ALLEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

ALLEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Zwrot środków

Allegro przyjęło reklamację sprzedałem łącznik nikt ( Allegro nie znalazło błędów w mojej aukcji ) przychylili się jednak do strony kupującego choć nie jestem firmą i nie mam prawa do zawrotów. Naliczyli mnie obciążyli moje konto ( Odpowiedź na zgłoszenie nr "50175039 ). A pani łącznik nie odesłała wyrzuciła go do śmiecie. Nie mam łącznika nie mam pieniędzy (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

[Sprawa SP4486] allegro protect

Dzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, ale w głownej mierze o nagłośnienie problemu. Mianowicie chodzi o sprawę jak allegro razem z firmą terg traktują swoich zwykłych klientów. Za pośrednictwem platformy zakupowej allegro w sklepie avans zakupiłem odkurzacz. Po niespełna roku użytkowania odkurzacz przestał działać. W listopadzie 2024 r. zgłoszona pierwsza reklamacja. Odkurzacz odesłany. Zgodnie z regulaminem allegro sprzedający ma termin 14 dni na rozpatrzenie. Przez 14 dni nic cisza. Zgłoszony wniosek allegro protect. Dopiero wtedy sklep reaguje i odsyła nowy odkurzacz. Wydaje się, że wszystko będzie ok. Ale po niespełna mc użytkowania ten sam bład awaria pompy wody. I tutaj zaczynają się schody. 07 lutego 2025 ponownie zgłoszona reklamacja. Ale tym razem Sklep avans nawet nie raczy odpisać na dyskusję. Dopiero po tygodniu przyjeżdża kurier po uszkodzony produkt. I po tym fakcie oczywiście cisza. Po złożeniu wniosku allegro protect trwa przepychanka. Nikt się nie wywiązuje z regulaminu. Każdy z pracowników allegro pisze coś innego. Firma avans nie reaguje na wezwania do wypłaty pieniędzy. Bezsensowna dyskusja trwa do dzisiaj. Wczoraj byłem obsługiwany przez trzech konsultatnów allegro. Każdy pisze coś innego. Nikt nie respektuje regulaminu którym tak się chwalą. Proszę o zajęcie się tą sprawą i pokazanie jak jest traktowany zwykły konsument w starciu z molochem. Poniżej przesyłam treść dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] dyskusja z TERG S.A. nierozwiązana zakup z 21 lis 2023, 12:24 5 marca 2025 06:07 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 5 marca 2025 06:07 Teraz czekam na bajkę od budnika, że chińczyk właśnie rodukuje pomope wody do odkurzacza i może za rok on do mnie wróci. 5 marca 2025 06:06 Moja cierpliwość dawno się skończyła. Cała wasza pomoc w obsłudze jest śmieszna. Każdy pisze coś innego. Teraz mam czekać aż pan budnik obudzi się ze snu zimowego. Wiem jedno cała pomoc od allegro jak i allegro protect to jedna wielka ściema. On działa jak się kupi od drobnego sprzedającego a nie od molocha. Dobrze wiecie, że dawno poeniądze powinny być zwrócone, bo tak mówi regulamin ale gracie tak samo głupka jak avans. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 21:58 konrad2202, przykro mi że rozwiązanie sprawy ulega wydłużeniu. Uprzejmie proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprzedający ma czas udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego do dnia 05.03.2025r do godz. 17:33. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona do w/w daty w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl. 4 marca 2025 18:09 Rozczarowujące jest również allegro protect, widocznie nie warto kupować już na tym portalu, bo nie mam gwarancji szybkiego i sprawnego poczucia bezpieczeństwa transakcji 4 marca 2025 18:08 jestem zszokowany postawą firmy TERG S.A tj sklepu avans na allegro czy sieci Media Expert, dokonałem przez Avans allegro trochę zakupów i mam obawy, jeśli wystapią podobne problemy w przyszłości. Z taką postawą również nie dokonam zakupów np 4 marca 2025 18:06 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 18:06 Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie zgłaszałem prośby o ponowne rozpatrzenie wniosku z allegro protect tylko natychmiastowego zwrotu środków z allegro protect. Sprzedający jak i allegro totalnie olewa sprawę. Tocząc bezsensowną dyskusję. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 17:33 Klient zgłosił prośbę o ponowne rozpatrzenie wniosku do Allegro Protect. Wzywam sprzedającego do udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego w ciągu 24 godzin. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 15:34 Obecnie Pana wniosek jest rozpatrywany. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 14:55 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 14:55 Tak samo się wymigujecie od odpowiedzialności jak terg. 4 marca 2025 14:54 Zaraz mi pan napisze, że proszę czekać następnę 14 dni, bo przesłano stary wniosek. 4 marca 2025 14:53 Proszę sprawdzić jeszcze raz, bo to jest wniosek dot starej dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 14:06 konrad2202 pierwotnie wniosek złożony został 19.12.2024 i rozpatrzony w dniu 20.12.2024. Dzisiaj przesłałem Pana wniosek do ponownego rozpatrzenia. Czas na ponowne rozpatrzenie to 7 dni. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 13:48 Wasz termin 48 godz na rozpatrzenie wniosku chyba też minął? Czy się mylę? 4 marca 2025 13:48 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 13:42 konrad2202 przesłałem Pana wniosek Protect do ponownego rozpatrzenia. Proszę oczekiwać na decyzję z działu Protect. 4 marca 2025 13:16 sprawa została ponownie złoszona z prośbą o natychmiastową interwencję, wypłatę środków z allegro protect przez ogólno dostepny formularz allegro. Wszelkie informacje zawarte w tej dyskusji zostaną upublicznione w serwisach internetowych typu wykop.pl itp. 4 marca 2025 10:34 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:34 prosze mi podać datę kiedy składałem wniosek allegro protect, wypłatę proszę zrobić do 23:59 dnia dzisiejszego lub przesłanie potw oplaty. w przeciwnym razie zgłaszam na policję oszustwo internetowe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:31 konrad2202, pragnę poinformować, że każdy wniosek Allegro Protect jest rozpatrywany indywidualnie. Sprzedawca powinien rozwiązać Pana sprawę w pierwszej kolejności. Proszę pamiętać natomiast, że nie zostawimy Pana bez pomocy. 4 marca 2025 10:26 Bo z tego co widzę to chroni ono molocha z którego macie zyski a nie zwykłego kupującego. Czyżbyn się mylił? Ponoć wypłacanie poeniądze w ciądu 48 godzin? Pan specjalista od siebdmiu boleści obsługi klienta daniel budnik nawet nie raczy odpisać na wezwania. 4 marca 2025 10:21 Chyba, że to allegro protect jest jedną wielką ściemą? 4 marca 2025 10:21 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:20 ale tak sie nie stało wiec prosze o allegro protect [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:20 konrad2202, sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie. Jeżeli natomiast tak się nie stanie, skieruję Pana do Allegro Protect. 4 marca 2025 10:10 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:05 wiec prosze o wylate z allegro protect bo minal termin dla allegro [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:03 konrad2202, bardzo mi przykro, że Pana sprawa się przedłuża. Do poprzednich wiadomości wkradł się błąd, za który bardzo przepraszam. Widzę, że dokonał Pan zakupu niekonsumenckiego, zatem sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie, nie w przeciągu 14 dni. avans__pl, sprawa kupującego nie potrzebnie się przedłuża. Jest to kolejna reklamacja, zatem są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczeń klienta. 4 marca 2025 08:00 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 08:00 Proszę o kolejną interwencję allegro, ponieważ Avans_PL nie wywiązał się z ze zwrotu środków i przesłania potw. przelewu. Proszę o wyjaśnienie allegro dlaczego Avans_pl nadal oferuje sprzedaż na allegro i konto jest aktywne, skoro w sposób ewidentny i celowy olewa użytkowników allegro i łamie prawo. 3 marca 2025 15:56 Jeśli nie dokonano jeszcze zwrotu Proszę o zwrot środków na konto (to samo jak w zgłoszeniu): 97 2490 0005 0000 4000 1025 6239 oraz przesłanie potw. przelewu [dane usunięte przez moderatora] 1 marca 2025 15:23 konrad2202, przykro mi, że produkt okazał być się wadliwy ponownie. avans__pl, reklamacja została uznana z powodu braku wydania decyzji reklamacyjnej, w dniu 21 lutego. W związku z tym, że jest to druga reklamacja to mają Państwo obowiązek spełnić roszczenie kupującego. avans__pl, proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Prowizja bankowa

Chciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowych kredytu konsumenckiego nie zrobiono nic tej sprawie(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Sprzedaż podróbek

W zeszłym roku firma Hurewicza 4youprint sprzedała dysk SSD SAMSUNG 990 Pro 1TB za 319 zł. Okazało się, że w nazwie firmy na opakowaniu dysku brakowało litery S. Dopiero po uszkodzeniu dysku sprawdziłem, że to po prostu chińska podróbka oryginalnego dysku. W ramach gwarancji gwarantowanej w ofercie sprzedawcy chciałem złożyć reklamację na ten dysk. Allegro nie wspiera konsumenta, ale zaprasza do dyskusji, w wyniku której zostałem okradziony na kwotę 319 zł.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniedzy za zakup na Allego

Sprawa dotyczy aukcji Allegro nr 14377486192. W dniu 20.03.2024 kupiłem na stronie Allegro , kask motocyklowy w cenie 2029zl ( nr aukcji powyżej), a zaraz po zakupie, sprzedający oświadczył że nie posiada towaru i pieniądze skutecznie zwrócił Allegro. Jednakze Allegro z bliżej nieokreślonych powodów, od 14 dni nie zwraca mi pieniędzy przetrzymując je , tłumacząc sie "jakimiś" problememi. W regulaminie Allegro jest paragraf ktory mowi o zwrocie pieniedzy do 2 dni. Do tej pory, rozmowy z konsultantami nic nie wnosły do sprawy, gdyż nie podają żadnej obligatoryjnej daty rozwiązania powołując się jedynie na cierpliwość. Takie podejście do sprawy może się przeciągać w nieskończoność. Dodam że wykonałem wiele e-maili oraz rozmów z konsultantami , bez najmniejszego rezultatu. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy w kwocie 2029zl.(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

odstąpienie od umowy - brak zwrotu środków

W dniu 11 grudnia 2023 r zakupiłam na platformie ALLEGRO od sprzedawcy SmA_Panasonic Golarkę 3w1 trymer 2 nasadki za kwotę 399,00 zł przez pomyłkę, miał to być tylko trymer, produkt otrzymałam w opakowaniu z lekko odklejoną folią – ślady wcześniejszego otwierania opakowania. W dniu 14 grudnia, następnego dnia po otrzymaniu zamówienia odstąpiłam od umowy dokonując zwrotu towaru – odesłałam do sprzedawcy w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Maszynkę otrzymałam w zwykłym kartonowym pudełku, nieszczelnym, bez plomby, tylko z malutką nalepką foliową taką samą jaka występuje w każdym innym produkcie jakie zamawiałam, np. bombki, ściereczki, odzież i wiele innych produktów. Po zakupie zostało otwarte zewnętrzne opakowanie w celu fizycznego obejrzenia zawartości, sprawdzenia jego kompletności, czy produkt znajduje się w środku opakowania. Żadne części produktu będące w folii w środku opakowania nie zostały otwarte, nie były testowane, golarka nie została użyta fizycznie do golenia, sprzedawca nie posiada żadnych dowodów używania produktu. Sprzedający odmówił zwrotu środków, powołując się na art. 38 ustawy o prawach konsumenta, twierdząc że jest to towar higieniczny. To opakowanie nie spełniało żadnych kryteriów środka higienicznego, pomimo że żadne części będące w folii nie zostały otwarte i użyte, sprzedający nie zwrócił mi środków za odesłany produkt. W związku z nieuczciwym podejściu sprzedawcy do konsumenta złożyłam wniosek o zwrot środków do Allegro Protect, gwaranta bezpiecznego obrotu na tej platformie. Niestety także został odrzucony, pomimo że udowodniłam swoją rację poprzez przesłanie za pomocą e-mail obowiązujących przepisów zgodnie z nową dyrektywą, że samo rozpieczętowanie opakowania nie oznacza utraty prawa do zwrotu, a sprzedający uchylając się od zwrotu środków nie przestrzega obowiązujących przepisów, stosuje zakazane prawnie praktyki wykorzystując własną interpretację produktu higienicznego. Pomimo że zostałam poszkodowana i poniosłam z tego tytułu straty finansowe, Allegro Protect nie zwróciło mi środków w ramach gwarantowanego bezpieczeństwa zakupów na platformie Allegro. Chciałam zaznaczyć, że wcześniej zakupiłam podobny produkt od innego sprzedawcy na Allegro, również firmy Panasonic na prezent, produkt okazał się nie trafiony, również został otwarty w celu sprawdzenia kompletności zawartości, po odstąpieniu od umowy zwróciłam produkt sprzedawcy, nie było żadnych problemów ze zwrotem należności, sprzedawca od razu zwrócił środki na wskazane konto. Zasięgnęłam opinii w sklepie stacjonarnym w Słupsku, sprzedawca otworzył opakowanie, pokazał mi produkt, zapakował produkt ponownie, zakleił i odłożył na półkę. Bardzo proszę o interwencję i pomoc w odzyskaniu środków z tytułu odstąpienia od umowy. (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Odrzucenie reklamacji - czytnik e-book Pocketbook

Czytnik e-booków PocketBook Touch HD3 zakupiony dnia 31.01.2023 (01.02.2023 zgodnie z danymi z faktury FV23-0262218). Czytnik działał bez zarzutu do 14.10.2023. 15.10 pojawiła się linia, która podzieliła ekran na 2 części: na taką na której pojawia się właściwa treść po uruchomieniu oraz na taką na której widać ekran wygaszenia (zdjęcia w załączeniu). Czytnik nie został uszkodzony fizycznie, nie posiada żadnych wgnieceń, załamań, rys. Ekran dotykowy nadal działa bez zarzutu. W związku z powyższym zgłosiłem reklamacje w dniu 16.10. W dniu 25.10 dostałem informacje zwrotną, że reklamacja została odrzucona i mogę skorzystać z płatnej naprawy, w wiadomości brakowało jakiegokolwiek uzasadnienia decyzji. W związku z tym odrzuciłem propozycję firmy i poprosiłem o uzasadnienie odmowy z szczegółową ekspertyzą zgodnie z przysługującymi prawami. W odpowiedzi uzyskałem opinie w dniu 27.10.2023, w której opisano specyfikę uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza typu E-ink zastosowanego w czytniku, ale nigdzie nie zostało dowiedzione, że uszkodzenie to nastąpiło poprzez złe użytkowanie czy też, że uszkodzenie to nie występowało w chwili dostarczenia towaru a ujawniło się wraz dalszym użytkowaniem. Zgłoszenie reklamacyjne zostało złożone w pierwszym roku użytkowania przedmiotu, zatem sprzedawca powinien wykazać przyczynę powstania wady i udowodnić winę kupującego, co nie zostało zrealizowane, nie przedstawiono stosowanego orzeczenia rzeczoznawcy. Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami w Ustawie o prawach konsumenta domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową. W związku z powyższym wysłałem pismo odwoławcze (w załączeniu) wraz ze wskazaniem adresu fizycznego, na który oczekuje odpowiedzi. W odpowiedzi dostałem po raz kolejny wiadomość e-mail z informacją o charakterystyce zastosowanego ekranu oraz uszkodzenia mechanicznego występującego przy takich ekranach bez wyraźnego dowodu że uszkodzenie wystąpiło z mojego powodu oraz prośbę o podjęcie decyzji czy zgadzam się na płatne usunięcie usterki, w innym przypadku czytnik zostanie odesłany bez naprawy. Oczekiwanym rozwiązaniem jest zwrot środków, naprawa czytnika w ramach gwarancji lub wymiana na nowy. (czytaj więcej)