Publiczna
Rozwiązana

Hotpoint Ariston Aqualtis W gwarancji roszerzonej

Prosze Państwa,Zostałam oszukana przez Whirlpool Polska Appliances Sp z o.o. i przez podwykonawcą AGD Kontakt 24 Naprawa SPRZĘTU- Płocka 15 A PL-01-231 WARSZAWA. Mam pralkę kupioną zaledwie rok temu w gwarancji rozszerzonej w Media Expert. Pralka od wielu tygodni pokazywała błąd F05. Przed zaakceptowaniem mojego zgłoszenia Serwis Whirlpool prosił o wykonanie pewnych czynnosci, którę po kolej zrobiłam - np. wyczyszczenie filtra, węzy itp. Pan z AGD Kontakt 24, kiedy wszedł 27.10.2023 o godzinie 15.50 do domu powiedział od razu że zostałam poinformowana o ewentualnych odpłatności i że nie dotyka pralki do póki sie nie zgodzę zapłacić. Trochę zaskoczona mówię że pralka nie działa i niech zobaczy najpierw o co chodzi, a nie że z góry decyduję że muszę płacić. Pan w zaledwie 5 sekund odpalił pralkę i już stwierdził że coś blokuję pralkę w rury odpływowej, i co robi? Wyciąga jakieś małe kłaki (które widać na zdjęciu) i odłącza kompletnie od rury i od ściany złącze i wokół rury przyczepią jakąś taśmę i wsadza z powrotem do ściany (jak widać na zdjęciu). Twierdząc że to nie zależy od pralki tylko od złego montażu, nb którego ja nie zrobiłam ale ponoszę odpowiedzialność (?!?!). Jeszcze do tego kiedy mu powiedziałam że przecież to nie ja montowałam i że ten złączać jest częścią pralki, bo to dobrze pamiętam że technicy kiedy przyszli wyjęli tą częśc plastikąwą która łaczy pralkę do rury odpływowej w ścianie z siatki gdzie jest gwarancja i instrukcja pralki. Pan beszczelnie odpowiada mi że on nie jest hydraulikiem ale tylko zajmuję się pralkami(!?) i że złączać jest za mały na taką pralkę i on nie wymieni bo Whirlpool mu nie zapłaci za taką naprawe. Prosze Państwo ten cały interes kosztowało mnie 275 PLN!To absurd! Za co ja zapłaciłam tyle? Jeszcze, w tonie paternalistycznym, dostałam parę uwag że następnym razem muszę tupać nogą do Serwisu Whirlpoola i kłócić się z nimi że pralka nie działa i tyle, bez wykonania czynności które zostały mi zlecone. Problem w tym że jeżeli tych czynności bym nie zrobiła to Serwis nie zamówił by mi żadnego technika. Teraz bym chciała wiedzieć jeżeli te kłaki wejdą w rury w ścianach to będę musiała całą ścianę kłuć????Zgłaszam tą całą zaistniałą sytuację do was i wymagam odszkodowanie i zwrot tych pieniędzy ale nie od Media Expert jak Pan F twierdzi, tylko od Whirlpoola któręgo zamówił takięgo nie profesionalnego podwykonawce. Z poważaniem.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]