LOEB PAWEŁ HANKIEWICZ

LOEB PAWEŁ HANKIEWICZ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-26 godz: 17:55
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Zamknięta

Nieuznanie zwrotu maszynki

Witam, w dniu 04.06.2025 r. Mąż zakupił na stronie Salonova.pl maszynkę marki BABYLISS FX 7870GE SKELETON ZŁOTY, gdy paczka dotarła mąż rozpakował maszynkę i podłączył ja do załączonej w opakowaniu ładowarki, aby sprzęt miał możliwość naładowania się. Po czasie, gdy maszynka była już naładowana mąż przeszedł do testu i okazało się, że maszynka potrzebuje od 2-3 sekund na uruchomienie się ( mąż posiada ten sam model maszynki tylko ma już ona 3/4 lata używana jest codziennie, zakupioną na innej stronie i nie ma takiej sytuacji, maszynka po uniesieniu guzika włącz/wyłącz odrazu zaczyna działać) Jest to pierwsza wada. Na następny dzień w pracy wypróbował maszynkę na kliencie (w jaki inny sposób ma sprawdzić czy ostrza są ostre i czy maszynka może ciąć ) okazało się, że maszynka po 2/3 „przejazdach” po włosach dalej nie tnie. Mąż wyczyścił maszynkę i zdezynfekował ją specjalnym preparatem w spreyu, który również był zakupiony wcześniej na stronie wspomnianej wyżej. W tej sprawie skontaktowałam się ze sklepem, ponieważ na stronie nie zauważyłam informacji odnośnie zwrotu towarów. Dostałam wiadomość zwrotną z adresem, więc wysłałam maszynkę w oryginalnym opakowaniu, której jest z materiału typu aluminium, spakowałam wszystkie części( ulotki, ładowarkę, olejek oraz śrubokręt, czyli wszystko z czym dotarła do nas maszynka). Opakowanie, gdy paczka dotarła do nas już nosiło ślady lekkiego wgniecenia (mąż stwierdził , że nie jest ważne opakowanie, a zawartość, w tym przypadku maszynka). W dniu 23.06.25 r. dostałam telefon od sklepu z informacją, że minął termin możliwości zwrotu i reklamacji.. więc odpowiedziałam „przesyłka dotarła do państwa 18.06.25r.” Pani z infolinii zaczyła na głos odliczanie „1,2,3…13.. faktycznie jest w terminie, ale opakowanie jest wgniecione” na co odpowiedziałam „tak jak dotarło do nas, w takim samym stanie zostało odesłane do państwa”. Pani zaczęła czepiać się kolejnych rzeczy brak plomby na przycisku, opakowanie wgniecione… wszystko aby nie dokonać zwrotu pieniędzy.. Poinformowałam ją więc, że maszynka nie nadaje się do pracy, na co pani odpowiedziała „przekaże wszystko przełożonemu i wrócę z informacją zwrotną „ Na następny dzień, czyli wtorek 24/06.25r. pani oddzwoniła i powiedziała „że ze względu na to, że opakowanie jest wgniecione zwrot nie zostanie uznany” na co ja odpowiedziałam „dobrze, w takim razie proszę, aby państwo dali maszynkę do reklamacji, ponieważ ona nie tnie, bo nie ma „siły” „ W środę 25.06.25r. Maszynka została nadana z powrotem , czyli nie zrobiono z nią nić.. dziś tj 26/06.25 r. Odebrałam maszynkę i nadal jest ten sam problem, a informacja od serwisu jest następująca „maszynka używana, opakowanie wgniecione, serwis nie stwierdza nieprawidłowości”.. Czyli teraz posiadamy maszynkę za pare stówek, która nie nadaje się do pracy.. Dodam jeszcze, że jest druga maszynka zakupiona na tej stronie i z tą pierwszą był ten sam problem, ale pierwszej mąż nie zwracał.. teraz jest problem z kolejną.. dodatkowo na stronie maszynka, o której piszę ma słabe opinie, czyli inni kupujący posiadają problem z tym towarem. Proszę o rozpatrzenie wniosku, ponieważ jesteśmy w potrzasku. [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)