2024-11-12 godz: 14:43
Od
avatar-urlD.U.
Publiczna
Otwarta

Problem z rezygnacją z zamówienia

Zamówiłam zabawkę dla dziecka nieświadoma jakie praktyki stosowane są przez firmę. Dostałam numer paczki, która nie widnieje w systemie firmy kurierskiej, którą wybrałam ani w innej możliwej do wyboru. Firma tłumaczy się tym, że przesyłki nie ma jeszcze w kraju - ale ja nie zostałam poinformowana, że wysyłka będzie zagraniczna - na taką bym się nie zdecydowała. Chcąc odstąpić od umowy dostaje odpowiedzi, ze paczka jest wysłana - dowodów brak. Domagam się anulacji zamówienia i zwrotu kosztów. Zamówienie 11375 kwota 179,98 zł


Wiadomości [1]

2024-11-13 godz: 07:46
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, w celu dokonania zwrotu kosztów, prosimy o podanie poniższych danych: - kwota: - numer konta:


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]