Zwrot pieniędzy Ta firma to jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Od kilku miesięcy nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile. Kompletna cisza. Nic nie robią.
Reklamacja do zamówienia nr 102796952Złożyłem reklamację dotyczącą opony Continental WinterContact TS 870 205/55R16 91T (numer reklamacji 1851145232), jednak mimo przedstawienia wszystkich istotnych informacji otrzymałem odpowiedź odmowną. Firma stwierdziła, że uszkodzenia wynikają z nieprawidłowej eksploatacji, choć przez cały okres użytkowania opona była zawsze prawidłowo napompowana, zgodnie z zaleceniami producenta. Regularnie kontrolowałem ciśnienie, dbałem o odpowiednie warunki jazdy i nigdy nie doszło do przeciążenia ani uderzenia w krawężnik czy dziurę w drodze.
Opona przejechała maksymalnie 6 tys. km, co jest zbyt małym przebiegiem, aby doszło do naturalnego zużycia warstwy butylowej w sposób opisany w opinii technicznej. Mimo że minęły około trzy lata od zakupu, jej stan i sposób eksploatacji powinny wskazywać na znacznie dłuższą żywotność. Wszystko wskazuje na wadę materiałową lub produkcyjną, jednak firma całkowicie odrzuciła reklamację i umyła ręce.
Poprosiłem o pełną dokumentację przeprowadzonych badań i szczegółowe uzasadnienie decyzji, ale w odpowiedzi otrzymałem jedynie standardowe wyjaśnienie, bez konkretów. Wygląda na to, że firma nie zamierza wziąć odpowiedzialności za ewentualne wady fabryczne, a klient pozostaje z problemem sam.
Nie otrzymanie środków pieniężnych za zwrot W dniu 31.12.2024 r. w punkcie nadawczym w sklepie Żabka odesłałam do firmy zalando produkt znajdowała się tam kurtka puchowa marki The North Face która kosztowała 1600zl. Po 14 dniach od firmy zalando nie otrzymałam żadnej informacji o zwrocie środków za odesłany produkt więc skontaktowałam się z nimi mailowo jak i telefonicznie. Firma zalando po upływie już 14 dni stwierdziła, że nie otrzymałam w przesyłce żadnego produktu. Posiadam również zdjęcie z centrum paczek DPD i tam zawartości była jeszcze w środku. Co do firmy zalando to już nie pierwsza taka sytuacja w dniu dzisiejszym znów to samo oddałam spodnie marki Levis dwie pary i dalej twierdzą, że nie było w paczce zawartości. Nie chcą również wysłać nagrań z kamer w miejscu odbioru paczek i twierdzą, że z nich strony to wszystko i nic nie mogą zrobić a ja nie mam ani produktu ani pieniędzy za zwrócony towar. Oczekuję od firmy zalando zwrotu środków za odesłane produkty.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruZłożyłam zamówienie w sklepie w dniu 08.07.2024. 17.07.2024 dokonałam części zwrotu zamówienia, czego dowodzi załączona korekta wystawiona przez sklep. Mimo usilnych prób kontaktu do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu środków.
Zwrot zaliczkiUsługodawca pobrał zaliczkę na wykonanie usług w wysokości 6 000 w dwóch częściach płatnych po 3 000. W ramach pierwszej wpłaty wykonał prace budowlane, które wymagały naprawy. Po pobraniu drugiej części zaliczki, pracownicy uciekli z budowy, pozostawiając bałagan i porzucone prace.
Mimo prób kontaktu z właścicielem firmy, nie udało się odzyskać pieniędzy.
Oczekuję zwrotu zaliczki oraz kosztów naprawy uszkodzeń.
Zwrot pieniędzy Dzień dobry zamówiłam na tej stronie pilkomania zestaw Lego . Czytałam opinie na temat tej strony i każda osoba która zamówiła produkt ich nie otrzymała ani nie odzyskała pieniędzy. Zwracam się z prośbą o odzyskanie mych pieniędzy ponieważ ta strona nie odpisuje mi na e-mail
Brak przyjęcia zwrotu Otrzymałem od sklepu produkt błędny . Jest to również kurtka , również marki diesel ale inny model zupełnie
Po zgłoszeniu tego na mailu jak i na infolinii została przyznana mi racja i przeprosiny i nakaz zwrotu produktu - nagle po zwrocie sklep twierdzi że nie może przyjac zwrotu ponieważ odesłałem błędny produkt. Oczekuję uznania zwrotu i zwrotu środków
Repair within warrantyZa pośrednictwem media-expert kupiłem w listopadzie 2024 zestaw:
Pralka HISENSE WF3S8045BW3PL Seria 3S 8kg 1400 obr Wi-Fi Connectlife Autodozowanie Smart Wizzard Programy z parą + Suszarka HISENSE DH3S802BW3 PL + Łącznik HISENSE SKHDSNW
Po rozpakowaniu i po zrobieniu pierwszego prania zauważyliśmy, że "okno" w suszarce ma kilka pęknięć, nie jest możliwe by powstało w skutek suszenia, bo na pierwsze prawnie poszły ręczniki, które nawet plastikowych elementów nie zawierają, a nawet gdyby to były spodnie to guziki jakoś "okna" w pralce nigdy nie stłukły.
Zgłoszenie za pośrednictwem media-expert przekierowało do gorenje a to odrzuciło reklamacje, twierdząc, że to nie jest ukryta wada fabryczna tylko uszkodzenie mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.
Nie zgadzam się z tą opinią, sprzęt został użyty prawidłowo zgodnie z instrukcją obsługi, a pęknięcia nie mogły powstać w wyniku eksploatacji.
Firma gorenje na moje argumenty odsyła mnie do sprzedawcy i twierdzi, ze skoro jest podejrzenie uszkodzenia w transporcie to sprzedawca ma wymienić suszarkę, jednak to znów wiążę się z problemami. Zatem oczekuje, że serwis zwyczajnie przyjdzie i wymieni drzwi suszarki.
Jak widać na załączonych zdjęciach, żadne ubranie nawet nie ma szans dotknąć szyby w uszkodzonym miejscu podczas suszenia, co sugeruje, że usterka wynika z fabrycznie niedoskonałej części
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]
Brak produktu i zwrotu środków za niegoW dniu 05.12.2024. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Norr.pl.Przy jednym produkcie ( donica Jela, House Doctor) widniała informacja że czas oczekiwania na wysyłkę wynosi 15 dni roboczych. Po upływie 23 dni roboczych próbowałam skontaktować się ze sklepem. Podany nr telefonu to fikcja, bo nikt go nigdy nie odbiera. Otrzymałam odpowiedż na e-mail, że są opóznienia po stronie producenta , czy zgodzę się poczekać kolejny miesiąc. Zgodziłam się ale po upływie tego czasu nadal było brak przesyłki. Po moim kolejnym zapytaniu otrzymałam paczkę z częścią produktów bez uprzedzenia, że znowu nie dostanę brakującego produktu - donicy Jela House Doctor za 319 zł. Ponownie próbowałam się bezskutecznie dodzwonić do sklepu oraz wysłałam wiadomość. Znowu poinformowano mnie, że są opoznienia po stronie producenta i tym razem musiałabym czekać kolejne 1,5 miesiąca. Nie zgodziłam się i poprosiłam o zwrot pieniędzy oraz podałam nr konta. Od tego momentu zupełna cisza. Nikt nie odpisuje na wiadomości z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Co więcej. Skontaktowałam się z innymi sklepami oferującymi tą donicę i dowiedziałam się, żę jest dostępna u producenta na bieżąco. Nie ma opóżnień. Wychodzi na to, że sklep Norr.pl [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Mój komentarz na instagramie został prawie natychmiast usunięty. Oczekuję zwrotu środków za towar którego nie otrzymałam .
MARGET sp. z o.o.
ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków
Zakup online we Francj, przedpłacony, brak dostawyDzień dobry,
zwracam się do Państwa z bardzo kłopotliwą dla mnie sprawą, mianowicie zamówiłem w sklepie online we Francji kilka przedmiotów, części zamiennych do skuterka mojego synka na urodziny, upłynęło już ponad pół roku.
Sprawa jest dla mnie o tyle trudna, iż nie znam francuskiego oraz prawa tam panującego.
Korespondencję prowadziłem z użyciem translatora e-mailowo i przez formularz kontaktowy na stronie, a na zakup zdecydowałem się ponieważ nigdzie indziej nie są te części dostępne.
Menedżer z Tilgreena niejaki D. [dane usunięte przez moderatora], potwierdza, iż przesyłka wysłana niestety po dzień dzisiejszy do mnie nie dotarła pomimo, iż prosiłem go o podanie firmy kurierskiej jaką ją wysłał i nr listu przewozowego nie zrobił tego, więc są duże szanse, że w ogóle nawet jej nie wysłał.
Najlepiej chciałbym otrzymać zamówione przedmioty, ale jak by się nie dało to chociaż zwrot wpłaconych pieniędzy.
W załącznikach potwierdzenie transferu pieniędzy. Oraz orginalna faktura VAT.