2024-02-09 godz: 08:53
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja zamówienia

W dniu 16.01.2024 kupiłam bransoletkę z czterema zawieszkami z grawerem. Na jednej z nich był błąd w dacie. Zgłosiłam ten fakt sprzedającemu w dniu 30.01.2024. Od tego momentu nieustannie jest walka ze sprzedajacym, ktory to obiecywał, że już zaraz towar zostanie wysłany i na tym się skończyło. A teraz widnieje napis w internecie, że firma zamknęła się na stałe... potrzebuję albo nowej zawieszki, albo zwrot całości kwoty za zamówienie, bo bransoletka bez jednej zawieszki jest dla mnie całkowicie niepotrzebna. Mogę ją nawet zwrócić, ale oczywiście na koszt sprzedającego i najpierw muszę otrzymać zwrot całości kwoty za zamówienie.


Wiadomości [2]

2024-02-09 godz: 08:59
Od
EFFECT MEDIA Rafał Kolbus

Nowe zawieszki zostaną wysłane, nie ma potrzeby tego zgłaszać w ten sposób. Dziś zrobimy i nadamy. Przepraszam za opoznienie.

2024-02-09 godz: 14:14
Od
M.K.

Nie ma potrzeby???!!!! Najpierw pomyślcie jak traktujecie konsumenta, to jest jakiś żart!!! Zaraz mi znowu napiszecie że nadamy, po czym oczywiście nic takiego nie będzie mieć miejsca.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]