Publiczna
Rozwiązana

Naprawa gwarancyjna zgłoszona jako płatna

Dzień dobry, Ok 27.12.2023 zgłosiłem na infolinię firmy whirlpool usterkę urządzenia zakupionego ok pół roku wcześnej. Następnie w dniu 10.01.2024 przybył serwis w celu weryfikacji. Wtedy okazało się, że infolinia przekazała moje zgłoszenie reklamacyjne jako naprawę odpłatną do serwisu, o czym poinformował mnie serwis podając kwotę naprawy 700 PLN. Gdy spytałem się serwisanta czemu przecież, zgłoszona suszarka do ubrań jest na gwarancji? Odpowiedz serwisanta potwierdziła, że jeśli jest gwarancją to naprawa będzie dokonana w ramach gwarancji. Niezwłocznie poinformowałem firmę whirlpool za pomocą infolinii o błędzie w rodzaju zgłoszenia przekazanego do serwisu i poprosiłem o wyjaśnienie. Dzwoniłem już do firmy 3 razy z prośbą o wyjaśnienie i poprawę rodzaju zgłoszonej naprawy. Do dnia dzisiejszego rodzaj zgłoszenia nie został zmieniony ani nie dostałem informacji w sprawie. Z informacji uzyskanych od sprzedawcy mam prawo przypuszczać , że nie jest to odosobniony przypadek a raczej celowa praktyka. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy i zobowiązanie firmy whirlpool do zmiany rodzaju zgłoszenia z płatnego na reklamacyjną. Serwis dokonujący weryfikacja od początku dostał zgłoszenie jako naprawę płatną a nie nawet do weryfikacji. Dziś mija miesiąc od zgłoszenia usterki i nadal nie wiadomo również kiedy usterka będzie usunięta i moje pytanie o błędny rodzaj zgłoszenia do serwisu pozostaje bez odpowiedzi a infolinia zrzuca moje połączenia podczas próby uzyskania informacji. Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji oraz wyjaśnienie czemu moje zgłoszenie trafiło do serwisu jako płatne a nie gwarancyjne. Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]