2024-08-13 godz: 13:18
Od
avatar-urlA.O.
Publiczna
Rozwiązana

brak dostawy brak kontaktu

30.07. zapłaciłam i zamówiłam naszyjnik na prezent. Zgodnie z informacją na stronie czas wysyłki to 3-4 dni. Minęło już 13 dni, zero kontaktu ze strony firmy, nielicząc sms "jutro się dowiem", jutro sprawdzę", na moje nagabywanie. Telefon podany na stronie - wyłączony. Znalazłam w sieci aktualny tel. Pana [dane usunięte przez moderatora]., ale tylko raz odebrał i .... powiedział, że sprawdzi. I tyle. Oczekuję konkretnej informacji kiedy otrzymam zamówienie lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-08-14 godz: 09:33
Od
EFFECT MEDIA Rafał Kolbus

Zamówienie jest jeszcze w trakcie realizacji. Naszyjnik jest gotowy, ale brakuje nam zdjęcia a fotograf u którego je robimy jest jeszcze na urlopie. Prosze jeszcze o chwilę cierpliwości. Fotograf powinien wrócić 18.08 do pracy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]