Media Expert

Dobra konsumpcyjne

Media Expert

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-08 godz: 12:23
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Montaż zmywarki

przy montażu zmywarki przez przedstawicieli sklepu (usługa zakupiona) uszkodzony został blat szafki w której jest zmywarka. Pracownik klienta napisał protokół uszkodzenia. W związku z tym uszkodzeniem blatu która jest praktycznie fragmentem mebli kuchennych skoro meble kuchenne były wykonywane 10 lat temu nie ma możliwości dorobienia takiego blatu do kompletu żeby pasował do pozostałych mebli. NA teraz w związku z tym uszkodzeniem nie pozostaje mi nic innego jak wymienić balty w pozostałych szafkach. Czy mogę się tego domagać? Pozdrawiam(czytaj więcej)

2024-05-02 godz: 11:07
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja Słuchawek Huawei

Zakupiłam w sklepie internetowym Mediaexpert 9 lutego 2024 słuchawki Huawei FreeClip, które dostarczono mi 16 lutego, data na fakturze 15.02.2014. W trakcie użytkowania słuchawek zauważyłam, że powodują one oparzenia/alergię w miejscach stykania się z uchem oraz za uchem: czerwone plamy, swędząca skóra, która potem schodzi płatami. Gdy doszłam do tego co się dzieje i co jest przyczyną zareklamowałam produkt u sprzedawcy 21.04.2024. Moja reklamacja została uznana za bezpodstawną ze względu na "brak wady tkwiącej w przedmiocie" oraz "subiektywną reakcję organizmu na produkt". Pragnę nadmienić, że nie mam żadnej stwierdzonej alergii. Tak więc mam produkt, za 799 zł, którego nie mogę ani używać, bo grozi to medycznymi konsekwencjami ani nie mogę go zwrócić do sklepu. Moje oczekiwania: odesłanie do Mediaexpert słuchawek w stanie nienaruszonym oraz zwrot pieniędzy na moje konto.(czytaj więcej)

2024-03-26 godz: 21:17
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Zwlekanie ze zwrotem pieniędzy

Potwierdzenie o ubieganie się o zwrot pieniędzy z serwisu wysłałem do firmy media expert dnia 01.03.2024r. Następnie po 14 dniach kontaktowałem się telefonicznie i opiekun reklamacji miał skontaktować się ze mną w ciągu 2 dni roboczych i do tej pory nic ....(czytaj więcej)

2024-03-21 godz: 18:12
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja montażu zmywarki

W maju 2023 zakupiłam zmywarkę Elektrolux wraz z usługa wniesienia i montażu. W listopadzie zmywarka przestała działać i pokazał się błąd i30. Serwisant elektrolux podczas naprawy stwierdził ze przyczyną usterki było uszkodzenie mechaniczne węża odprowadzającego wodę, który został skręcony i przyciśnięty między tył zmywarki i ścianę podczas montażu zmywarki. Nie jest to objęte gwarancja, w związku z tym koszt naprawy wyniósł 370 zł. Pan [dane usunięte przez moderatora] z firmy Media Expert odpowiedział , iż nie moze ustosunkować się pozytywnie do przedstawionego żądania i że nie może potwierdzić, że usterka mechaniczna węża występowała już podczas zakupu produktu. Zmywarka została zamówiona on line wraz z usługą montażu. Monter wniósł zmywarkę do mojego domu i ją zamontował wsuwając ją pod blat w kuchni i wtedy właśnie mogło dojść do zgniecenia węża, co spodowowalo gromadzenie się mikrozanieczyszczen w tym miejscu i po kilku miesiącach zatkanie tej przestrzeni i popsucie zmywarki- tak stwierdził serwisant. Wysłałam ten opis do działu reklamacji firmy Media Expert, załączyłam opis usterki przez serwisanta, gdzie stwierdził, że przyczyną był wadliwy montaż, załączyłam też zdjęcia zgniecionego węża. Niestety pan [dane usunięte przez moderatora] stwierdził, że decyzja sprzedawcy pozostaje niezmienna, mimo iż zapytałam kto jest odpowiedzialny za wadliwy montaż zmywarki, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi na to pytanie. Od firmy oczekuję zwrotu 370 zł za naprawę i wymianę zgniecionego węża od mojej zmywarki. (czytaj więcej)

2024-02-27 godz: 06:14
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona. (czytaj więcej)

2024-02-08 godz: 23:41
Od
avatar-urlI.J.
Publiczna
Rozwiązana

Pralka z ukrytą wadą

Zakupiliśmy pralkę firmy Samsung z funkcją automatycznego dozowania detergentu (autodose) pralka działa w 99%. Automatyczne dozowanie działa niepoprawnie, pobiera płyn do prania i płyn do płukania jednocześnie na praniu i płukaniu końcowym gdzie powinien być tylko płyn do płukania. Pralka zużywa płyn do płukania w kosmicznych ilościach i nie dopiera ciuchów. Media Expert wysłało zgłoszenie do firmy Samsung i serwis stwierdził że wszystko jest okej. Sprzęt nie dopiera ciuchów i zachodzi reakcja alergiczna na detergenty które nigdy nie sprawiały problemu. Było drugie zgłoszenie na rzecz wymiany sprzętu albo zwrotu pieniędzy za sprzęt, samsung i Media Expert olał sprawę. Zostaliśmy z pralką której nie da się używać. Oczekuję zwrotu pieniędzy za pralkę która nie spełnia oczekiwań które producent obiecał w opisach. (czytaj więcej)

2024-01-29 godz: 13:57
Od
avatar-urlP.Y.
Publiczna
Rozwiązana

Odmowa zwrotu środków

Dzień dobry. Kupiłem laptopa 16.01.2023 roku w sklepie internetowym Media Expert (ul.Naczelnikowska 54 03-780 Warszawa). Po pół roku całkowicie znikł dźwięk, nie byłem w stanie sam naprawić błędu, co potwierdził nawet autoryzowany serwis producenta. Błędy nie były spowodowane żadnym działaniem, dźwięk po prostu znikał w momencie włączania i nie pojawiał się przy żadnych próbach naprawy. Przywracałem ustawienia fabryczne laptopa, ponownie instalowałem sterowniki, ale nic nie pomagało. Tę usterkę można naprawić tylko poprzez ponowne wgranie BIOS-u, czego sam nie mogę zrobić z powodu braku odpowiedniego sprzętu. Laptop został naprawiony, ale po kilku miesiącach ten sam błąd ponownie się pojawił. 15.01.2024 roku złożyłem reklamację w sklepie w związku z żądaniem zwrotu środków zgodnie z artykułem 43.e, punkt 3, dotyczącym praw konsumenta. Dzisiaj otrzymałem odmowę zwrotu środków z powodu tego, że producent po diagnozie stwierdził możliwość naprawy. Naprawa laptopa to oczywiście świetna sprawa, ale nie wtedy, gdy żąda się zwrotu środków za wadliwy laptop. Po prostu postawiono mnie przed faktem naprawy, nie wyjaśniając przyczyn odmowy. Oczekuję od firmy wyjaśnienia wszystkich przyczyn odmowy i rozwiązania mojej sprawy zgodnie z ustawami o prawach konsumenta, z opisem wszystkich artykułów, które stanowiły podstawę odmowy. Oczekuję od firmy zwrotu środków zgodnie z złożoną przeze mnie reklamacją.(czytaj więcej)

2024-01-29 godz: 13:28
Od
avatar-urlU.K.
Publiczna
Rozwiązana

Trzecia reklamacja zepsutego piekarnika

20. 09.2023r. kupiłam piekarnik Hisense BSA66334PG, który zepsuł się podczas pierwszego pieczenia. Złożyłam reklamację i sklep wymienił mi na nowy. Podczas pierwszego pieczenia po wymianie sprzęt się zepsuł. Kolejna reklamacja zakończyła się naprawą, ale piekarnik zepsuł się zaraz po naprawie. Ostatnią reklamację już z tytułu rękojmi złożyłam 11.12.2023r. Serwisant zgłosił się po tygodniu, ale niestety nie naprawił sprzętu. Nie umiał. Na informację od serwisanta sklep czekał ponad 2 tygodnie. W międzyczasie zadzwoniłam do serwisu, że zapytać, dlaczego tak długo trwa sporządzenie krótkiej notatki na temat niemożliwości naprawienia piekarnika. Doszło do kłótni, ponieważ stwierdzono, że oni jeszcze nie ustalili, co mają robić dalej. Po kilku dniach sklep dostał informację od serwisanta, że nie pozwoliłam naprawiać piekarnika. Sklep zaproponował, że wezwać serwisanta jeszcze raz w ramach tej samej reklamacji. Żadnej innej drogi mi nie zaproponowano. Zgodziłam się, bo nie wiedziałam, co zrobić. 29.01. 2024r. przyjechał kolejny serwisant, ale bez części, którą miał wymienić. Stwierdził, że w dokumentach sprzed miesiąca jest wpisane, jaką część należy wymienić, ale dali mu w firmie inną. W tej chwili minęły 4 miesiące od pierwszej reklamacji. Piekarnik jest ciągle niesprawny. Nie wiem, co mam robić. Żądałam zwrotu pieniędzy za sprzęt, w który ani razu nie upiekłam nic do końca. Niestety sklep przeciąga sprawę jak najdłużej, nikt nie chce mi pomóc. Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem, jak wyegzekwować moje prawa.(czytaj więcej)

2024-01-25 godz: 20:45
Od
avatar-urlB.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Kupiłem iPhone 15 128GB, na prezent, po kilku dniach zdecydowałem o kupieniu innego koloru więc zwróciłem ten który zamówiłem na MediaExpert, pudełko nie otwierany, nic nie było zrobione z nim. Wysłalem w takim stanie w którym otrzymałem. Po 14 dni od zwrotu okazuje się iż sklep w pudełku nie było telefonu. Wcześniej zamawiałam w mediaexpert i nie miałem żadnych problemów, a tutaj taka sytuacja, że nie mam telefonu ani zwrotu pięniędzy za to zamówienie.(czytaj więcej)

2024-01-09 godz: 11:07
Od
avatar-urlS.M.
Publiczna
Rozwiązana

Słuchawki

Słuchawki zostały wysłane 27.11.2023 z powodu nie działającego mikrofonu w lewej słuchawce. Dziś jest 09.01.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji odnoście reklamacji. Kontaktowałam się kilku krotnie telefonicznie i mailowo, brak informacji. (czytaj więcej)