Publiczna
Otwarta

Brak dostawy

Zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025r. Generalnie zostało przekazane że zamówienie zostanie dostarczone do końca tego tygodnia, oczywiście tak się nie stało. Najpierw kurier miał odebrać w środę, wczoraj dzwoniłam i powiedział pan że wyjedzie wczoraj i otrzymany maila. Zero z państwem kontaktu, zero maila potwierdzającego płatność czy odebranie wysyłki czy też przygotowywanie wysyłki i zaczyna mnie to denerwować. Proszę w końcu o określenie się kiedy zamówienie zostanie wysłane.


Wiadomości [1]

2025-02-16 godz: 19:17
Od
ZENTERN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że Państwa zamówienie zostało wysłane w piątek, 14.02. Na adres mailowy przesłaliśmy link do śledzenia przesyłki. Zgodnie z aktualnymi informacjami od przewoźnika, dostawa planowana jest na poniedziałek. Potwierdzamy również, że zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025 r. Przykro nam, że komunikacja nie spełniła Państwa oczekiwań – dołożymy starań, aby w przyszłości była bardziej przejrzysta. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Z poważaniem, Zespół Beemart


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]