Zara

Dobra konsumpcyjne

Zara

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-28 godz: 11:02
Od
avatar-urlK.N.
Publiczna
Zamknięta

Zamówienie

W dniu 16.01 zamówiłam w firmie Zara ubrania,które wg informacji miały przyjść 21.01.W tym samym dniu otrzymałam informację o aktualizacji zamówienia na datę 23-24.01.Dzisiaj jest 28.01,niestety przesyłka nie dotarła.Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą Zara,niestety wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi .Nie mam możliwości śledzenia przesyłki,została wyłączona.W tym momencie chciałabym zwrot kosztów.(czytaj więcej)

2024-12-04 godz: 20:58
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za zwrócone produkty

Dokonałam zwrotu powyższego zamówienia. Zwrotu był nadany w terminie, zapakowany w jedną paczkę. W paczce znajdowały się produkty: 4738776360099, 0959815152703, 0796924780004, 4935406030399, 4723755350099. Zwrot zostal nadany w punkcie dpd nr przesyłki 1004676282860U.  Paczka została dostarczona do Zara 13.11.2024. Co jest do sprawdzenia w opcji śledzenia paczki. Kontaktowałam się kilkukrotnie za pomocą czatu. Za każdym razem otrzymywałam informację, że zwrot zostal dostarczony a zwrot jest przetwarzany. Przy którejś kolejnej próbie ustalenia co się dzieje, dostałam maila, że zwrot nie został zarejestrowany. Kontaktowałam się telefonicznie i sprawa miała być wyjaśniona. Złożyłam kilka reklamacji droga mailową, ale otrzymuje za każdym razem odmowę. Jako klient, nie mogę ponosić odpowiedzialności za zagubienie przesyłki przez Zara. Ja dopełniłam swoich obowiązków. Nie wiem dlaczego Zara twierdzi, że nie odnotowali zwrotu powyżej wspomnianych artykułów, skoro ja mam informacjè, że paczka została dostarczona. Oczrkuje zwrotu środków za produkty o wartości 595 zł(czytaj więcej)

2024-12-03 godz: 11:42
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za zwrot artykułów

W dniu 25.10.2024r. firma Zara otrzymała mój zwrot nr 10HCL0NMLP2WW na kwotę 1378,20 zł. Na stronie DPD przesyłka widnieje jako doręczona. Na czacie Zary otrzymuje informacje, że zwrot został przyjęty i jest w toku, natomiast podczas wielokrotnych kontaktów mailowych pracownik Zary twierdzi że nie otrzymali mojego zwrotu. Proszę o zwrot należnych mi środków za zwrócone artykuły. (czytaj więcej)

2024-02-26 godz: 14:46
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu środków za zwrot trzech produktów

Sytuacja dotyczy mojego zwrotu do Zary o nr 468879520, który to został nadany 18.01.2024 r. o godz. 21:09 w sklepie Żabka ul. Piłsudskiego 20/1 49-300 Brzeg, ID przesyłki P001809163293 ( dowód nadania przesyłam w załączniku). Przesyłkę nadałam kurierem DPD poprzez etykietę zwrotna otrzymaną od firmy Zara. W zwrocie tym, czyli w 1 przesyłce nadałam produkty z pięciu różnych zamówień. W sumie było 8 szt. zwracanego towaru. Zara oddała mi pieniądze tylko za 5 szt. towaru twierdząc, że nie odnotowała zwrotu trzech produktów tj. legginsów i klapek z zamówienia nr 53569543260 oraz spódnicy z zamówienia nr 53573044312. Zwrot o którym piszę został doręczony dnia 22.01.2024 r. o godz. 18:28 i odebrany przez pracownika Zary o inicjałach CK. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, gdyż firma Zara po ponownej weryfikacji i wielokrotnych telefonach i e-mailach ode mnie nadal twierdzi, ze nie odnotowała tych 3 produktów na swoim magazynie i nie chce mi zwrócić za nie towaru. Nadmienię tylko, że przez podobną sytuację przechodziłam z tą samą firmą w listopadzie. Wtedy tez nie chcieli mi oddać pieniędzy za 2 produkty, które rzekomo do nich nie doszły, jednak po wielu moich interwencjach i skargach w końcu się znalazły. Jak widać firma Zara nie ogarnia swojego bałaganu na magazynie ze zwrotami. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo nie mam ani swoich pieniędzy, ani towaru, a firma Zara twierdzi, że nie otrzymała tych 3 produktów, które na 100% były w paczce zwrotnej razem z innymi produktami. Pozdrawiam (czytaj więcej)