2023-12-05 godz: 10:43
Od
avatar-urlP.C.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Dzień dobry, w sierpniu br. kupiłem w sklepie lodowylabedz.pl komplet bielizny jedwabnej, po jego otrzymaniu, gdy okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, 7 września wysłałem maila do w.wym. firmy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Po długiej wymianie maili firma zgodziła się na zwrot 100% pieniędzy po tym jak odeślę do Chin na własny koszt zakupiony towar. 19 września wysłałem produkt, numer przesyłki RR548024971PL. 4 października sprzedawca otrzymał moją paczkę. Od tego czasu jestem przez cały czas zwodzony informacjami, że zwrot pieniędzy został przyznany tylko "drobne" kłopoty po stronie sprzedawcy ciągle opóźniają realizację mojej reklamacji. Ostatnią wiadomość od sprzedawcy otrzymałem 23 listopada o treści "Skontaktowałem się z działem finansowym, aby przyspieszyć zwrot pieniędzy za zamówienie. Prosimy o cierpliwość". W odpowiedzi poinformowałem firmę o tym iż kieruję sprawę do UOK. Całą korespondencją dysponuję i w razie potrzeby mogę ją przesłać. Z poważaniem


Wiadomości [1]

2023-12-05 godz: 22:40
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]