Witam. 25 listopada 2024roku do firmy prestigemoda dotarł mój zwrot butów. Do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego upominania się. Pani za każdym razem zapewniała mnie ze juz robi przelew zwrotny. Niestety chyba [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] za każdym razem jednak zapomina to zrobić...
Zwrot pieniędzy Sprawę już opisywałam wcześniej. Z firmą nie ma kontaktu, nie odpowiada na wiadomości email. Jedynie po zgłoszeniu problemu na konsumersi.pl od razu dostałam wiadomość z prośbą o numer konta i kwotę do zwrotu. Po natychmiastowym przesłaniu danych otrzymałam informację, że przelew zostanie zlecony. Od tego czasu nie dostaję odpowiedzi na wiadomości kiedy w końcu otrzymam przelew. Opłaciłam zamówienie 15 stycznia 2025. Zgłosiłam problem na konsumersi.pl 20 stycznia 2025. Od tej pory znowu nie ma kontaktu z pilkomania pl ani nie ma przelewu.
brak zwrotu pieniędzyW dniu 15.12.2024 złożyłem zamówienie w waszym sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 249,99zł. Paczka miała zostać wysłana za pośrednictwem InPost. W dniu 17.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie InPost wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałem dzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałem sobie sprawę, że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Nie było nigdzie żadnej informacji, że paczka jest wysyłana z Chin, a zawartość to są jakieś zamienniki "LEGO". Zdjęcie ze zbudowanym zestawem w sklepie internetowym Państwa jest łudząco podobne w 95% z oryginalnym zestawem. Wiedząc już że przesyłka nie dotrze do świąt byłem zmuszony zakupić drugi zestaw kolców, tym razem oryginalnych "LEGO". Przesyłka finalnie dotarła do mnie 30.12.2024 i wystąpiłem do Państwa z ODSTĄPIENIEM OD UMOWY
Kontaktując się przez adres mailowy dostałem informację, abym napisał wszystko na inny adres mailowy zajmujący się reklamacjami, gdzie mam odesłać zwracaną przesyłkę. Przesyłkę nadałem 12.01.2025 na wskazany adres. Po odesłaniu poproszono mnie o dane do zwrotu środków. 15.01.2025 przesłałem dane. Następnie ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków 20.01.2025r. Kolejno 21.01.2025 ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków. Jest to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY Nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany dres, który został dostarczony do siedziby firmy 30.12.24r.
Po dwukrotnym upomnieniu wysłanym mailowo do sklepu otrzymałam informację, o rzekomych problemach z systemem i wydłużeniu terminu zwrotu do 31.01.
W związku z licznymi przypadkami, które są opisane na forach i opiniami na temat firmy Stone Skirts wnoszę, że firma gra na zwłokę i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję natychmiastowego zwrotu.
Treść ostatniej wiadomości:
Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
Z poważaniem, Team Stone Skirts
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarOdesłany towar został dostarczony do firmy 12.12.2024 r. Do chwili obecnej brak kontaktu z firmą-telefon i e-mail nie odpowiada. Brak zwrotu pieniążków za odesłany towar.
Brak wysyłki przedmiotu oraz brak zwrotu pieniędzyZamówiłam torebkę w ramach promocji black friday 01.12.2024. Dostałam informację, że torebka została
Wysłana a czas wysyłki to od 5-20 dni roboczych. Podany czas dawno minął.
Gdy się upomniałam, dostałam
Informacje, że skontaktują się z przewoźnikiem i na tym
Kontakt ze strony tej firmy
Się skończył. ( po zamówieniu w potwierdzeniu zamówienia w meilu widniała informacja, że wysyłka 5-7 dni). Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy Firma wysłała mi zamówienie, w którym brakowało części elementów. Zgłosiłam od razu problem do firmy, która oskarżyła mnie o pogubienie tych części. W tej sytuacji zdecydowałam się na zwrot. Wysłałam kilka maili z numerem konta do zwrotu oraz wezwaniem do zapłaty na co nie dostałam żadnej odpowiedzi. Kiedy dzwonię do firmy słyszę że mam wysłać maila i pomimo, że mówię że zostały wysłane pracownik rozłącza się nie dając mi dojść do słowa. Minęło już 14 dni od odstąpienia od umowy a ja dalej nie dostałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy za zamówienie. Mam potwierdzenie od firmy kuryże zwrot został dostarczony.