2025-03-15 godz: 14:06
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Odrzucenie reklamacji

Dzień dobry, 30.01 zakupiłam w sklepie stacjonarnym Media Expert bezprzewodową myszkę do komputera. Przy kasie zapytałam panią czy w zestawie są baterie, pani otworzyła opakowanie, sprawdziła czy w myszce są baterie (nie było - więc dokupiłam). Po kilku dniach w domu odpakowałam myszkę chcąc jej użyć, niestety było to niemożliwe bo w środku brakowało usb. Byłam wtedy chora, więc nie mogłam od razu pojechać do sklepu i zareklamować produktu. Zrobiłam to więc 14.02. W sklepie stacjonarnym od razu poinformowano mnie, że nie mogą przyjąć reklamacji. Po dłuższej dyskusji, przyjęli, ale od razu zaznaczyli że decyzja na pewno będzie odmowna. I faktycznie, 18.02 otrzymałam decyzję odmowną. Czy faktycznie reklamacja była w tej sytuacji niezasadna? Pan sprzedawca w sklepie oznajmił mi, że gdybym zamawiała przez internet i taka sytuacja miałaby miejsce, to uznaliby reklamację, ale jeśli kupowałam w sklepie stacjonarnym to jest to niemożliwe. Proszę o poradę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za zakup myszki. Załączam paragon. Dziękuję i pozdrawiam.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]