pilkomania.pl

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

pilkomania.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-06 godz: 19:48
Od
avatar-urlA.N.
Publiczna
Otwarta

Zwrot kosztów

Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów. (czytaj więcej)

2025-02-05 godz: 13:19
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy

Dnia 10.01.2015r. zakupiłam na stronie zabawkę, z przesyłką za 189.98 zł. Do dzisiejszego dnia (05.02.2025r.), przesyłka nie dotarła. Numer kontaktowy na stronie nie odpowiada. Po kontakcie przez maila, dostałam informację, że przesyłka jest w trakcie regulaminowej realizacji i mam czekać. Kiedy zapytałam o numer paczki, bo podany przez nich jest nieprawidłowy (wyszukiwałam na stronie DPD- śledzenie przesyłki) dostałam informację, że to dlatego, bo paczki nie ma jeszcze w kraju. Jak powiadomiłam o mojej rezygnacji z zamówienia i zarządałam zwrotu kosztów, odpowidziano mi, że nie mogą tego zrobić, bo paczka jest w drodze (nr przesyłki nadal nieprawidłowy), a jak zostanie dostarczona to przysługuje mi 30 dni na zwrot zamówienia, bez podania przyczyny. Po zapytaniu o termin dostawy zostało przesłane krótkie "przepraszamy za opóźnienie". Nie chcę już wspomnianej zabawki, oczekuję zwrotu pieniędzy, którego chyba się nie doczekam...(czytaj więcej)

2025-02-04 godz: 13:39
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy

Przesyłka wysłana przez Pilkomania 2.01 nie dotarła. 9.01 wyslalam @ z pytaniem, co z przesyłką. Otrzymalam odpowiedź, ze dotrze w terminie. Po ponownym zapytaniu, co się dzieje z przesyłką 27.01, otrzymałam odpowiedź, że dawno powinna dotrzeć i pytanie czy wysłać ponownie. Sprawdzilem opinie na temat sklepu i zrozumialam, że zostalam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Zostałam skierowana na adres mailowy reklamacjeecomm@gmail.com, który nie istnieje. Dzisiaj 4.01.2025 nie otrzymalam anitowaru, ani pieniędzy. Odstępuje od zawartej umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-02-04 godz: 11:46
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy

Dokonałam zwrotu zamówionych klocków, ale nie otrzymałam pieniędzy. Proszono mnie o dane wielokrotnie. Za każdym razem je podawałam, jednak odpowiedzią było kolejne zapytanie o dane. Mam wrażenie, że rozmawiam z botem. Na numer nie idzie się dodzwonić. Paczkę sklep na pewno otrzymał z powrotem, tym bardziej, że ten sam zestaw właśnie przecenili o 200zł (kupiłam go za 520zł), więc pewnie sprzedają mój zestaw jako outlet. Niedługo zgłoszę sprawę odpowiednim organom.(czytaj więcej)

2025-02-03 godz: 19:16
Od
avatar-urlB.M.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

W dniu 13.12.2024 r zamówiłam zestaw klocków za kwotę 359.99zł plus koszt wysyłki 19.99zł, od razu przelałam pieniądze za klocki i koszt wysyłki na konto sklepu pilkomania.pl do dziś nie otrzymałam paczki ani zwrotu pieniędzy. Po wielokrotnych próbach ustalenia kiedy otrzymam paczkę zapewniono mnie,że dotrze ona do końca ubiegłego tygodnia tj. do 31.01.2025 , niestety tak się nie stało. Zmuszona jestem zgłosić sprawę do odpowiednich organów odpowiedzialnych za takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].(czytaj więcej)

2025-01-31 godz: 21:15
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia

Zamówiłam retro konsole za 179 zł , czas dostawy minął nadal przesyłki brak , pisząc email do pilkomania.pl otrzymuje zły numer nadania przesyłki pocztą polska , ciągle zwodzą piszą jedno i to samo raz że przepraszaja za opóźnienie na następny dzień że wysyłka jest w drodze potem znowu przepraszają za opóźnienie . Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jednym słowem ani przesylki ani pieniędzy (czytaj więcej)

2025-01-31 godz: 17:32
Od
avatar-urlV.K.
Publiczna
Otwarta

Przesłali nie to co zamawiałam

13.01 zamówiłam buty dziecięce. Miało to być wysłane za pomocą Poczty Polskiej. Przesłali zły nr przesyłki do śledzenia. Poprosiłam o poprawny. Nikt nie informował że przesyłka będzie z Chin. Czekałam na buty 9 dni. Zamówiłam 20 rozmiar, otrzymałam 22 rozmiar. Prosiłam żeby zabrali buty bo too zupełnie nie to co zamawiałam. Zaproponowali zostawić buty I zwrócić połowę ceny. Odmówiłam, to nie jest mój błąd, tylko Pilkomania.pl bo przesłali zły towar. Poprosiłam o zamówienie kuriera lub o podanie kodu do paczkomatu, nie jest mój błąd I nie muszę ponosić kosztów dostawy. Przestali odpisywać. Czekam aż zabiorą buty I zwrócą kasę. (czytaj więcej)

2025-01-30 godz: 09:39
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówionego towaru

10 stycznia złożyliśmy zamówienie na zabawkę dla dziecka. Minęło 20 dni nie mamy paczki nadal. Na maile ktoś odpisuje same bzdury jakby pisał to automat. Kontaktu telefonicznego brak. Podany przez nich numer przesyłki nie istnieje. Raz piszą, że wyślą link do śledzenia jak paczka będzie w Polsce, później, że paczka jest w sortowni, potem każą czekać znowu na link że w ciągu 7 dni wyślą, później że paczka jest w drodze ale jeszcze poza granicami Polski...totalne bzdury. Przesyłka warta jest prawie 180 zł. Więc albo natychmiast zwracają pieniądze albo chce dostać poprawny numer śledzenia mojej paczki i w końcu ją dostać.(czytaj więcej)

2025-01-29 godz: 09:00
Od
avatar-urlP.H.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówionego towaru

Towar zamówiony 12 grudnia. Czas dostawy deklarowany przed dostawcę na 5-15 dni roboczych. Po braku dostawy w ww. terminie złożyłem reklamację z prośbą o zwrot środków. Dostawca "był przekonany", że paczka już jest u mnie. W ramach ugody dostawca zaproponował zwrot 50 zł z wartości zamówienia i szybkie ponowne wysłanie paczki. Po tej deklaracji kontakt się urwał. Oczekuję zwrotu całości poniesionych kosztów.(czytaj więcej)

2025-01-25 godz: 16:53
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Brak paczki od miesiąca

Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat. W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację. Pozdrawiam (czytaj więcej)