- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
swiatpremixow.pl
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Witam czekam od 19.09 na paczkę , dziś jest 08.10 i nadal jej nie otrzymałem, pisze cały czas e-maile dziwnie i nikt nie odbiera to naprawdę jest przesada żeby czekać tyle na paczkę , dzwonię pisze i ani nikt nie odbiera, ani nikt nie odpisuje .Prosił był aby firma albo wysłała dziś paczkę albo zwróciła pieniędze na moje konto ponieważ mam dość już czekania . Bardzo Proszę o pomoc bo naprawdę to jest przesada żeby tyle czekać . Pozdrawiam (czytaj więcej)
witam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc .Oczekuje wobec firmy aby jak najszybciej wysłała mi paczkę lub zwróciła mi kasę na moje konto . Pozdrawiam (czytaj więcej)
witam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc Pozdrawiam (czytaj więcej)
Zamówiłem ursę nano s a zamówienie dalej nie jest wysłane Opóźniają zamówienia nie tylko moje ale też innych klientów nie wiem czy moje zamówienie w ogóle będzie dostarczone oczekuje dostarczenia zamówienia a jeżeli nie to zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)
Witam w dniu 13.06 złożyłam zamówienie na stronie „swiatpremixow.pl ” gdzie napisane było, ze czas jego realizacji to od 1 do 5 dni roboczych. Dzisiaj jest 25 czerwca a ja nie dostałam żadnych informacji dotyczących zamówienia. Status wyświetla się jako „w realizacji”. Nikt nie odpisuje na e-mail ani nie odbiera telefonu (od razu włącza się poczta głosowa). Zero kontaktu ze stroną i brak szacunku do klienta. Chciałabym wiedzieć dlaczego moje zamówienie jest opóźnione albo czy w ogóle zostanie zrealizowane. Oczekuję szybszego zrealizowania zamówienia albo zwrotu kosztów. Czekam na informacje zwrotne natomiast moja cierpliwość się kończy. (czytaj więcej)
11.04.2024 złożyłem oraz opłaciłem zamówienie którego nie otrzymałem. Próbowałem się kontaktować ze sklepem na wszelkie sposoby, nr telefonu nie odpowiada, wysyłałem również e-maile oraz SMSy bez odpowiedzi ze strony sklepu proszę o zwrot kosztów zamówienia które nie zostało do mnie dostarczone. (czytaj więcej)
W dniu 9 maja 2024 złożyłam zamówienie na kwotę 358.40 zł. Zamówienie od razu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Nie mam żadnego kontaktu ze sklepem - telefon nie odpowiada, na liczne maile nie odpisują. Wysłałam też 27 maja formularz odstąpienia od umowy aby zwrócili mi środki, niestety bez rezultatu. Chciałabym zwrotu kwoty 358.40 zł za zamówienie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam (czytaj więcej)
Witam, ponad tydzień temu złożyłam zamówienie na stronie swiatpremixow, paczka została przeze mnie opłacona natomiast nadal nie doszła, wartość paczki to niecałe 180 zł, próbuje skontaktować się z danym sklepem w każdy możliwy sposób (numer telefonu, Facebook, e-mail), niestety nadal nie otrzymałam od nich odpowiedzi. Chciałabym się dowiedzieć kiedy moja przesyłka trafi do podanego przy zamówieniu paczkomatu. W razie potrzeby można się ze mną skontaktować na poniższy numer telefonu: [dane usunięte przez moderatora]. Pozdrawiam serdecznie (czytaj więcej)
Zamówienie złożone w sklepie 2 maja długo nie docierało. Nie było kontaktu ze sklepem - telefon wyłączony, nie odpisywali na maile. W końcu na początku czerwca paczka dotarła, ale produkty nie zgadzały się z tym co zamówiłam. Zamówiłam 2 urządzenia Evapify Crystal Plus KIT Urządzenie AURORA GREEN + POD w 2 konkretnych kolorach i 4 x Wkład / kartridż POD Evapify Crystal Plus 600+ - Fire Brew 20mg. Otrzymałam 1 urządzenie w dodatku w innym kolorze i 5 wkładów. Od razu złożyłam reklamację przez formularz na stronie, napisałam też maila i wiadomość na Facebooku. Do dzisiaj żadnej odpowiedzi i zero kontaktu z firmą. Chcę, żeby przysłali mi 2 urządzenia, które zamówiłam i za nie zapłaciłam. (czytaj więcej)
Dzień dobry sprawa wygląda tak kupiłem przez internet e papierosa KIT Smok Fortis - Silver 1 który zespół się po 2 tyg sprawa zgłoszona kazali odesłać produkt i pisali że zwrócą pieniądze i na tym kontakt się urwał nie odbierają telefonow ani nie odpisują na maila towar kosztował 258.90 zł(czytaj więcej)