2024-06-18 godz: 10:15
Od
avatar-urlD.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak wysyłki zamówienia

W dniu 9 maja 2024 złożyłam zamówienie na kwotę 358.40 zł. Zamówienie od razu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Nie mam żadnego kontaktu ze sklepem - telefon nie odpowiada, na liczne maile nie odpisują. Wysłałam też 27 maja formularz odstąpienia od umowy aby zwrócili mi środki, niestety bez rezultatu. Chciałabym zwrotu kwoty 358.40 zł za zamówienie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-06-18 godz: 21:42
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]