Publiczna
Otwarta

Usterka urządzenia PACB212HP AIR CONDITIONER WP

W dniu 11.07 zgłosiłem drogą online awarię urządzenia (Kod Industrialny Urządzenia: 859991570640), w odpowiedzi otrzymałem informację, że zgłoszenia reklamacyjne można zgłosić jedynie przez infolinię. W następstwie tej informacji złożyłem reklamację telefonicznie, co skutkowało ustaleniem terminu wizyty serwisanta. Serwisant pojawił się 31.07, stwierdził, że urządzenie się rozszczelniło z powodu korozji i że w takich sytuacjach nie jest to usterka, którą sie naprawia ale wymienia całe urządzenie, ale ostateczną decyzję o uznaniu usterki jako podlegającej usunięciu na podstawie gwarancji podejmuje ktoś inny. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji od Whirlpool w dniu 26.08 wysłałem wiadomość, z pytaniem czy uznano moją reklamację i mogę się spodziewać nowego urządzenia? Na co otrzymąłem odpowiedź, że pomimo okresu gwarancji w przypadku korozji mogą jedynie przyszła serwisanta odpłatnie. Oczekuję naprawy bądź wymiany urządzenia na nowe.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]