2024-02-26 godz: 14:46
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu środków za zwrot trzech produktów

Sytuacja dotyczy mojego zwrotu do Zary o nr 468879520, który to został nadany 18.01.2024 r. o godz. 21:09 w sklepie Żabka ul. Piłsudskiego 20/1 49-300 Brzeg, ID przesyłki P001809163293 ( dowód nadania przesyłam w załączniku). Przesyłkę nadałam kurierem DPD poprzez etykietę zwrotna otrzymaną od firmy Zara. W zwrocie tym, czyli w 1 przesyłce nadałam produkty z pięciu różnych zamówień. W sumie było 8 szt. zwracanego towaru. Zara oddała mi pieniądze tylko za 5 szt. towaru twierdząc, że nie odnotowała zwrotu trzech produktów tj. legginsów i klapek z zamówienia nr 53569543260 oraz spódnicy z zamówienia nr 53573044312. Zwrot o którym piszę został doręczony dnia 22.01.2024 r. o godz. 18:28 i odebrany przez pracownika Zary o inicjałach CK. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, gdyż firma Zara po ponownej weryfikacji i wielokrotnych telefonach i e-mailach ode mnie nadal twierdzi, ze nie odnotowała tych 3 produktów na swoim magazynie i nie chce mi zwrócić za nie towaru. Nadmienię tylko, że przez podobną sytuację przechodziłam z tą samą firmą w listopadzie. Wtedy tez nie chcieli mi oddać pieniędzy za 2 produkty, które rzekomo do nich nie doszły, jednak po wielu moich interwencjach i skargach w końcu się znalazły. Jak widać firma Zara nie ogarnia swojego bałaganu na magazynie ze zwrotami. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo nie mam ani swoich pieniędzy, ani towaru, a firma Zara twierdzi, że nie otrzymała tych 3 produktów, które na 100% były w paczce zwrotnej razem z innymi produktami. Pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-02-26 godz: 21:39
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]