2023-10-23 godz: 06:49
Od
avatar-urlI.B.
Publiczna
Rozwiązana

Brak realizacji zamówienia/brak zwrotu pieniędzy

Firma obecnie pod nazwą Spicy Store nie wywiązała się z realizacji zamowienia ubrać od lipca. Po długim oczekiwaniu na wysyłkę, wysłałam oficjalnego email o odstąpienii od umowy z powodu nie wywiązania się sklepu internetowego z dostarczenia opłaconego zamówienia. Sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Po dziś dzień on nie nastąpił. 11.10 wysłałam droga emailowa pismo dot. wezwania do zapłaty i uregulowanie płatności w ciągu 7 dni. Nadal nic się nie zadziało.Sklep oszukuje. Zmienia nazwy.Pobiera pieniadze nie wysłałajac towarów a później nie robi zawrotow.Jest wiele pokrzywdzonych osób. Sprawa powinna trafić do prokuratury.


Wiadomości [1]

2023-10-23 godz: 19:28
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]