Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-14 godz: 22:11Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieW dniu 19.06.2024 r. kupiłam na stronie internetowej blachy do pieczenia EVA SOLO i pojemnik WMF. Na zamówiony towar czekałam miesiąc. W tym czasie otrzymywałam sprzeczne informacje, że zamówienie jest kompletowane, potem, że jest wysyłane i ponownie wiadomość, że zamówienie jest kompletowane. Zrezygnowałam z zamówienia w dn.19.07.2024 r. a sklep zamówienie anulował. Od tej pory czekam na zwrot kwoty 532,60 zł. W dniu 29.07.2024 r. wysłałam maila z żądaniem zwrotu, właścicielka odpisała "Zwrot został zlecony". Do 14.08.2024 r. pieniądze nie wpłynęły na moje konto.
2024-08-14 godz: 15:45Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 02.07.2024r zamówiłam trzy sukienki ze sklepu internetowego FASARDI. Płatność była za pobraniem. Fakturę miałam wystawioną z dnia 03.07.2024r więc 05.07.2024r sukienki były już u mnie. Po przymierzeniu sukienek wszystkie z dziewczyn stwierdziłyśmy, że źle się w nich czujemy i nie są na nas. Skorzystałam z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłałam sukienki 13.07.2024r. Fakturę korygująca miałam wystawioną dnia 26.07.2024r., ale dostałam na e-mail ją dopiero 30.07.2024r. Oczywiście wszystko się zgadzało i nie potrzebowałam wysyłać e-maila od siebie. Czekałam. Czekałam do 09.08.2024 i wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy na konto. Dostałam automatycznie wygenerowany e-mail, że jest problem z systemem. Dzisiaj, tj. 14.08.2024 ponownie wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy, ale z automatu dostałam ten sam wygenerowany e-mail, co wcześniej. Proszę o pomoc w sprawie, ponieważ nie tylko ja czekam na zwrot środków za te sukienki, ale moje koleżanki również. Niestety nie jestem w stanie sama sobie poradzić z tym problemem. Firma nie odbiera telefonów, ani nie odpisuje na e-maile. Gdybym wiedziała, że tak się stanie, to w ogóle nie zamawiałabym na tej stronie ubrań.
2024-08-14 godz: 12:07Publiczna
Zamknięta
Oszustwo na stornie meblehandmadePo zamówieniu fotela wiszącego i wykonaniu przelewu kontakt z firmą się urwał, prawdopodobnie zmiana numeru telefonu brak odbierania, brak odpowiedzi na wiele wiadomości e-mail w których wysyłane również było odstąpienie od umowy, brak odpowiedzi również na Messenger, brak jakiegokolwiek kontaktu i możliwości zalogowania się na swoje konto z zamówieniem. Mimo że aparata już jest zgłoszona na policję i odstąpienie od umowy zakupu zostało wysłane to nadal nie ma kontaktu. Oczekuję kontaktu z firmą i zwrotu pieniędzy!!!
2024-08-14 godz: 10:48Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków za zwrot towaruDzień dobry, 19 lipca 2024r. nadałam zwrot produktu do firmy Stone Skirts. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Kilka razy kontaktowałam się mailowo ze sklepem i za każdym razem otrzymywałam podobne wiadomości o treści: "Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]. Stone Skirts" Do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków za dokonany zwrot. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Pozdrawiam
2024-08-14 godz: 10:39Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówieniW dniu 28.06.2024 złożyłam za pośrednictwem sklepu internetowego https://stoneskirts.pl/ zamówienie na kwotę 403,99 zł. Czas realizacji, jaki był podany przy złożeniu zamówienia to 14 dni roboczych. W dniu 4.07.2024r napisałam do sklepu maila z zapytanie, kiedy mogę się spodziewać dostawy zamówienia. Otrzymałam odpowiedź, że z powodu dużej ilości zamówień, jest opóźnienie w realizacji mojego zlecenia i paczka zostanie do mnie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. 22.07.2024 znów napisałam do sklepu z zapytaniem o status realizacji zamówienia, ponieważ paczka w dalszym ciągu do mnie nie dotarła. Kolejnego dnia otrzymałam odpowiedź, ze wysyłka mojego zamówienia jest planowana maksymalnie do końca kolejnego tygodnia. 30.07.2024 poprosiłam o anulowania zamówienia. 1.08. 2024 roku otrzymałam potwierdzenie anulacji wraz z informacją, ze zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. 14.08.2024 napisałam ponownie do sklepu z informacją, że 14 dni minęło, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu środków. Zwrotu pieniędzy do tej pory nie otrzymałam. Po wystawieniu kilku niepochlebnych komentarzy pod zdjęciami na profilach FB i Instagramie sklepu, zostałam zablokowana, a komentarze usunięte. Oczekuję zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.
2024-08-14 godz: 10:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Brak zwrotu pieniędzy Zamowilam 2 szt bateri umywalkowych w maju(przy składaniu zamówienia było zaznaczone ze termin realizacji do max 7 dni). Z tygodnia na tydzień zwlekano z wysyłką, po czym Pan [dane usunięte przez moderatora]raczył się odpisać ze 18.06 baterie dotarły i wysyla je 19.06. Jednak do tej pory ich nie otrzymałam. Zaczęłam pisać pisma o zwrot pieniędzy. W końcu zamówienie P. [dane usunięte przez moderatora]anulował. Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Pozostało mi wysłanie ostatecznego.pisma i poinformowanie ze sprawą trafią do sądu. A wczoraj na meila otrzymałam info ze baterie zostały wysłane po ponad 3 miesiącach. Teraz już ich nie potrzebujemy bo zakupiliśmy nowe,oczekujemy zwrotu pieniedzy(ale jak je odeślemy bo nie wiadomo czy to znowu nie fałszywe info to wiem że ciężko będzie ze zwrotem pieniedzy). Jak można teraz rozwiązać ta sprawę?
2024-08-14 godz: 07:39Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środkówW dniu 10.06.2024 złożyłam za pośrednictwem sklepu internetowego https://stoneskirts.pl/ zamówienie na kwotę 364 zł. Czas realizacji, jaki był podany przy złożeniu zamówienia to 14 dni roboczych. W dniu 28.06.2024 napisałam do sklepu maila z zapytanie, kiedy mogę się spodziewać dostawy zamówienia. Otrzymałam odpowiedź, że z powodu dużej ilości zamówień, jest opóźnienie w realizacji mojego zlecenia i paczka zostanie do mnie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. 15.07.2024 znów napisałam do sklepu z zapytaniem o status realizacji zamówienia, ponieważ paczka w dalszym ciągu do mnie nie dotarła. 16.07.2024 otrzymałam odpowiedź, ze wysyłka mojego zamówienia jest planowana maksymalnie do końca kolejnego tygodnia. 17.07.2024 poprosiłam o anulowania zamówienia i otrzymałam potwierdzenie anulacji wraz z informacją, ze zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. 06.08.2024 napisałam ponownie do sklepu z informacją, że 14 dni minęło, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu środków. 07.08.2024 otrzymałam maila, że przekazali zlecenie zwrotu środków do Księgowości. Zwrotu pieniędzy do tej pory nie otrzymałam. Po wystawieniu kilku niepochlebnych komentarzy pod zdjęciami na profilach FB i Instagramie sklepu, zostałam zablokowana, a komentarze usunięto. Oczekuję zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.
2024-08-13 godz: 21:14Publiczna
Zamknięta
Zwlekanie ze zwrotem pieniędzy Sklep internetowy Stone Skirts nie realizuje zamówień i zwleka ze zwrotem pieniędzy. Na realizację swojego zamówienia czekałam ponad miesiąc, a z każdym upomnieniem byłam informowana o „zbyt dużej ilości zamówień”. Jak się okazało jestem jedną z wielu klientek, których zamówienie nigdy nie dotarło. Finalnie poprosiłam o zwrot pieniędzy jednak od 17 dni nie otrzymałam pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy, w innym wypadku będę kontynuować nagłaśnianie sprawy. Wszystkim bardzo odradzam zakupy w tym miejscu.
2024-08-13 godz: 19:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Opłata bankowaChciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowej nie zrobione nic tej sprawie
2024-08-13 godz: 19:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Zwrot opłaty prowizjiWitam chciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowej