Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-21 godz: 08:05Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zwrócony terminowo towarTowar został zwrócony w terminie 12.12.2024 paczka ze zwracanym towarem została dostarczona do siedziby firmy. Następnego dnia zostałam poinformowana że zostanie zlecony zwrot należności do 14 dni. Po upływie tego terminu skontaktowałam się ponownie z zapytaniem kiedy zostanie dokonany zwrot, w odpowiedzi dostałam wiadomość że do 15.01 zostaną mi zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego zwrotu jak nie było tak nie ma.
2025-01-21 godz: 07:05Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.F.
BRAK ZWROTU TOWARU I PIENIĘDZYW dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł. Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-01-20 godz: 21:21Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy W związku z tym, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Państwa zwrotu moich pieniędzy z zamówienia nr 57014 oraz dostaję nieprawdziwe informacje o zleconym przelewie przez Państwa messengera firmowego proszę o zapoznanie się z dokumentem.l "Wezwanie do zapłaty" Zamówienie złożone dn. 7.12.2024r., zwrot dokonany 15.12.2024r., a odebrany przez sklep 17.12.2024r. Kwotę zwrotu 668,10 zł proszę przelać na wskazany rachunek podany w wezwaniu. Natomiast klientów przestrzegam przed zakupami w tej firmie!
2025-01-20 godz: 18:18Publiczna
Zamknięta
Zderzak Volvo s60Nie polecam zamawiania części w tej firmie ze stroną Karoseriawkolorze.pl…. Zamówiony przeze mnie zderzak w listopadzie 2024 i opłacony z góry do dnia dzisiejszego nie dotarł. Pan z infolinii czasem odbiera, czasem nie. Jak już odbierze to wymyśla nowe historyjki. Ani pieniędzy, ani zderzaka… Sprawa będzie musiała skończyć się na policji..
2025-01-20 godz: 17:03Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.C.
Paczka niedoszła do tej pory a pieniążki z głaconeWitam zamówiłem paczkę 26 grudnia 2024 za kwotę 339.97zl. Paczka niedoszła do tej pory ,po napisaniu paru e-maili dostałem odpowiedź że paczka niedoszła jeszcze do twojego kraju. Prosiłem żeby podali mi stronę gdzie można sprawdzić przesyłkę gdzie jest to otrzymałem wiadomość że mam sprawdzać na Pocztex ale tam niema takiej przesyłki. Ja zamawiałem przez InPost. Prosiłem o odpowiedź albo zwrot kosztów ale cisza z strony Plikomania.
2025-01-20 godz: 16:25Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.U.
Zamówienie - brak realizacji, zwrotu i kontakuDnia 20 maja 2024 roku dokonałem zakupu w sklepie pcforce.pl. Zamówienie nr 6083. Pcforce.pl Anna Grzonka 62-800 Kalisz, ul. Gościnna 3, NIP 618 192 94 34, REGON 302 731 767 3 czerwca wysłałem zapytanie, gdzie jest zamówienie. Zwodzono mnie na mailu do 20 czerwca, że towar już zaraz będzie, że towar jest rozpakowywany. Ostatniego maila otrzymałem 20 czerwca. Dalej brak żadnej odpowiedzi mimo dalszych moich maili i odstąpienia od umowy. Zażądałem zwrotu pieniędzy, brak jakiegokolwiek odzewu. Czekam tak od ponad pół roku na zwrot moich środków, bo towaru dalej nie dostałem.
2025-01-20 godz: 14:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.G.
Brak zwrotu należności za odesłany towarW sklepie internetowym Moda Catalina kupiłam dwie sukienki - zamówienie nr 78144 z 3.10.2024r. Jedną z nich chciałam zwrócić i odesłałam do sklepu. Zrobiłam to zgodnie z wytycznymi sklepu, zarejestrowałam zwrot poprzez formularz i wysłałam paczkę pocztą. Zwrot został zarejestrowany pod nr R/Mod/202410/07/45328 na kwotę 49 zł. Firma potwierdziła w mailu z 15.10.2024 r. otrzymanie zwróconego towaru i przekazała informację, że wkrótce rozpocznie się procedowanie zwrotu. Do dzisiaj nie otrzymałam przelewu na konto. Po moim monicie ( wysłałam zapytanie przez formularz kontaktowy na stronie firmy) 30 grudnia 2024 r. otrzymałam maila od firmy Catalina, że zwrot został zaakceptowany i środki zostaną zwrócone w ciągu kilku dni. Ponieważ to nie nastąpiło, 7 stycznia 2025 r.wysłałam kolejne pytanie kiedy otrzymam przelew. Otrzymałam odpowiedź, że następnego dnia status zwrotu zostanie zweryfikowany. Ponieważ dalej nie otrzymałam ani korespondencji ani pieniędzy, 15 stycznia wysłałam do sklepu nową wiadomość z pytaniem o zwrot. Do dziś nie dostałam żadnej informacji. Ponieważ firma nie wywiązała się z obowiązku zwrotu środków w ciągu 14 dni od otrzymania towaru oczekuję niezwłocznego zwrotu 49 zł za sukienkę wraz z odsetkami za każdy dzień zwłoki.
2025-01-20 godz: 14:12Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zwrot środków pieniędzy z tytułu anulacji zamówienia.
2025-01-20 godz: 13:54Publiczna
Zamknięta
zwrot 862,90 PLN za odstąpienie od umowy Zamówienie #1500043937 z dnia 15.10.2024 r.,opłacone, Faktura VAT nr 2613/11/2024 z dnia 22.11.2024 r. Zamówienie dostarczone: 25.11.2024r. Zamówienie wraz z formularzem zwrotu dotarło do STONE SKIRTS dnia 05.12.2024 r. za pośrednictwem InPost nr przesyłki: 630727266415136021395435. 02.01.2025 r. upomniałam się mailem o zwrot pieniędzy. 02.01.2025 r. otrzymałam mailowe zobowiązanie do zwrotu należności do 15.01.2025r. 20.01.2025 brak wpłaty na konto . Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty Oczekuje natychmiastowego zwrotu 862,90 zł na podany rachunek bankowy
2025-01-20 godz: 13:41Publiczna
Rozwiązana
Zakup klocków Zamówione klocki dziecku na święta jako prezent 3 grudnia nie ma ich do dzisiaj czyli 20 stycznia . Wartość 129 zł . Ciągle e-maile że wysłane ,że to że tamto . Nie polecam !!!!!!