- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]- nie wysłanie zamówienia oraz brak odpowiedzi na wysyłane maile. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę PixlyHub i wiem, że nie jestem jedyna osobą, która została w ten sposób potraktowana. Zamówiłam przez stronę internetową produkt jakim był projektor. Całość środków przelałam na podane po złożeniu zamówienia konto. Następnie otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Minął tydzień a ja do tej pory nie mam informacji o wysłaniu zamówionego przeze mnie projektora. Napisałam już trzy maile ale niestety na żaden z nich nie otrzymałam odpowiedzi. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/) jak i samą nazwę strony na (https://www.pixlyplace.pl/). Strona została zmodyfikowana prawdopodobnie po zgłoszeniach innych osób, które także zostały [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Piszę z żądaniem o odpisanie na wysłane przeze mnie maile i rozwiązanie tej sytuacji, bo w innym wypadku będę zmuszona przekazać tę sprawę dalej.