2024-01-04 godz: 16:23
Od
avatar-urlJ.M.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za anulowane zamówienie

W dniu 12.12.2023 dokonałem zakupu biżuterii w sklepie internetowym niezwyklaokazja.pl Dwa dni później po zorientowaniu się, że realizacja zamówienia nie spełnia moich oczekiwań zgłosiłem do sklepu informację, że anuluję zamówienie i oczekuję na zwrot środków. Sklep poprosił o numer konta do zwrotu środków, numer konta przesłałem i od tej pory nie mam żadnego kontaktu ze sklepem. Nie odpisują na maile, ani na żadne inne wiadomości, telefon również nie odpowiada.


Wiadomości [2]

2024-01-04 godz: 22:11
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-01-26 godz: 12:43
Od
EFFECT MEDIA Rafał Kolbus

Proszę o szczegóły zamówienia, informacje czy było ono wykonane oraz jeszcze raz przesłanie numeru konta na nasz adares mailowy z tytulem "Konsumersi" i numerem sprawy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]