- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
ZENTERN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Pomimo wielu maili oraz rozmowy telefonicznej wykonanych w ostatnich dwóch tygodniach, firma nie zamierza zwrócić pieniędzy za niedostarczony telewizor. Minęło ponad 14 dni. W piątek 21.03. miną 3 tygodnie od anulowania zamówienia (po przeciągającej się dostawie- tu też kłania się mała solidność firmy, codziennie obiecują że już jutro telewizor będzie dostarczony, po czym po 5 dniach dostaję informację od firmy kurierskiej że dopiero otrzymał przesyłkę, a dzień wcześniej "telewizor nie zmieścił się do auta kuriera"). (czytaj więcej)
Zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025r. Generalnie zostało przekazane że zamówienie zostanie dostarczone do końca tego tygodnia, oczywiście tak się nie stało. Najpierw kurier miał odebrać w środę, wczoraj dzwoniłam i powiedział pan że wyjedzie wczoraj i otrzymany maila. Zero z państwem kontaktu, zero maila potwierdzającego płatność czy odebranie wysyłki czy też przygotowywanie wysyłki i zaczyna mnie to denerwować. Proszę w końcu o określenie się kiedy zamówienie zostanie wysłane. (czytaj więcej)
2 lutego złożyłem zamówienie na telewizor, ale anulowałem jednak zamówienie. Do tej pory nie wpłynął zwrot chodź został potwierdzony mailowo. Oczywiście mój numer telefonu został zablokowany chodź pierwszego dnia połączyłem się od razu. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi kiedy dokładnie zostanie zlecony przelew ze zwrotem sprawa będzie miała finał na policji, nie pominę wystawić "pochlebne" opinie.(czytaj więcej)
W związku ze złożonym zamówieniem proszę o dostarczenie zakupionego towaru telewizora LG Tym samym wywiązanie się z zawartej umowy kupna sprzedaży Proszę o dokładną informację kiedy telewizor dotrze do moich rąk(czytaj więcej)
Zamówiłem 25 lipca telewizor w serwisie Beemart.pl, który należy do Zentern Sp. z o. o. 26 lipca otrzymałem telefon z informacją, że nie posiadają nowego telewizora, który zamówiłem ale oczekują na nowe zamówienie i w poniedziałek mnie poinformują. Otrzymałem telefon w poniedziałek (29 lipca), że telewizora nie ma w zamówieniu i anulują moje zamówienie oraz zwrócą pieniądze nawet w tydzień ze względu, że anulowanie jest z ich winy. Mimo to minęło już 14 od momentu anulowania zamówienia, a zwrotu środków nie otrzymałem mimo licznych przypomnień mailowych. Również przestali odpowiadać na kontakt telefoniczny. Proszę o pilny zwrot środków za zamówienie z ustawowymi odsetkami za zwłokę do dnia wykonania przelewu.(czytaj więcej)