WHIRLPOOL POLSKA APPLIANCES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

WHIRLPOOL POLSKA APPLIANCES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Usterka urządzenia PACB212HP AIR CONDITIONER WP

W dniu 11.07 zgłosiłem drogą online awarię urządzenia (Kod Industrialny Urządzenia: 859991570640), w odpowiedzi otrzymałem informację, że zgłoszenia reklamacyjne można zgłosić jedynie przez infolinię. W następstwie tej informacji złożyłem reklamację telefonicznie, co skutkowało ustaleniem terminu wizyty serwisanta. Serwisant pojawił się 31.07, stwierdził, że urządzenie się rozszczelniło z powodu korozji i że w takich sytuacjach nie jest to usterka, którą sie naprawia ale wymienia całe urządzenie, ale ostateczną decyzję o uznaniu usterki jako podlegającej usunięciu na podstawie gwarancji podejmuje ktoś inny. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji od Whirlpool w dniu 26.08 wysłałem wiadomość, z pytaniem czy uznano moją reklamację i mogę się spodziewać nowego urządzenia? Na co otrzymąłem odpowiedź, że pomimo okresu gwarancji w przypadku korozji mogą jedynie przyszła serwisanta odpłatnie. Oczekuję naprawy bądź wymiany urządzenia na nowe.(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Naprawa gwarancyjna zgłoszona jako płatna

Dzień dobry, Ok 27.12.2023 zgłosiłem na infolinię firmy whirlpool usterkę urządzenia zakupionego ok pół roku wcześnej. Następnie w dniu 10.01.2024 przybył serwis w celu weryfikacji. Wtedy okazało się, że infolinia przekazała moje zgłoszenie reklamacyjne jako naprawę odpłatną do serwisu, o czym poinformował mnie serwis podając kwotę naprawy 700 PLN. Gdy spytałem się serwisanta czemu przecież, zgłoszona suszarka do ubrań jest na gwarancji? Odpowiedz serwisanta potwierdziła, że jeśli jest gwarancją to naprawa będzie dokonana w ramach gwarancji. Niezwłocznie poinformowałem firmę whirlpool za pomocą infolinii o błędzie w rodzaju zgłoszenia przekazanego do serwisu i poprosiłem o wyjaśnienie. Dzwoniłem już do firmy 3 razy z prośbą o wyjaśnienie i poprawę rodzaju zgłoszonej naprawy. Do dnia dzisiejszego rodzaj zgłoszenia nie został zmieniony ani nie dostałem informacji w sprawie. Z informacji uzyskanych od sprzedawcy mam prawo przypuszczać , że nie jest to odosobniony przypadek a raczej celowa praktyka. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy i zobowiązanie firmy whirlpool do zmiany rodzaju zgłoszenia z płatnego na reklamacyjną. Serwis dokonujący weryfikacja od początku dostał zgłoszenie jako naprawę płatną a nie nawet do weryfikacji. Dziś mija miesiąc od zgłoszenia usterki i nadal nie wiadomo również kiedy usterka będzie usunięta i moje pytanie o błędny rodzaj zgłoszenia do serwisu pozostaje bez odpowiedzi a infolinia zrzuca moje połączenia podczas próby uzyskania informacji. Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji oraz wyjaśnienie czemu moje zgłoszenie trafiło do serwisu jako płatne a nie gwarancyjne. Pozdrawiam (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Hotpoint Ariston Aqualtis W gwarancji roszerzonej

Prosze Państwa,Zostałam oszukana przez Whirlpool Polska Appliances Sp z o.o. i przez podwykonawcą AGD Kontakt 24 Naprawa SPRZĘTU- Płocka 15 A PL-01-231 WARSZAWA. Mam pralkę kupioną zaledwie rok temu w gwarancji rozszerzonej w Media Expert. Pralka od wielu tygodni pokazywała błąd F05. Przed zaakceptowaniem mojego zgłoszenia Serwis Whirlpool prosił o wykonanie pewnych czynnosci, którę po kolej zrobiłam - np. wyczyszczenie filtra, węzy itp. Pan z AGD Kontakt 24, kiedy wszedł 27.10.2023 o godzinie 15.50 do domu powiedział od razu że zostałam poinformowana o ewentualnych odpłatności i że nie dotyka pralki do póki sie nie zgodzę zapłacić. Trochę zaskoczona mówię że pralka nie działa i niech zobaczy najpierw o co chodzi, a nie że z góry decyduję że muszę płacić. Pan w zaledwie 5 sekund odpalił pralkę i już stwierdził że coś blokuję pralkę w rury odpływowej, i co robi? Wyciąga jakieś małe kłaki (które widać na zdjęciu) i odłącza kompletnie od rury i od ściany złącze i wokół rury przyczepią jakąś taśmę i wsadza z powrotem do ściany (jak widać na zdjęciu). Twierdząc że to nie zależy od pralki tylko od złego montażu, nb którego ja nie zrobiłam ale ponoszę odpowiedzialność (?!?!). Jeszcze do tego kiedy mu powiedziałam że przecież to nie ja montowałam i że ten złączać jest częścią pralki, bo to dobrze pamiętam że technicy kiedy przyszli wyjęli tą częśc plastikąwą która łaczy pralkę do rury odpływowej w ścianie z siatki gdzie jest gwarancja i instrukcja pralki. Pan beszczelnie odpowiada mi że on nie jest hydraulikiem ale tylko zajmuję się pralkami(!?) i że złączać jest za mały na taką pralkę i on nie wymieni bo Whirlpool mu nie zapłaci za taką naprawe. Prosze Państwo ten cały interes kosztowało mnie 275 PLN!To absurd! Za co ja zapłaciłam tyle? Jeszcze, w tonie paternalistycznym, dostałam parę uwag że następnym razem muszę tupać nogą do Serwisu Whirlpoola i kłócić się z nimi że pralka nie działa i tyle, bez wykonania czynności które zostały mi zlecone. Problem w tym że jeżeli tych czynności bym nie zrobiła to Serwis nie zamówił by mi żadnego technika. Teraz bym chciała wiedzieć jeżeli te kłaki wejdą w rury w ścianach to będę musiała całą ścianę kłuć????Zgłaszam tą całą zaistniałą sytuację do was i wymagam odszkodowanie i zwrot tych pieniędzy ale nie od Media Expert jak Pan F twierdzi, tylko od Whirlpoola któręgo zamówił takięgo nie profesionalnego podwykonawce. Z poważaniem.(czytaj więcej)