- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
EFFECT MEDIA Rafał Kolbus
Dobra konsumpcyjne
W dniu 16.10.24 zamówiłam naszyjnik za 230 zł, w potwierdzeniu otrzymałam wiadomość, że realizacja zamówienia potrwa 3-4 dni robocze. Jest 25.10 i zamówienia nawet nie ma na aplikacji InPost. Próbowałam kilkukrotnie skontaktować się z firmą mailowo i sms, ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Chciałabym otrzymać zamówienie albo zwrot środków. (czytaj więcej)
Zamówiłem bransoletkę za którą zapłaciłem 250zl , czas realizacji zamówienia miał być 3-4 dni roboczych. Na dzień dzisiejszy minęło już 1,5 miesiąca i zamontowanie nie dostarczone. Brak kontaktu z firmą (czytaj więcej)
15 września złożyłem zamówienie czas realizacji 3-4 dni do tej pory nie otrzymałem zamówionego towaru od 26 września wisi niby w paczkomacie inpostu notka w trakcie przygotowania.Na maile jaśnie pań nie odpowiada firma . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
30.07. zapłaciłam i zamówiłam naszyjnik na prezent. Zgodnie z informacją na stronie czas wysyłki to 3-4 dni. Minęło już 13 dni, zero kontaktu ze strony firmy, nielicząc sms "jutro się dowiem", jutro sprawdzę", na moje nagabywanie. Telefon podany na stronie - wyłączony. Znalazłam w sieci aktualny tel. Pana [dane usunięte przez moderatora]., ale tylko raz odebrał i .... powiedział, że sprawdzi. I tyle. Oczekuję konkretnej informacji kiedy otrzymam zamówienie lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
3 czerwca zamawiałam bransoletkę z 2 zawieszkami po dwóch tygodniach wysłałam maila kiedy zamówienie będzie zrealizowane, dostałam informację o wprowadzeniu nr przesyłki i na tym by się zakończyło moja 3 tydzień a państwa strony cisza nie odpisujecie na maile telefon milczy. Złodziejstwo. (czytaj więcej)
W dniu 16.01.2024 kupiłam bransoletkę z czterema zawieszkami z grawerem. Na jednej z nich był błąd w dacie. Zgłosiłam ten fakt sprzedającemu w dniu 30.01.2024. Od tego momentu nieustannie jest walka ze sprzedajacym, ktory to obiecywał, że już zaraz towar zostanie wysłany i na tym się skończyło. A teraz widnieje napis w internecie, że firma zamknęła się na stałe... potrzebuję albo nowej zawieszki, albo zwrot całości kwoty za zamówienie, bo bransoletka bez jednej zawieszki jest dla mnie całkowicie niepotrzebna. Mogę ją nawet zwrócić, ale oczywiście na koszt sprzedającego i najpierw muszę otrzymać zwrot całości kwoty za zamówienie. (czytaj więcej)
W dniu 12.12.2023 dokonałem zakupu biżuterii w sklepie internetowym niezwyklaokazja.pl Dwa dni później po zorientowaniu się, że realizacja zamówienia nie spełnia moich oczekiwań zgłosiłem do sklepu informację, że anuluję zamówienie i oczekuję na zwrot środków. Sklep poprosił o numer konta do zwrotu środków, numer konta przesłałem i od tej pory nie mam żadnego kontaktu ze sklepem. Nie odpisują na maile, ani na żadne inne wiadomości, telefon również nie odpowiada. (czytaj więcej)