2024-11-13 godz: 18:04
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówionej paczki

Zamówiłam paczkę na stronie, opłacając z góry. Paczki nie dostarczono, a ponoć wysłano. Brak jakiegokolwiek odzewu na moje pytania i próby kontaktu Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy


Wiadomości [2]

2024-11-14 godz: 00:01
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-11-14 godz: 10:52
Od
pilkomania.pl

Witam, Państwa przesyłka dotrze w terminie opisanym w regulaminie naszego sklepu, dodatkowo przekażemy Państwu rekompensatę za zamieszanie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]