2024-04-17 godz: 08:37
Od
avatar-urlJ.J.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]-nie wysłanie zamówienia

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]- nie wysłanie zamówienia oraz brak odpowiedzi na wysyłane maile. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę PixlyHub i wiem, że nie jestem jedyna osobą, która została w ten sposób potraktowana. Zamówiłam przez stronę internetową produkt jakim był projektor. Całość środków przelałam na podane po złożeniu zamówienia konto. Następnie otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Minął tydzień a ja do tej pory nie mam informacji o wysłaniu zamówionego przeze mnie projektora. Napisałam już trzy maile ale niestety na żaden z nich nie otrzymałam odpowiedzi. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/) jak i samą nazwę strony na (https://www.pixlyplace.pl/). Strona została zmodyfikowana prawdopodobnie po zgłoszeniach innych osób, które także zostały [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Piszę z żądaniem o odpisanie na wysłane przeze mnie maile i rozwiązanie tej sytuacji, bo w innym wypadku będę zmuszona przekazać tę sprawę dalej.


Wiadomości [11]

2024-04-17 godz: 09:32
Od
Pixlyhub

Wie Pani, że to co Pani pisze jest karalne? Pozdrawiam

2024-04-17 godz: 10:47
Od
J.J.

Ooo w końcu po tygodniu ciszy ze strony sprzedającego i słaniu przeze mnie maili w eter ktoś raczył się odezwać. W związku z przysługującym mi prawem odstępuję od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość, żądam niezwłocznego zwrotu zapłaconej kwoty - zgodnie z przepisami Dyrektywy 2011/83/UE konsument może odstąpić od umowy jeszcze przed wejściem w fizyczne posiadanie zakupionej rzeczy. Stosowne odstąpienie przesyłam również na adres mailowy.

2024-04-17 godz: 10:48
Od
Pixlyhub

Witam, ale rozumie Pani że nie ma Pani prawa odstąpienia w tym wypadku? Pozdrawiam serdecznie

2024-04-17 godz: 11:13
Od
J.J.

Zawarłam umowę na odległość i prawo daje mi możliwość odstąpienia od niej.

2024-04-17 godz: 11:20
Od
Pixlyhub

W przypadku świadczenia usług tak nie jest. Proszę się doinformować a nie mnie oczerniać. Pozdrawiam

2024-04-17 godz: 11:28
Od
J.J.

Ale ja nie kupiłam usługi tylko rzecz.

2024-04-17 godz: 11:28
Od
Pixlyhub

Witam, jasno napisane jest na stronie, że jest to usługa rezerwacji.

2024-04-17 godz: 12:21
Od
J.J.

W takim razie składam skargę do UOKiK.

2024-04-17 godz: 12:21
Od
Pixlyhub

Ale co ma UOKik do tego skoro w żadnym wypadku nie łamie prawa? Pozdrawiam

2024-04-17 godz: 12:55
Od
J.J.

Proszę zapoznać się z zapisami ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

2024-04-17 godz: 12:57
Od
Pixlyhub

Witam, ale to nie jest. Ja sprzedaje usługę rezerwacji gdzie ludziom rezerwuje towar u dostawcy chińskiego. O wszystkim została Pani poinformowana a regulamin oczywiście zaakceptowany został. Co Panią to interesuje jaki mam model biznesowy? Skoro to nie jest zabronione? Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]