Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu i kontaktu po anulowaniu zamówienia

2 lutego złożyłem zamówienie na telewizor, ale anulowałem jednak zamówienie. Do tej pory nie wpłynął zwrot chodź został potwierdzony mailowo. Oczywiście mój numer telefonu został zablokowany chodź pierwszego dnia połączyłem się od razu. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi kiedy dokładnie zostanie zlecony przelew ze zwrotem sprawa będzie miała finał na policji, nie pominę wystawić "pochlebne" opinie.


Wiadomości [3]

2025-02-07 godz: 12:48
Od
ZENTERN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Szanowny Panie [dane usunięte przez moderatora] , uprzejmie informujemy, że otrzymał Pan od nas wiadomość o treści: "Chciałbym poinformować, że Państwa prośba o anulowanie zamówienia została zrealizowana. Środki zostaną zwrócone na podane konto bankowe." Zgodnie z obowiązującymi przepisami, od momentu wpłynięcia odstąpienia od umowy sklep ma 14 dni na dokonanie zwrotu środków na wskazane konto bankowe. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Z poważaniem, Zespół Beemart

2025-02-16 godz: 08:52
Od
A.S.

Witam Minęło 10 dni roboczych jeśli do czwartku pieniądze nie wpłyną w piątek zgłaszam zawiadomienie.

2025-02-16 godz: 19:19
Od
ZENTERN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Państwa zwrot został potwierdzony mailowo, a zgodnie z obowiązującymi przepisami sklep ma do 14 dni na zwrócenie środków na konto klienta. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Z poważaniem, Zespół Beemart


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]