2024-03-26 godz: 08:34
Od
avatar-urlE.P.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Witam. Szkoda że informacji o przedsprzedaży nie ma nigdzie czytelnie podanej. Z uwagi na to iż nie miałam pojęcia że towar nie zostanie wysłany, oraz nie było nigdzie wcześniej informacji o konieczności uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów, nalegam o zwrot pieniędzy które przelałam na konto Pana [dane usunięte przez moderatora] dnia 23.03.2024.


Wiadomości [2]

2024-03-26 godz: 12:43
Od
Pixlyhub

Również nie ma informacji nigdzie, że nie jest to przedsprzedaż. Dlaczego wychodzi Pani z założenia, że nie jest to przedsprzedaż? Zgodnie z prawem jak i regulaminem sklepu, który Pani zaakceptowała usługa rezerwacji towaru o dostawcy nie jest zwrotna. Pozdrawiam

2024-03-26 godz: 12:44
Od
Pixlyhub

Również - nie ma nigdzie ukrytych kosztów. 1. Strona główna - Cena rezerwacji podana, pod ceną rezerwacji jest podana cena projektora. 2. Jest wzmianka o usłudze rezerwacji w okienku z regulaminem, który trzeba zaakceptować aby dokonać rezerwacji. 3. Jest informacja w regulaminie sklepu. Proszę nie wmiac i nie kłamać ze nie ma informacji o cenach bo są.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]