- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Media Expert
Dobra konsumpcyjne
Wpisany nr jest nr reklamacji .rekojmi Opiszę sytuację od ponad roku walczę z sklepem Media expert aby naprawili okulary Psv vr2 dla konsoli ps5 za pierwszym razem nieudolnie naprawili nie działające wejście prawe dźwięku po kilku użyciach przestało znowu działać , później wymienili ze niby słuchawki oryginalne ale też przestało działać jeszcze później wymienili cały przewód i też po kilku razach przestało działać cały czas to sama usterka więc zażądałem wymiany na sprawny nowy lub odnowiony sprzęt odpisali że znowu naprawia a za parę miesięcy kończy się gwarancja i rękojmia a ja tylko chcę działający sprawny sprzęt a oni już 2 krotnie próbowali i cały czas istnieje istotna wada uniemożliwiające używanie tych okularów do sony specjalnie zrobiło że dźwięk jest tylko możliwy przez wejście które nieudolnie próbują naprawić a ja od ponad 1,5 roku nie mogę używać sprzętu który kopiłem prawie za 3000 zł proszę o pomoc w tej rękojmi aby wymienili mi sprzęt na nowy lub wolny od wad (czytaj więcej)
07.09.2023 zakupiłem w sklepie Media Expert płytę główną do komputera. Niestety po pewnym czasie okazało się że nie działa poprawnie, więc 17.08.2024 złożyłem w sklepie reklamacje do sprzedawcy, istotna niezgodność towaru z umową. Jako oczekiwane rozwiązanie zdecydowałem się na odstąpienie od umowy. Produkt posiada wadę na tyle istotną że nie nadaje się do użytku - problem z wykrywaniem dysku w gnieździe M2D i problemy z internetem. Wadliwa płyta główna może uszkodzić inne komponenty, oraz stwarza ryzyko utraty danych. Dnia 30.08.2024 sklep przesłał wiadomość: „Produkt zgłoszony do reklamacji przekazaliśmy do serwisu. W przypadku potwierdzenia nieprawidłowego działania, zaproponujemy bezpłatną naprawę. W związku z tym, na tym etapie nie możemy uwzględnić wniesionego żądania” Przesłana wiadomość nie ustosunkowuje sprzedawcy wobec reklamacji. Nie jest określone czy sprzedawca reklamację przyjął i powinienem otrzymać zwrot oczekiwanej kwoty w związku z odstąpieniem od umowy, czy też reklamacja została odrzucona. Wzmianka o serwisie umacnia mnie w przekonaniu że to nie jest wiadomość odmowna – w takim przypadku sprzedawca powinien mi produkt zwrócić abym mógł dochodzić swoich praw w inny sposób. Sprzedawca natomiast bezprawnie rozporządzał moim mieniem. Wówczas niestety nieświadomy przepisów uznałem to za odpowiedź i czekałem na rozwiązanie sprawy. Dnia 19.09.2024 telefonicznie sprzedawca zaproponował przekierowanie reklamowanego produktu do innego serwisu aby przyśpieszyć reklamację. Telefonicznie to zaakceptowałem. 25.09.2024 sprzedawca nie informując mnie zakończył proces reklamacji. Kiedy dowiedziałem się o tym dwa dni później, 27.09.2024 obsługa sklepu informowała mnie że to tylko i wyłącznie spowodowana zmianą numeru w ich systemie, a nie jest to nowa reklamacja. Niestety uwierzyłem im i podpisałem nowy dokument, nieświadomie rozpoczynając nową reklamacje. Dokument ma datę zgłoszenia 25.09.2024, również jest to reklamacja do sprzedawcy z tytułu obowiązujących przepisów i taki sam jest opis usterki. Jest to zatem również reklamacja istotnej niezgodności towaru z umową. Oczekiwane rozwiązanie było identyczne – odstąpienie od umowy. 09.10.2024 sprzedawca przesłał identyczną wiadomość jak do pierwszej reklamacji: „Produkt zgłoszony do reklamacji przekazaliśmy do serwisu. W przypadku potwierdzenia nieprawidłowego działania, zaproponujemy bezpłatną naprawę. W związku z tym, na tym etapie nie możemy uwzględnić wniesionego żądania” Jako że nie można tego uznać za odpowiedź to dnia 10.10.2024 wezwałem pisemnie sprzedawcę do zwrotu środków z tytułu odstąpienia od umowy. Sprzedawca to wezwanie zignorował i sprawa nie ma rozwiązania do dnia dzisiejszego. Podsumowując, wada ujawniła się przed upływem roku od zakupu, a sprzedawca nie udzielił odpowiedzi która ustosunkowuje go wobec zgłaszanej reklamacji. Reklamacja mogła zostać albo zaakceptowana – powinienem był otrzymać zwrot kwoty 1379zł w ramach odstąpienia od umowy. Mogła też zostać odrzucona – powinienem był otrzymać mój produkt z powrotem abym mógł dochodzić swoich praw w inny sposób (swoją drogą byłoby to bezpodstawne odrzucenie reklamacji mimo tego że sprzęt jest wadliwy). Natomiast zgodnie z obowiązującymi przepisami brak odpowiedzi zostaje uznane za zaakceptowanie reklamacji przez sprzedającego. W tym przypadku również powinienem był otrzymać zwrot oczekiwanej kwoty. Mając obecną wiedzę na temat przepisów widzę że sprzedawca nie zachowuje się zgodnie z prawem. Dodatkowo umyślnie wprowadzał mnie w błąd twierdząc że dnia 25.09.2024 nie rozpoczął nowego zgłoszenia reklamacyjnego mimo tego ze zgłoszenie z dnia 17.08.2024 nie zostało rozwiązanie. W dalszym stopniu oczekuję zwrotu w ramach odstąpienia od umowy. Sprzedawca unika przekazywania informacji na piśmie, ewidentnie nie chce aby nieprawidłowości jakich się dopuszcza były zapisane na nośniku trwałym. Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.(czytaj więcej)
Dzień dobry, zamówiłem towar w MediaExpert, zamiast słuchawek otrzymałem klawiaturę. Skontaktowałem się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej i uzgodniliśmy zwrot niewłaściwego towaru oraz wysyłkę moich słuchawek. Minął tydzień, a nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile. Reklamacja RMA101728443 Zwrot towaru Inpostem -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000757493636016704578(czytaj więcej)
Reklamowany monitor został dostarczony do serwisu dnia 08.07.2024 niestety do tej porty nie otrzymuje żadnej informacji czy reklamacja została uznana czy nie. Powinno to nastąpić do 14 dni roboczych. Co mogę zrobić w tej sytuacji? W odpowiedzi na telefony otrzymuję informację, że opiekun reklamacji skontaktuje się z serwisem i otrzymam odpowiedź, niestety nic takiego nie ma miejsca. Proszę o pomoc.(czytaj więcej)
24.06.2024r. dostarczono mi chłodziarko-zamrażarkę HISENSE RB440N4AFA za cenę 3.599,99zł kupioną w sklepie internetowym. Po podłączeniu lodówki w dniu 7.07.2024r. okazało się,że jest niezgodna z opisem - jest wadliwa i nie posiada termostatu z elektronicznym sterowaniem w pełnym zakresie, czyli od -22"C , a jedynie od +2"C do 8"C. Do tego nie działa alarm otwartych drzwi. Dnia 8.07.2024r. zareklamowałam lodówkę przez inforinię - nr reklamacji: RMA101671124. Sklep milczał, tak więc ponaglałam i otrzymałam 18 lipca taką odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt i jednocześnie przepraszam za zaistniałe niedogodności. Z wniesionych informacji wystąpił błąd w opisie na stronie co zostało już przekazane do skorygowania w ofercie. Jako rozwiązanie pragnę zaproponować kod rabatowy o wartości 400zł do wykorzystania w naszym sklepie internetowym i pozostawienie towaru w bieżącym stanie technicznym. Zapewniam, że powstałe uszkodzenia nie powodują utraty gwarancji i nie mają wpływu na dalsze użytkowanie sprzętu. Kod rabatowy jest jednorazowy, ważny przez 12 miesięcy. Należy użyć go podczas finalizacji zamówienia, wpisując w dedykowane pole. Użycie kodu możliwe jest zarówno w przypadku zamówień internetowych jak i zamówień z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Kod nie łączy się z promocjami wymagającymi użycia innego kodu, subskrypcją Konto + oraz w przypadku zamówień zestawów promocyjnych.Uprzejmie proszę o potwierdzenie, czy moja propozycja została przyjęta." Chciałam zaznaczyć, że do chwili obecnej ta lodówka z takim samym opisem, jak ją nabywałam NADAL FIGURUJE NA STRONACH SKLEPU MEDIAEXPERT! Napisałam do Pani odpowiedź tej treści: "Szanowni Państwo... Piszecie, że w celu wymiany produktu na inny w pierwszej kolejności zrealizowujecie odbiór produktu, a jak produkt trafi do magazynu zlecacie przeksięgowanie na nowo wybrane urządzenia. Proszę mi powiedzieć, a co mam zrobić z zawartością zamrażalnika na przykład...? Oczekując na nowy model mam wyrzucić produkty do kosza? To jedna sprawa. Druga sprawa to mam pytanie: czy ten model w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu od -22"c...., czy jaki, bo ja już nie rozumiem... Czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę??? I kolejna sprawa, Szanowna Pani. Lodówka została zakupiona pod meble na wymiar..., co w związku z tym mam zrobić!!! Żenującym jest to, że za cenę 3599,99 zł. otrzymujemy kota w worku." Po czym opiekun reklamacji odpowiedział: "Dzień dobry, uprzejmie informuję,że model otrzymała Pani prawidłowy. W naszym opisie wystąpił błąd dlatego nie ma możliwości wymiany na ten samo model z dostępnymi funkcjami. Ten model wygląda tak jak Państwo go otrzymali dlatego proponowaliśmy rekompensatę. Proszę o decyzję. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]." Moja odpowiedź była tego typu: "Szanowna Pani... Żeby podjąć właściwą decyzję, muszę posiadać konkretne informacje, a ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. A mianowicie: 1. - czy ten model lodówki HISENSE RB440N4AFA w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu, tj. od -22"c....? Czy posiada termostat jedynie dopiero od 2"C...? 2. - czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę? A jeśli tak - to na jaką temperaturę? 3. - czy model HISENSE RB440N4AFA za cenę 3599,99 zł. posiada alarm tzw. otwartych drzwi? Podczas zakupu lodówki opierałam się na Państwa informacjach, zdjęciach i filmikach, które zjandowały się w opisie konkretnego produktu, a mianowicie lodówki HISENSE RB440N4AFA i w takiej wierze ją nabyłam. Niestety STRASZNIE SIĘ ZAWIODŁAM! Tak więc, raz jeszcze proszę o rzetelne, zgodne ze stanem faktycznym informacje techniczne dotyczące nabytej lodówki. Czy to tak wiele...(?) Zwyczajnie, jako nabywca mam prawo wiedzieć, co kupiłam, jaki jest stan techniczny i jak ma działać lodówka? z góry dziękuję na niezwłaczną odpowiedź od Państwa." Drodzy Państwo, do dziś mimo iż mija termin 14 dni od zgłoszenia, nikt nie raczyło odpowiedzieć na moje pytania - mało tego przypuszczam, że nikt tej lodówki nie widział na oczy i dlatego nie odpowiedają na proste pytania. MOIM PRAGNIENIEM JEST OTRZYMAĆ SPRAWNY MODEL I ZAPEŁNIĆ NIM MEBLE KUCHENNE, KTÓRE ZOSTAŁY WYKONANE WŁAŚNIE POD WYMIAR. Niemożliwym jest, aby chłodziarko-zamrażarka nie posiadała termostatu na zamrażarkę. Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie. Z góry dziękuję [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
przy montażu zmywarki przez przedstawicieli sklepu (usługa zakupiona) uszkodzony został blat szafki w której jest zmywarka. Pracownik klienta napisał protokół uszkodzenia. W związku z tym uszkodzeniem blatu która jest praktycznie fragmentem mebli kuchennych skoro meble kuchenne były wykonywane 10 lat temu nie ma możliwości dorobienia takiego blatu do kompletu żeby pasował do pozostałych mebli. NA teraz w związku z tym uszkodzeniem nie pozostaje mi nic innego jak wymienić balty w pozostałych szafkach. Czy mogę się tego domagać? Pozdrawiam(czytaj więcej)
Zakupiłam w sklepie internetowym Mediaexpert 9 lutego 2024 słuchawki Huawei FreeClip, które dostarczono mi 16 lutego, data na fakturze 15.02.2014. W trakcie użytkowania słuchawek zauważyłam, że powodują one oparzenia/alergię w miejscach stykania się z uchem oraz za uchem: czerwone plamy, swędząca skóra, która potem schodzi płatami. Gdy doszłam do tego co się dzieje i co jest przyczyną zareklamowałam produkt u sprzedawcy 21.04.2024. Moja reklamacja została uznana za bezpodstawną ze względu na "brak wady tkwiącej w przedmiocie" oraz "subiektywną reakcję organizmu na produkt". Pragnę nadmienić, że nie mam żadnej stwierdzonej alergii. Tak więc mam produkt, za 799 zł, którego nie mogę ani używać, bo grozi to medycznymi konsekwencjami ani nie mogę go zwrócić do sklepu. Moje oczekiwania: odesłanie do Mediaexpert słuchawek w stanie nienaruszonym oraz zwrot pieniędzy na moje konto.(czytaj więcej)
Potwierdzenie o ubieganie się o zwrot pieniędzy z serwisu wysłałem do firmy media expert dnia 01.03.2024r. Następnie po 14 dniach kontaktowałem się telefonicznie i opiekun reklamacji miał skontaktować się ze mną w ciągu 2 dni roboczych i do tej pory nic ....(czytaj więcej)
W maju 2023 zakupiłam zmywarkę Elektrolux wraz z usługa wniesienia i montażu. W listopadzie zmywarka przestała działać i pokazał się błąd i30. Serwisant elektrolux podczas naprawy stwierdził ze przyczyną usterki było uszkodzenie mechaniczne węża odprowadzającego wodę, który został skręcony i przyciśnięty między tył zmywarki i ścianę podczas montażu zmywarki. Nie jest to objęte gwarancja, w związku z tym koszt naprawy wyniósł 370 zł. Pan [dane usunięte przez moderatora] z firmy Media Expert odpowiedział , iż nie moze ustosunkować się pozytywnie do przedstawionego żądania i że nie może potwierdzić, że usterka mechaniczna węża występowała już podczas zakupu produktu. Zmywarka została zamówiona on line wraz z usługą montażu. Monter wniósł zmywarkę do mojego domu i ją zamontował wsuwając ją pod blat w kuchni i wtedy właśnie mogło dojść do zgniecenia węża, co spodowowalo gromadzenie się mikrozanieczyszczen w tym miejscu i po kilku miesiącach zatkanie tej przestrzeni i popsucie zmywarki- tak stwierdził serwisant. Wysłałam ten opis do działu reklamacji firmy Media Expert, załączyłam opis usterki przez serwisanta, gdzie stwierdził, że przyczyną był wadliwy montaż, załączyłam też zdjęcia zgniecionego węża. Niestety pan [dane usunięte przez moderatora] stwierdził, że decyzja sprzedawcy pozostaje niezmienna, mimo iż zapytałam kto jest odpowiedzialny za wadliwy montaż zmywarki, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi na to pytanie. Od firmy oczekuję zwrotu 370 zł za naprawę i wymianę zgniecionego węża od mojej zmywarki. (czytaj więcej)
Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona. (czytaj więcej)