Publiczna
Rozwiązana

Beemart.pl brak pieniędzy za anulowane zamówienie

Zamówiłem 25 lipca telewizor w serwisie Beemart.pl, który należy do Zentern Sp. z o. o. 26 lipca otrzymałem telefon z informacją, że nie posiadają nowego telewizora, który zamówiłem ale oczekują na nowe zamówienie i w poniedziałek mnie poinformują. Otrzymałem telefon w poniedziałek (29 lipca), że telewizora nie ma w zamówieniu i anulują moje zamówienie oraz zwrócą pieniądze nawet w tydzień ze względu, że anulowanie jest z ich winy. Mimo to minęło już 14 od momentu anulowania zamówienia, a zwrotu środków nie otrzymałem mimo licznych przypomnień mailowych. Również przestali odpowiadać na kontakt telefoniczny. Proszę o pilny zwrot środków za zamówienie z ustawowymi odsetkami za zwłokę do dnia wykonania przelewu.


Wiadomości [1]

2024-08-16 godz: 14:33
Od
ZENTERN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą. Informacja została przekazana. Postaramy się jak najszybciej załatwić zaistniałą sytuację. Bardzo przepraszamy że do tego doszło. Z poważaniem Beemart


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]