2025-02-17 godz: 15:16
Od
avatar-urlS.R.
Publiczna
Otwarta

Brak odpowiedzi firmy na założoną reklamacje

W dniu 7 sierpnia 2022r kupiłam w Media Expert odkurzacz pionowy marki BISSEL po upływie prawie dwóch lat odkurzacz się zepsuł, w ramach gwarancji zostałam poinformowana o wymianie na lepszy model. Jak się później okazało był to mop. Nie odkurzacz. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie reklamacji i pozostawiłam ten mop w sklepie z prośbą o ponowne rozpatrzenie ( zwrot gotówki lub wymiana na ten sam odkurzacz ) po upływie dwóch miesięcy zadzwonili do mnie ze sklepu Media Expert, że już musze zabrać tego mopa bo bo nic więcej się zrobić nie da. 22 grudnia 2024r napisałam do biura obsługi klienta na adres bok@me.pl swoje zażalenie. Otrzymałam zwrotną wiadomość, że odezwą się do 14 dni. Minęło 57 dni, a ja nie mam informacji zwrotnej. Proszę mi pomóc odzyskać pieniądze.


Wiadomości [1]

2025-02-18 godz: 00:28
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]