- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, w sierpniu br. kupiłem w sklepie lodowylabedz.pl komplet bielizny jedwabnej, po jego otrzymaniu, gdy okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, 7 września wysłałem maila do w.wym. firmy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Po długiej wymianie maili firma zgodziła się na zwrot 100% pieniędzy po tym jak odeślę do Chin na własny koszt zakupiony towar. 19 września wysłałem produkt, numer przesyłki RR548024971PL. 4 października sprzedawca otrzymał moją paczkę. Od tego czasu jestem przez cały czas zwodzony informacjami, że zwrot pieniędzy został przyznany tylko "drobne" kłopoty po stronie sprzedawcy ciągle opóźniają realizację mojej reklamacji. Ostatnią wiadomość od sprzedawcy otrzymałem 23 listopada o treści "Skontaktowałem się z działem finansowym, aby przyspieszyć zwrot pieniędzy za zamówienie. Prosimy o cierpliwość". W odpowiedzi poinformowałem firmę o tym iż kieruję sprawę do UOK. Całą korespondencją dysponuję i w razie potrzeby mogę ją przesłać. Z poważaniem