Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-25 godz: 13:27Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy za bubelW dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie
2025-02-25 godz: 12:05Publiczna
Zamknięta
Reklamacja, ew. wadliwy regulaminW dn. 15.02.2025 poprzez platformę internetową ERLI zakupiłem jałowe kompresy medyczne. Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Paczkę zwróciłem. Firma obiecuje zwrot kosztów zamówienia, natomiast nie chce pokryć poniesionych przeze mnie kosztów przesyłki zwrotnej powołując się na regulamin. Albo więc źle interpretują regulamin, albo regulamin jest niezgodny z prawem. Chyba nie może tak być aby ewidentna pomyłka firmy, lub jej celowe działanie, narażała klienta na koszty. W załączeniu kopia korespondencji reklamacyjnej z firmą ERLI
2025-02-25 godz: 11:50Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarW grudniu 2024 r. zamówiłam w ww. sklepie ubrania, które nie spełniły moich oczekiwań. Odesłałam je w wymaganym terminie i otrzymałam potwierdzenie procesowania zwrotu (na początku stycznia). Od tego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep zapewnia, że zrealizuje zwrot w kolejnych terminach, ale tak się jednak nie dzieje. Mailowe monity, ani wezwania do zapłaty nie przynoszą żadnego skutku, poza kolejnymi pustymi zapewnieniami o zwrocie w innym terminie.
2025-02-25 godz: 11:37Publiczna
Zamknięta
brak dostawy węgla i zwrotu zapłatyPo interwencji na portalu Konsumersi otrzymałem zwrot pieniędzy (1300zł.) za niezrealizowaną i anulowaną przez sprzedawcę umowę internetową. Zgodnie z regulaminem Sprzedawcy w pkt.III ust.14 w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego art. 493-495 w szczególności dotyczy obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta. Interweniowałem, ponieważ w mojej ocenie sprzedawca był [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](niezrealizowane kilkukrotnie terminy dostawy) oraz brak realizacji zwrotu opłaty.
2025-02-25 godz: 10:14Publiczna
Zamknięta
Błędny opis przedmiotu Zakupiłam na aukcji wkłady do długopisu 3D jednak z opisu nie wynikało że są to wkłady do konkretnego modelu długopisów opis był nieprecyzyjny i podane parametry w ogłoszeniu również. Sprzedawca uważa że ma rację i nic w sprawie zwrotu nie chce zrobić. Oczekuje zwrotu pieniędzy ponieważ wkłady nie pasują do mojego długopisu bo są za grube.
2025-02-25 godz: 09:11Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam zamówionej i opłaconej przesyłkiW dniu 17.02 2025 zamówiłam i opłaciłam marynarkę . Wysyłka miała być w ciągu 5 dni. Do dnia 25. 02.2025 nie otrzymałam paczki . Brak kontaktu ze sprzedawcą . Odrzuca wszystkie połączenia. Kontakt tylko sms na które brak odpowiedzi Po licznych próbach uzyskania informacji złożyłam rezygnację , odstępuje od umowy i domagam się niezwłocznego zwrotu pięniędzy na konto z którego zostały wysłane.
2025-02-25 godz: 08:22Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotów kosztów/ brak odbioru zderzakaZderzak i maska malowane chyba lakierem z piaskiem. Do tego pełno zacieków. Reklamacja uznana ale od miesiąca brak odbioru towaru. Nieudolna próba wmówienia że to wina kuriera. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i do prawnika. Unikać firmy szerokim łukiem. Firma występuje pod kilkoma profilami masterparts.pl karoseriawkolorze.pl
2025-02-24 godz: 20:16Publiczna
Zamknięta
Brak naprawy sprzętu Została zgłoszona usterka sprzętu whirpool suszarka do ubrań do firmy , pomimo upływu 30 dni roboczych żadnej informacji na temat terminu naprawy. Sprzęt dalej nie działa (nie suszy ubrań i bardzo głośno buczy podczas pracy)nie została podjęta jego naprawa . Infolinia zbywa , że ciągle czekają na części i otwierają nowe zlecenia aby wydłużać czas oczekiwania. Oczekuję od firmy rekompensaty w postaci wymiany na nowy lub naprawy na cito obecnego sprzętu.
2025-02-24 godz: 20:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
NORR - nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzyZamówiłem stolik kawowy na stronie norr.pl. Firma na początku nie odpowiadała na zapytania o status zamówienia przez ponad miesiąc. Później po zrezygnowaniu przeze mnie z zmówienia, po około 20 minutach napisali, że nie będą mogli go zrealizować. Po trzech tygodniach środki nie zostały zwrócone. W internecie jest opisanych mnóstwo podobnych przypadków związanych z tą firmą. Niestety nikt się tym nie zajmuje, a jestem przekonany, że powinna się tym zająć jakaś instytucja centralna. Zgłosiłem już ich przypadek do UOKiK.
2025-02-24 godz: 17:58Publiczna
Zamknięta
zwrot pieniędzy za zamówienie W dniu 16.12.2024 roku zakupiłam sklepie internetowym meble, które miały przyjechać w ciągu kilku dni. Niestety, do tej pory nie otrzymałam zamówienia, a kontakt z Państwem opierał się na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacjach. Otrzymywałam różne wyjaśnienia, takie jak inwentaryzacja, wysyłka towaru, czy informacja, że towar dojeżdża na magazyn, dojeżdża do miejsca odbioru. Złożyłam odstąpienie od umowy, które zostało przyjęte, jednak minęło już 14 dni na zwrot pieniędzy, a ja do tej pory ich nie otrzymałam. Wielokrotnie pisałam na adres e-mailowy, ale otrzymywałam jedynie kolejne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacje, że pieniądze są w bramce do przelewów, że przekazują sprawę do szefa z prośbą o przelanie, czy że przekazują do płatności. Co więcej, odpowiedzi są podpisywane bez imienia i nazwiska, co budzi moje wątpliwości co do rzetelności firmy. Zauważyłam również, że strona internetowa na Facebooku zniknęła, a negatywne opinie na stronie internetowej również zostały usunięte. Proszę o pilny kontakt w tej sprawie oraz o zwrot moich pieniędzy. Liczę na szybkie rozwiązanie tej sytuacji. Z poważaniem,