2024-04-23 godz: 16:13
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

Nie wiem, czy jeszcze da się cos z tym zrobić, firma zniknęła z Internetu. Może macie jakiś pomysł - sprawa ma już prawie rok. Prosty przebieg - skusiłam się na ładne ubrania, złożyłam zamówienie, opłaciłam z góry i tyle. Najpierw czekałam na jakąkolwiek odpowiedź, byłam zbywana, że jeszcze chwilę, prosimy o cierpliwość. Następnie, że towar uszkodzony i co teraz. A od czasu prośby o zwrot środków i zapewnienie mnie o przekazaniu sprawy do działu księgowości - CISZA. Czuję się oszukana i bezradna, nie są to może duże pieniądze, ale na tamten moment naprawdę ich potrzebowałam. Za każdym razem, gdy pomyślę, że dałam się tak oszukać, jestem zła i przygnębiona. Pewnie nie jestem jedyną osobą oszukaną przez tę firmę.


Wiadomości [1]

2024-04-23 godz: 22:05
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]