- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Spicy Store
Dobra konsumpcyjne
Chciałabym dokonać zwrotu jednak firma nie odpowiada, a numeru telefonu nie ma nigdzie podanego (czytaj więcej)
Nie wiem, czy jeszcze da się cos z tym zrobić, firma zniknęła z Internetu. Może macie jakiś pomysł - sprawa ma już prawie rok. Prosty przebieg - skusiłam się na ładne ubrania, złożyłam zamówienie, opłaciłam z góry i tyle. Najpierw czekałam na jakąkolwiek odpowiedź, byłam zbywana, że jeszcze chwilę, prosimy o cierpliwość. Następnie, że towar uszkodzony i co teraz. A od czasu prośby o zwrot środków i zapewnienie mnie o przekazaniu sprawy do działu księgowości - CISZA. Czuję się oszukana i bezradna, nie są to może duże pieniądze, ale na tamten moment naprawdę ich potrzebowałam. Za każdym razem, gdy pomyślę, że dałam się tak oszukać, jestem zła i przygnębiona. Pewnie nie jestem jedyną osobą oszukaną przez tę firmę.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 31 maja. Na dzień dzisiejszy (8.11) zwrot wciąż nie został wykonany. Proszę o pomoc w tej sprawie i rekompensatę.(czytaj więcej)
Firma obecnie pod nazwą Spicy Store nie wywiązała się z realizacji zamowienia ubrać od lipca. Po długim oczekiwaniu na wysyłkę, wysłałam oficjalnego email o odstąpienii od umowy z powodu nie wywiązania się sklepu internetowego z dostarczenia opłaconego zamówienia. Sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Po dziś dzień on nie nastąpił. 11.10 wysłałam droga emailowa pismo dot. wezwania do zapłaty i uregulowanie płatności w ciągu 7 dni. Nadal nic się nie zadziało.Sklep oszukuje. Zmienia nazwy.Pobiera pieniadze nie wysłałajac towarów a później nie robi zawrotow.Jest wiele pokrzywdzonych osób. Sprawa powinna trafić do prokuratury.(czytaj więcej)
Witam. Piszę w sprawie kupna towaru ze sklepu internetowego Spicy Store. Chodzi dokładnie o sukienkę. Zakupiłam ją dokładnie 03.09.2023r wraz z płatnością internetową. Na stronie sklepu jest informacja, że stan realizacji zamówienia wynosi od 2 do 30 dni. Wysłałam e-maila po upływie 30 dni, dokładnie 07.10.2023 co się dzieje z moim zamówieniem, ponieważ nie dostałam żadnego e-maila zwrotnego, że moje zamówienie jest w stanie realizacji. Dostałam zwrotnego e-maila dzień później - 08.10.2023, żeby podać numer zamówienia i że zrobią wszystko abym jak najszybciej otrzymała swoje zamówienie. Do dnia dzisiejszego - 13.10.2023r nie otrzymałam ani towaru ani żadnej wiadomości dotyczącej realizacji mojego zamówienia. Chciałabym aby firma wysłała mi zakupiony przeze mnie towar. (czytaj więcej)