Lodowy Łabędź

Dobra konsumpcyjne

Lodowy Łabędź

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-08 godz: 16:20
Od
avatar-urlT.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak kontaktu

Po zakupie kiedy towar przyszedł okazał się uszkodzonym jak i jak i nie adekwatnym do opisu , nie ma kontaktu z sklepem w sprawie zwrotu niewłaściwego towaru . Nie odpowiadają na email jak i telefon taki nie istnieje. Nie ma informacji jak zwrócić i jak otrzymać zwrot gotówki. Sklep nie raczy odpowiadać na jakie kolwiek prośby (czytaj więcej)

2025-01-06 godz: 09:47
Od
avatar-urlG.G.
Publiczna
Zamknięta

produkt nie spełnia oczekiwań, zwrot

Zamówiłam piżamę z jedwabiu ze strony internetowej lodowego łabędzia, nie czytając wcześniej opinii o tej firmie. Po około miesiącu przyszła paczka - ubrania były z poliestru. Napisałam mejla do firmy z informacją, że nie jestem zadowolona z produktu i chcę go zwrócić - początkowo zaproponowano mi 10% zwrotu pieniędzy, a następnie 20% "w moim przypadku". Odmówiłam, a ponieważ w jednym z mejli zostało napisane "W normalnych okolicznościach nasze produkty są wysyłane z kraju.", poprosiłam o Polski Adres zwrotu, gdyż adres zwrotu jaki został mi podany to chińska restauracja. Dostałam informację, że po otrzymaniu zestawu zostaną mi zwrócone pieniądze, jednakże według mnie istnieją spore przesłanki, że nawet po wysłaniu tego produktu nie odzyskam pieniędzy. (zwłaszcza, że zwrot jest na mój koszt)(czytaj więcej)

2024-11-04 godz: 09:42
Od
avatar-urlI.M.
Publiczna
Zamknięta

Brak zamówieni8a

OK. 15.10.24 R ZAKUPIŁAM KOSTIUM DAMSKI I DO TEJ PORY NIE OTZRYMAŁAM(czytaj więcej)

2023-12-05 godz: 10:43
Od
avatar-urlP.C.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Dzień dobry, w sierpniu br. kupiłem w sklepie lodowylabedz.pl komplet bielizny jedwabnej, po jego otrzymaniu, gdy okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, 7 września wysłałem maila do w.wym. firmy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Po długiej wymianie maili firma zgodziła się na zwrot 100% pieniędzy po tym jak odeślę do Chin na własny koszt zakupiony towar. 19 września wysłałem produkt, numer przesyłki RR548024971PL. 4 października sprzedawca otrzymał moją paczkę. Od tego czasu jestem przez cały czas zwodzony informacjami, że zwrot pieniędzy został przyznany tylko "drobne" kłopoty po stronie sprzedawcy ciągle opóźniają realizację mojej reklamacji. Ostatnią wiadomość od sprzedawcy otrzymałem 23 listopada o treści "Skontaktowałem się z działem finansowym, aby przyspieszyć zwrot pieniędzy za zamówienie. Prosimy o cierpliwość". W odpowiedzi poinformowałem firmę o tym iż kieruję sprawę do UOK. Całą korespondencją dysponuję i w razie potrzeby mogę ją przesłać. Z poważaniem (czytaj więcej)

2023-11-20 godz: 09:56
Od
avatar-urlB.M.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot towaru

Towar nie spełnia wymogów zamówienia. Zamiast kurtki zimowej przysłano bluzę. Towar mogłam zwrócić. Podano adres : ul. Kobylińskiego 8 , 09-400 Płock. Wysłałam na podany adres przez Pocztę Polską, która nie dostarczyła towaru z adnotacją że brak jest nr mieszkania. Towar wrócił do mnie. Pisałam do nich kilkakrotnie meilowo a oni cały czas proponują że za towar mogą mi zwrócić 30% wartości kurtki. Poniosłam koszty kurtki w wys.219 zł + 30 zł koszty odysyłek . Nie mogę tak pozostawić sprawy. Potrzebuję kurtkę.(czytaj więcej)

2023-10-11 godz: 08:06
Od
avatar-urlI.S.
Publiczna
Rozwiązana

Kłopot ze zwrotem pieniędzy i produktu.

Zamówiłam sukienkę za ponad 300 zł na stronie Lodowy Łabędź. Sukienka przyszła po bardzo długim czasie, nie jest w ogóle podobna do sukienki przedstawionej na zdjęciu. Ponadto adres z którego została wysłana to adres z Bangladeszu. Pomimo zapewnień na stronie, że mam 30 dni na darmowy zwrot i gwarancję 100% kwoty wpłaconej nie jestem w stanie zwrócić sukienki. Firma oferuje zwrot kilku % od kwoty zapłaconej za sukienkę. Jednakże zaznaczają, że gdy upieram się przy zwrocie to sama muszę opłacić wysyłkę do Bangladeszu. (czytaj więcej)