- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
17.12.2024 kupiłam słuchawki 10.01.2025 zareklamowałam słuchawki, nie łączyły się poprawnie z telefonem 3.02.2025 czyli po okresie kiedy powinnam otrzymać wiadomość zwrotną pojechałam do sklepu w celu uzyskania informacji usłyszałam, że słuchawki zaginęły i wyślą ponaglenie do serwisu, poprosiłam również o zwrot kosztów 4.02. 2025 oraz 5.02,2025 zgłaszałam poprzez infolinię Media Markt wątpliwości i prośby o informacje co z moimi słuchawkami 6.02.2025 otrzymałam maila ze sklepu, że sprawa jest dalej rozwiązywana prosiła w wiadomościach o informację kiedy zostanie rozpatrzona i ponownie o zwrot pieniędzy bez odpowiedzi dnia 7.02.2025 pojechałam ponownie do sklepu zostawiłam 2 pisma z żądaniem zwrotu gotówki za usługi z których się nie wywiązują oraz złożyłam skargę na sklep z żadaniem zwrotu gotówki 11.02 ponownie dzwoniłam na infolinię, ponownie prosiłam o pomoc i żądanie zwrotu gotówki 12.02 otrzymałam maila ze sklepu, że mogę otrzymać nowe słuchawki jednak niekompletne-bez kartonika, probuję dowiedzieć się dlaczego bez kartonika i co mam zrobić, uważam że mam prawo do pełnowartościowego produktu czuję się poniżona. oczekuje zwrotu pieniędzy oraz rekompensaty w wysokości 50% za straty moralne