2025-02-17 godz: 19:52
Od
avatar-urlK.B.
Publiczna
Otwarta

Brak przyjęcia reklamacji

Numer reklamacji z Media Expert 59594901. Zakupiłam z końcem listopada płytę SOLGAZ w firmie Media Expert wraz z podstawową ochroną oraz zaawansowaną. Użyłam ją tak naprawdę może z 5 razy, bo dopiero z początkiem stycznia zakończyłam remont mieszkania. W dniu 02.02.2025 r. płyta mi się zepsuła. Wyświetlało się 6 kresek wskazujących moc ciepła, jednak płyta nie grzała ani nic się nie dało z tym zrobić. Próbowałam ją wielokrotnie wyłączyć na jakiś czas odłączając z gniazdka, próbowałam zresetować. Po prostu się zacięła. Złożyłam reklamację do Media Expert w dniu 4 lutego oczekując przyjazdu serwisu w celu naprawy płyty. Podczas rozmowy Pani z infolinii prosiła o wysłanie zdjęcia płyty oraz numeru seryjnego płyty zaczynającego się od "SN". Wysłałam zdjęcie z karty gwarancji numeru fabrycznego płyty, ponieważ innego nie znalazłam. W dniu 5 lutego otrzymałam e-mail zwrotny, że nadal brakuje im numeru seryjnego i opis, gdzie go znajdę (m.in. na płycie, dokumentacji produktu lub opakowaniu). W dniu 7 lutego odpisałam, że numeru seryjnego nigdzie nie ma, kartonów nie magazynuję, a na płycie oraz karcie gwarancji jest numer fabryczny i proszę o przyjęcie w trybie natychmiastowym mojej reklamacji. W dniu 9 lutego zrobiłam zdjęcia płyty z każdej strony, z każdego boku płyty oraz od spodu, zdjęcia każdej naklejki opisując, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN". W dniu 10 lutego otrzymałam e-mail od Pana [dane usunięte przez moderatora] z Media Expert ponownie z informacją, że potrzebują numer seryjny, ale również od razu do mnie zadzwonił i poinformowałam go o sytuacji oraz o tym, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN" tylko numer fabryczny. Pan [dane usunięte przez moderatora] przeprosił za zaistniałą sytuację i prosił o ponowne przesłanie z karty gwarancyjnej numeru fabrycznego co też uczyniłam w odpowiedzi na jego e-mail i czekałam na odpowiedź. Dopiero w dniu 16 lutego otrzymałam e-mail od Pani[dane usunięte przez moderatora], że nadal potrzebują numer seryjny produktu. Zadzwoniłam na infolinię w dniu 17 luty i rozmawiając z Panią z infolinii dostałam informację, że firma SOLGAZ wymaga od nich numeru seryjnego produktu. Przekazałam jej informację, że w dniu 10 luty rozmawiałam z Panem [dane usunięte przez moderatora] i prosił mnie o wysłanie numeru fabrycznego z karty gwarancyjnej co uczyniłam od razu po zakończeniu rozmowy. Również w odpowiedzi na e-mail Pani[dane usunięte przez moderatora] napisałam to samo co powiedziałam Pani na infolinii, że rozmawiałam 10 lutego z Panem [dane usunięte przez moderatora] o całej sytuacji, że prosił mnie o wysłanie zdjęcia karty gwarancyjnej z numerem fabrycznym, bo tylko to mam, na co otrzymałam od Pani [dane usunięte przez moderatora] odpowiedź, że po weryfikacji uzyskała odpowiedź, że żaden e-mail z numerem fabrycznym nie został przesłany (mam dowody w postaci e-maili, że wysyłałam) i że mam wysłać numer fabryczny, który jest niezbędny do dalszego procesowania. Nagle w dniu 17 luty Pani[dane usunięte przez moderatora]napisała, że jednak potrzebuje numeru fabrycznego a nie numeru seryjnego, mimo że wcześniej cały czas upierała się o numer seryjny. Również w dniu 17 luty zadzwoniłam bezpośrednio do firmy SOLGAZ pytając o serwisanta, opisując sytuację i powiadomiłam, że jestem w stanie zapłacić ile trzeba byleby ktoś przyjechał naprawić mi płytę. Przemiła Pani z infolinii przyjęła od razu moją reklamację i po godzinie 16:00 kontaktował się ze mną Pan z serwisu dopytać o szczegóły usterki. Od razu go powiadomiłam, że składałam reklamację w Media Expert i oczekują ode mnie numeru seryjnego produktu, którego nigdzie nie ma, mam tylko numer fabryczny. Pan z serwisu poinformował mnie, że oni nie mają czegoś takiego jak numer seryjny i w dniu 4 luty zostali poinformowani od Media Expert o mojej reklamacji i informowali ich, że proszą o numer fabryczny płyty. Od 2 tygodni walczę z Media Expert o przyjęcie mojej reklamacji, a oni to utrudniają oczekując ode mnie numeru seryjnego, mimo że SOLGAZ ich poinformował, że potrzebują numeru fabrycznego, który im trzykrotnie wysłałam. Jest to dla mnie absurdalna sytuacja, mogłam mieć naprawioną płytę już 2 tygodnie temu ale Media Expert upierało się cały czas o numer seryjny, którego nigdzie nie ma, przesyłałam trzykrotnie numer fabryczny, który mi zbywali i jeszcze otrzymałam informację, że ja żadnego numeru fabrycznego nie wysyłałam. Z Media Expert nie zostały poczynione żadne kroki, żeby mi pomóc, a wręcz utrudniali mi to prosząc o numer, który nie istnieje. Oczekuję od Firmy Media Expert zadośćuczynienia, ponieważ pozbawili mnie na dwa tygodnie możliwości gotowania, traciłam czas na szukanie numeru, który nie istnieje, uszkodziłam sobie nowy blat w kuchni wyciągając specjalnie ciężką płytę w poszukiwaniu numeru seryjnego. Zawsze myślałam, że Firma Media Expert to jest jedna z najlepszych firm z AGD, jednakże po ich braku pomocy odnośnie mojej reklamacji, a wręcz utrudnianie mi złożenie reklamacji zmieniłam zdanie. Uważam, że Firma Media Expert nie chce zatrzymać przy sobie klienta, tylko go stracić.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]