- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Sytuacja dotyczy mojego zwrotu do Zary o nr 468879520, który to został nadany 18.01.2024 r. o godz. 21:09 w sklepie Żabka ul. Piłsudskiego 20/1 49-300 Brzeg, ID przesyłki P001809163293 ( dowód nadania przesyłam w załączniku). Przesyłkę nadałam kurierem DPD poprzez etykietę zwrotna otrzymaną od firmy Zara. W zwrocie tym, czyli w 1 przesyłce nadałam produkty z pięciu różnych zamówień. W sumie było 8 szt. zwracanego towaru. Zara oddała mi pieniądze tylko za 5 szt. towaru twierdząc, że nie odnotowała zwrotu trzech produktów tj. legginsów i klapek z zamówienia nr 53569543260 oraz spódnicy z zamówienia nr 53573044312. Zwrot o którym piszę został doręczony dnia 22.01.2024 r. o godz. 18:28 i odebrany przez pracownika Zary o inicjałach CK. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, gdyż firma Zara po ponownej weryfikacji i wielokrotnych telefonach i e-mailach ode mnie nadal twierdzi, ze nie odnotowała tych 3 produktów na swoim magazynie i nie chce mi zwrócić za nie towaru. Nadmienię tylko, że przez podobną sytuację przechodziłam z tą samą firmą w listopadzie. Wtedy tez nie chcieli mi oddać pieniędzy za 2 produkty, które rzekomo do nich nie doszły, jednak po wielu moich interwencjach i skargach w końcu się znalazły. Jak widać firma Zara nie ogarnia swojego bałaganu na magazynie ze zwrotami. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo nie mam ani swoich pieniędzy, ani towaru, a firma Zara twierdzi, że nie otrzymała tych 3 produktów, które na 100% były w paczce zwrotnej razem z innymi produktami. Pozdrawiam