2024-04-08 godz: 12:35
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Rozwiązana

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] - zmiana kwoty zamówienia

Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] . Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków.


Wiadomości [9]

2024-04-08 godz: 12:36
Od
Pixlyhub

Witam, na stronie jasno jest napisane, że kwota to usługa rezerwacji. Niżej napisana jest cena za projektor (299.99zł).
Przy kliknięciu przycisku “kup teraz” wyskakuje również okienko z informacją o tym, że zakupiona usługa rezerwacji pozwala na późniejszy zakup towaru już fizycznego. Chciałbym również zaznaczyć, że nie da się przejść do koszyka bez zaakceptowania tej informacji tak jak podpiętego niżej regulaminu sklepu, w którym jest napisane to samo.
Sprowadzam towar z chin hurtowo dlatego to tak wygląda.
Zgodnie z prawem jaki i regulaminem sklepu, zwrot za poprawnie wykonaną usługę nie jest możliwy - przy tym, że zostaliście Państwo o tym poinformowani przed złożeniem rezerwacji. Jedyne co mógłbym zaoferować to sporą zniżkę na przyszłe zakupy w ramach prokonsumenckiej postawy. 
Przedsprzedaż trwa tylko i wyłącznie dlatego, aby klienci nie niepokoili się o dłuższy czas oczekiwania. E - mail z datą wysyłki został do Państwa wysłany. Oczywiście po otrzymaniu towaru macie państwo 14 dni na jego zwrot. Kwota projektora w całości zostanie zwrócona odejmując koszta dostawy (około 14 zł. za paczkomaty inPost lub około 16 zł. Za kuriera).
Pozdrawiam serdecznie, [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] 


2024-04-08 godz: 12:59
Od
D.W.

Tę samą skopiowaną wiadomość dostałam w odpowiedzi na 2 maile. Tak jak wspomniałam, strona została zmodyfikowana po dokonaniu zamówienia, po zaakceptowaniu innego regulaminu i po dokonaniu płatności. Prawo nie działa wstecz, akceptacja przeze mnie poprzedniego regulaminu nie oznacza akceptacji zmodyfikowanego później regulaminu.

2024-04-08 godz: 13:00
Od
Pixlyhub

Witam, jeśli trzeba, to posiadam stary regulamin który mogę przesłać. Pozdrawiam serdecznie

2024-04-08 godz: 13:37
Od
D.W.

Oczywiście, że macie Państwo starą wersję regulaminu, która również została zmodyfikowana. Ja natomiast posiadam potwierdzenie zamówienia, którego Państwo nie zdążyli zmodyfikować, mimo to nie chcecie zwrócić mi środków, które miały być kosztem PRODUKTU, nie kosztem rezerwacji.

2024-04-08 godz: 13:38
Od
Pixlyhub

Witam, ale co ma potwierdzenie do tego skoro jest ono wysyłane już po fakcie? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

2024-04-08 godz: 14:09
Od
D.W.

Jak sama nazwa wskazuje, potwierdzenie POTWIERDZA, że dokonałam ZAMÓWIENIA PRODUKTU w cenie 129,99 zł nie REZERWACJI za określoną w zamówieniu (i na potwierdzeniu) kwotę. Państwo odpowiadacie w sposób zupełnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z klienta. Zbudowaliście Państwo świetny system [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], niestety ma luki, które posłużą mi do zgłoszenia sprawy dalej. Próbowałam załatwić sprawę polubownie, jednak nie widzę najmniejszego sensu dalszej komunikacji z Państwem. Przypominam, że: "Wprowadzanie w błąd oznacza takie działanie, które w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął. W szczególności chodzi o takie działania, jak: rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzić w błąd."

2024-04-08 godz: 14:31
Od
Pixlyhub

Prosz o kontakt mailowy. Dojdziemy do porozumienia tam - czekam na kontakt i proszę wspomnieć że jest Pan z tej strony

2024-04-08 godz: 15:10
Od
D.W.

Wysłałam wiadomość mailową.

2024-04-10 godz: 10:38
Od
D.W.

Potwierdzam rozwiązanie sprawy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]