2023-11-22 godz: 14:11
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot pieniędzy za popsuty telewizor

13 października kupiłem w media markt televizor byłem samochodem dużym, panowie mi go zapakowali do wózka ( nikt nie poinformował mnie o możliwości transportu do domu ) zapakowałem telewizor w nienaruszonym opakowaniu które nigdzie nie miało znaków uszkodzenia jakiego kolwiek przewiozłem wioząc w pionie telewizor. w domu rozpakowałem telewizor zgodnie z instrukcją zdejmując po kolei zabezpieczenia styropianowe. po podłączeniu do prądu okazało się że telwizor ma uszkodzoną matrycę. telewizor nie miał widocznych uszkodzeń dopiero po podłączeniu do prądu okazało sie że jest uszkodzony. pojechałem do sklepu złożyć reklamację (rękojmię) natomiast pani powiedziała w serwisie cytuje "jest mi pana szkoda - ja na to dlaczego - bo ja wiem jak to się skończy - ja mówię jak - w servisie powiedzą że jest to uszkodzenie mechaniczne że pan to zrobił i że to dlatego że nie wziąłem od sklepu transportu i to moja wina na pewno i że na tej podstawie odrzucą i ona ma 10 takich spraw mam jeszcze dodatkowo wykupione za 300 zł dodatkowe ubezpieczenie do tego telewizora ale doradzono mi że najpierw złożyć reklamację w załączniku zdjęcia kartonu i tv Wynająłem prawnika który złożył odstąpienie od decyzji o nie uznaniu reklamacji ale sklep napisał ze to na pewno moja wina że ja uszkodziłem telewizor przy wyjmowaniu i że zdania nie zmienia w załączniku przesyłam wszystkie dokumenty oraz zdjęcia telewizora


Wiadomości [1]

2023-11-22 godz: 19:57
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]