- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
MEDIA MARKT
Dobra konsumpcyjne
17.12.2024 kupiłam słuchawki 10.01.2025 zareklamowałam słuchawki, nie łączyły się poprawnie z telefonem 3.02.2025 czyli po okresie kiedy powinnam otrzymać wiadomość zwrotną pojechałam do sklepu w celu uzyskania informacji usłyszałam, że słuchawki zaginęły i wyślą ponaglenie do serwisu, poprosiłam również o zwrot kosztów 4.02. 2025 oraz 5.02,2025 zgłaszałam poprzez infolinię Media Markt wątpliwości i prośby o informacje co z moimi słuchawkami 6.02.2025 otrzymałam maila ze sklepu, że sprawa jest dalej rozwiązywana prosiła w wiadomościach o informację kiedy zostanie rozpatrzona i ponownie o zwrot pieniędzy bez odpowiedzi dnia 7.02.2025 pojechałam ponownie do sklepu zostawiłam 2 pisma z żądaniem zwrotu gotówki za usługi z których się nie wywiązują oraz złożyłam skargę na sklep z żadaniem zwrotu gotówki 11.02 ponownie dzwoniłam na infolinię, ponownie prosiłam o pomoc i żądanie zwrotu gotówki 12.02 otrzymałam maila ze sklepu, że mogę otrzymać nowe słuchawki jednak niekompletne-bez kartonika, probuję dowiedzieć się dlaczego bez kartonika i co mam zrobić, uważam że mam prawo do pełnowartościowego produktu czuję się poniżona. oczekuje zwrotu pieniędzy oraz rekompensaty w wysokości 50% za straty moralne (czytaj więcej)
Zamówienie zrealizowane 20.06.2024. Płatność dokonana przy odbiorze, w sklepie. 26.06.2024 skierowałem na adres przeznaczony do zwrotów przesyłkę ze zwracanym towarem wraz z podpisanym formularzem odstąpienia od umowy. Na formularzu wskazany był numer konta przeznaczony do zwrotu środków. 27.06.2024 przesyłka została dostarczona przez Inpost. 01.07.2024 otrzymałem potwierdzenie przyjęcia przesyłki od MediaMarkt, oraz informację, że potwierdzenie zwrotu środków w wysokości 5999 zł otrzymam w osobnej wiadomości. 11.07.2024 minął 14-dniowy termin na zwrot środków. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu środków, ani na podany numer konta, ani w postaci zwrotu transakcji na kartę płatniczą której użyłem kupując produkt.(czytaj więcej)
Zamówilem odkurzacz wraz z workami w Media Markt dnia 2023-11-21. Towar był umówiony na dostawe na kolejny dzień. Towar do dzisiaj nie dotarł na wskazany adres (28.11.23). Pisalem email w tej sprawie, nie odpisali. Dzwonilem dzisiaj do nich. Pani z obsługi klienta stwierdzila że to nie ich sprawa, ze musze kontaktować się z firmą kurierską. Nie mam zamiaru tego robić, bo według polskiego prawa, to sprzedawca odpowiada za towar do momentu odebrania przez klienta. Od firmy Media Markt oczekuje aby zaczeli przestrzegać polskie prawo. Oczekuje dostraczenia towaru, albo zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
13 października kupiłem w media markt televizor byłem samochodem dużym, panowie mi go zapakowali do wózka ( nikt nie poinformował mnie o możliwości transportu do domu ) zapakowałem telewizor w nienaruszonym opakowaniu które nigdzie nie miało znaków uszkodzenia jakiego kolwiek przewiozłem wioząc w pionie telewizor. w domu rozpakowałem telewizor zgodnie z instrukcją zdejmując po kolei zabezpieczenia styropianowe. po podłączeniu do prądu okazało się że telwizor ma uszkodzoną matrycę. telewizor nie miał widocznych uszkodzeń dopiero po podłączeniu do prądu okazało sie że jest uszkodzony. pojechałem do sklepu złożyć reklamację (rękojmię) natomiast pani powiedziała w serwisie cytuje "jest mi pana szkoda - ja na to dlaczego - bo ja wiem jak to się skończy - ja mówię jak - w servisie powiedzą że jest to uszkodzenie mechaniczne że pan to zrobił i że to dlatego że nie wziąłem od sklepu transportu i to moja wina na pewno i że na tej podstawie odrzucą i ona ma 10 takich spraw mam jeszcze dodatkowo wykupione za 300 zł dodatkowe ubezpieczenie do tego telewizora ale doradzono mi że najpierw złożyć reklamację w załączniku zdjęcia kartonu i tv Wynająłem prawnika który złożył odstąpienie od decyzji o nie uznaniu reklamacji ale sklep napisał ze to na pewno moja wina że ja uszkodziłem telewizor przy wyjmowaniu i że zdania nie zmienia w załączniku przesyłam wszystkie dokumenty oraz zdjęcia telewizora (czytaj więcej)
Firma zmieniła cenę produktu: Telewizor The Frame SAMSUNG QE55LS03BGU z 4799 PLN na 5719 PLN i nie podała najniższej ceny z ostatnich 30 dni (w ten sam dzień 14.11.2023). https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-the-frame-samsung-qe55ls03bgu W 'koszyku' na stronie firmy dalej widzę produkt po starej cenie 4799 PLN. Nic w tej sprawie nie jest do tej pory zrobione/uaktualnione. Oczekuję ukarania firmy za łamanie przepisów i przeprosin od firmy za nieuczciwe praktyki. Pozdrawiam. (czytaj więcej)